Öncelikle annelere hakarettir.* ikinci olarak noel in çok çapkın olduğu iması var. Noel olsa olsa Papa nın babasıdır.*
noel e baba demeyiniz. noel diyebilirsiniz, noelciğim de denilebilir.
(bkz: santa)
(bkz: claus)
(bkz: ay dede)
(bkz: noel baba)
(bkz: nazik ana)

böyle aile mi olur?
© copyright 2005 - 2026