bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
Black mirror'ın 3.sezonunun ilk bölümü.
Öncelikle bu bölüm diğerleri kadar utopik bi gelecekte geçmiyor.
Ters köşe sayılabilecek herhangi Bi olay da yaşanmıyor. Bu bölümü farklı ve özel yapan zaten şu anda da böyle insanların var olması.
Gerçeği insanın yüzüne sert Bi şekilde çarpıyor. Önce Facebooktan sonra da instagramdan gördüğümüz beğeni hastalığı üzerine çekilmiş, bu hastalığı eleştiren, yerden yere vuran bir bölüm.
Beğeni almak için sahte olmanın, beğeni almak için karşılıklı etkileşim kurmanın aslında ne kadar önemsiz ne kadar gereksiz olduğunu tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor.
Kısacası karşılıklı çıkar peşinde koşmanın insanlığa aykırı bir davranış olduğunu, bunun aslında hiç değeri olmadığını ve bunun asla ama asla gerçek mutluluğu veremeyeceğini konu edinmiş.
Beğenirsen beğenirim gibisinden..
instagramda da vardı Bi ara. Ahaha
"Unf yapma program var" yazıyordu bazılarının profilinde. Ne kadar trajikomik oysaki..
-----spoiler-----
Sosyal statünün insan yaşamındaki yerine değinen, değinmekle de kalmayıp önce içimizi karartan sonra da kararttığı yere fersah fersah su serpen muhteşem bi bölüm olmuş.başroldeki sarışın, tombul yanaklı ablamız istediği evi kiralıyabilmek için sosyal statü puanını artırmak ister ve işe koyulur.
Yüksek puanlı insanlara gülümser(sahte), onlara ikram da bulunur(isteyerek değil) ama düşük puanlı insanlara ne selam verir ne de sabah. Hatta onlar insan bile değillerdir gözünde. Sosyopat, nihilisttir onlar puanları düşük olduğu için!
Sarışın ablamız puanını artırmak için profiline kendinden bir parça olan eski oyuncağının fotoğrafını koyar ve 5 yıldızları kapar.
Fotoğrafı çocukluk arkadaşı ney-ney görür ve hemen arar ablamızı.
Ney-ney düğününde ablamızın nedimesi olmasını ister. Ablamız da zaten dünden razıdır. Bu düğünle birlikte hayalini kurduğu eve kavuşacağını düşünür. Çünkü düğüne katılacakların sosyal statü puanı 4.7 ve üstüdür.
Ama gel gör ki evden çıktığı andan itibaren şanssızlıklar ve kazalar ablamızın peşini bir türlü bırakmaz.
Evden çıkar çıkmaz 4.8 bi kadınla çarpışır, uçağı kaçırır, arabasının şarjı biter yolda kalır derken puanı 2.6'ya kadar düşer. Ney-ney puanı düştüğü için artık onun düğüne gelmesini istemez ama ablamız bütün bu olanların sırf onun düğününe gidebilmek için olduğunu düşünür ve ne pahasına olursa olsun düğüne gitmeyi kafasına koyar.
Yolda karşılaştığı kamyoncu kadın, ona gerçek hayatı hatırlatır. Sahtelikten ve sosyopatlıktan uzak gerçek Bi hayat...
Neyse ablamız düğüne kaçak da olsa girmeyi başarır ve nedime olarak konuşmasını yapar gerçekleri insanların yüzüne birer birer çarpar ama görevliler onu götürürken yaptığına pişman olur ve konuşmasını eski şeklindeki haliyle sonlandırır.
Filmin finaliyse acayip rahatlatır.
Öncelikle bu bölüm diğerleri kadar utopik bi gelecekte geçmiyor.
Ters köşe sayılabilecek herhangi Bi olay da yaşanmıyor. Bu bölümü farklı ve özel yapan zaten şu anda da böyle insanların var olması.
Gerçeği insanın yüzüne sert Bi şekilde çarpıyor. Önce Facebooktan sonra da instagramdan gördüğümüz beğeni hastalığı üzerine çekilmiş, bu hastalığı eleştiren, yerden yere vuran bir bölüm.
Beğeni almak için sahte olmanın, beğeni almak için karşılıklı etkileşim kurmanın aslında ne kadar önemsiz ne kadar gereksiz olduğunu tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor.
Kısacası karşılıklı çıkar peşinde koşmanın insanlığa aykırı bir davranış olduğunu, bunun aslında hiç değeri olmadığını ve bunun asla ama asla gerçek mutluluğu veremeyeceğini konu edinmiş.
Beğenirsen beğenirim gibisinden..
instagramda da vardı Bi ara. Ahaha
"Unf yapma program var" yazıyordu bazılarının profilinde. Ne kadar trajikomik oysaki..
-----spoiler-----
Sosyal statünün insan yaşamındaki yerine değinen, değinmekle de kalmayıp önce içimizi karartan sonra da kararttığı yere fersah fersah su serpen muhteşem bi bölüm olmuş.başroldeki sarışın, tombul yanaklı ablamız istediği evi kiralıyabilmek için sosyal statü puanını artırmak ister ve işe koyulur.
Yüksek puanlı insanlara gülümser(sahte), onlara ikram da bulunur(isteyerek değil) ama düşük puanlı insanlara ne selam verir ne de sabah. Hatta onlar insan bile değillerdir gözünde. Sosyopat, nihilisttir onlar puanları düşük olduğu için!
Sarışın ablamız puanını artırmak için profiline kendinden bir parça olan eski oyuncağının fotoğrafını koyar ve 5 yıldızları kapar.
Fotoğrafı çocukluk arkadaşı ney-ney görür ve hemen arar ablamızı.
Ney-ney düğününde ablamızın nedimesi olmasını ister. Ablamız da zaten dünden razıdır. Bu düğünle birlikte hayalini kurduğu eve kavuşacağını düşünür. Çünkü düğüne katılacakların sosyal statü puanı 4.7 ve üstüdür.
Ama gel gör ki evden çıktığı andan itibaren şanssızlıklar ve kazalar ablamızın peşini bir türlü bırakmaz.
Evden çıkar çıkmaz 4.8 bi kadınla çarpışır, uçağı kaçırır, arabasının şarjı biter yolda kalır derken puanı 2.6'ya kadar düşer. Ney-ney puanı düştüğü için artık onun düğüne gelmesini istemez ama ablamız bütün bu olanların sırf onun düğününe gidebilmek için olduğunu düşünür ve ne pahasına olursa olsun düğüne gitmeyi kafasına koyar.
Yolda karşılaştığı kamyoncu kadın, ona gerçek hayatı hatırlatır. Sahtelikten ve sosyopatlıktan uzak gerçek Bi hayat...
Neyse ablamız düğüne kaçak da olsa girmeyi başarır ve nedime olarak konuşmasını yapar gerçekleri insanların yüzüne birer birer çarpar ama görevliler onu götürürken yaptığına pişman olur ve konuşmasını eski şeklindeki haliyle sonlandırır.
Filmin finaliyse acayip rahatlatır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar