bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
ing. pike, başaşşağı dalış
Black mirror'ın 3.sezonunun ilk bölümü.
Öncelikle bu bölüm diğerleri kadar utopik bi gelecekte geçmiyor.
Ters köşe sayılabilecek herhangi Bi olay da yaşanmıyor. Bu bölümü farklı ve özel yapan zaten şu anda da böyle insanların var olması.
Gerçeği insanın yüzüne sert Bi şekilde çarpıyor. Önce Facebooktan sonra da instagramdan gördüğümüz beğeni hastalığı üzerine çekilmiş, bu hastalığı eleştiren, yerden yere vuran bir bölüm.
Beğeni almak için sahte olmanın, beğeni almak için karşılıklı etkileşim kurmanın aslında ne kadar önemsiz ne kadar gereksiz olduğunu tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor.
Kısacası karşılıklı çıkar peşinde koşmanın insanlığa aykırı bir davranış olduğunu, bunun aslında hiç değeri olmadığını ve bunun asla ama asla gerçek mutluluğu veremeyeceğini konu edinmiş.
Beğenirsen beğenirim gibisinden..
instagramda da vardı Bi ara. Ahaha
"Unf yapma program var" yazıyordu bazılarının profilinde. Ne kadar trajikomik oysaki..
-----spoiler-----
Sosyal statünün insan yaşamındaki yerine değinen, değinmekle de kalmayıp önce içimizi karartan sonra da kararttığı yere fersah fersah su serpen muhteşem bi bölüm olmuş.başroldeki sarışın, tombul yanaklı ablamız istediği evi kiralıyabilmek için sosyal statü puanını artırmak ister ve işe koyulur.
Yüksek puanlı insanlara gülümser(sahte), onlara ikram da bulunur(isteyerek değil) ama düşük puanlı insanlara ne selam verir ne de sabah. Hatta onlar insan bile değillerdir gözünde. Sosyopat, nihilisttir onlar puanları düşük olduğu için!
Sarışın ablamız puanını artırmak için profiline kendinden bir parça olan eski oyuncağının fotoğrafını koyar ve 5 yıldızları kapar.
Fotoğrafı çocukluk arkadaşı ney-ney görür ve hemen arar ablamızı.
Ney-ney düğününde ablamızın nedimesi olmasını ister. Ablamız da zaten dünden razıdır. Bu düğünle birlikte hayalini kurduğu eve kavuşacağını düşünür. Çünkü düğüne katılacakların sosyal statü puanı 4.7 ve üstüdür.
Ama gel gör ki evden çıktığı andan itibaren şanssızlıklar ve kazalar ablamızın peşini bir türlü bırakmaz.
Evden çıkar çıkmaz 4.8 bi kadınla çarpışır, uçağı kaçırır, arabasının şarjı biter yolda kalır derken puanı 2.6'ya kadar düşer. Ney-ney puanı düştüğü için artık onun düğüne gelmesini istemez ama ablamız bütün bu olanların sırf onun düğününe gidebilmek için olduğunu düşünür ve ne pahasına olursa olsun düğüne gitmeyi kafasına koyar.
Yolda karşılaştığı kamyoncu kadın, ona gerçek hayatı hatırlatır. Sahtelikten ve sosyopatlıktan uzak gerçek Bi hayat...
Neyse ablamız düğüne kaçak da olsa girmeyi başarır ve nedime olarak konuşmasını yapar gerçekleri insanların yüzüne birer birer çarpar ama görevliler onu götürürken yaptığına pişman olur ve konuşmasını eski şeklindeki haliyle sonlandırır.
Filmin finaliyse acayip rahatlatır.
Öncelikle bu bölüm diğerleri kadar utopik bi gelecekte geçmiyor.
Ters köşe sayılabilecek herhangi Bi olay da yaşanmıyor. Bu bölümü farklı ve özel yapan zaten şu anda da böyle insanların var olması.
Gerçeği insanın yüzüne sert Bi şekilde çarpıyor. Önce Facebooktan sonra da instagramdan gördüğümüz beğeni hastalığı üzerine çekilmiş, bu hastalığı eleştiren, yerden yere vuran bir bölüm.
Beğeni almak için sahte olmanın, beğeni almak için karşılıklı etkileşim kurmanın aslında ne kadar önemsiz ne kadar gereksiz olduğunu tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor.
Kısacası karşılıklı çıkar peşinde koşmanın insanlığa aykırı bir davranış olduğunu, bunun aslında hiç değeri olmadığını ve bunun asla ama asla gerçek mutluluğu veremeyeceğini konu edinmiş.
Beğenirsen beğenirim gibisinden..
instagramda da vardı Bi ara. Ahaha
"Unf yapma program var" yazıyordu bazılarının profilinde. Ne kadar trajikomik oysaki..
-----spoiler-----
Sosyal statünün insan yaşamındaki yerine değinen, değinmekle de kalmayıp önce içimizi karartan sonra da kararttığı yere fersah fersah su serpen muhteşem bi bölüm olmuş.başroldeki sarışın, tombul yanaklı ablamız istediği evi kiralıyabilmek için sosyal statü puanını artırmak ister ve işe koyulur.
Yüksek puanlı insanlara gülümser(sahte), onlara ikram da bulunur(isteyerek değil) ama düşük puanlı insanlara ne selam verir ne de sabah. Hatta onlar insan bile değillerdir gözünde. Sosyopat, nihilisttir onlar puanları düşük olduğu için!
Sarışın ablamız puanını artırmak için profiline kendinden bir parça olan eski oyuncağının fotoğrafını koyar ve 5 yıldızları kapar.
Fotoğrafı çocukluk arkadaşı ney-ney görür ve hemen arar ablamızı.
Ney-ney düğününde ablamızın nedimesi olmasını ister. Ablamız da zaten dünden razıdır. Bu düğünle birlikte hayalini kurduğu eve kavuşacağını düşünür. Çünkü düğüne katılacakların sosyal statü puanı 4.7 ve üstüdür.
Ama gel gör ki evden çıktığı andan itibaren şanssızlıklar ve kazalar ablamızın peşini bir türlü bırakmaz.
Evden çıkar çıkmaz 4.8 bi kadınla çarpışır, uçağı kaçırır, arabasının şarjı biter yolda kalır derken puanı 2.6'ya kadar düşer. Ney-ney puanı düştüğü için artık onun düğüne gelmesini istemez ama ablamız bütün bu olanların sırf onun düğününe gidebilmek için olduğunu düşünür ve ne pahasına olursa olsun düğüne gitmeyi kafasına koyar.
Yolda karşılaştığı kamyoncu kadın, ona gerçek hayatı hatırlatır. Sahtelikten ve sosyopatlıktan uzak gerçek Bi hayat...
Neyse ablamız düğüne kaçak da olsa girmeyi başarır ve nedime olarak konuşmasını yapar gerçekleri insanların yüzüne birer birer çarpar ama görevliler onu götürürken yaptığına pişman olur ve konuşmasını eski şeklindeki haliyle sonlandırır.
Filmin finaliyse acayip rahatlatır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar