noel e baba demek

Öncelikle annelere hakarettir.* ikinci olarak noel in çok çapkın olduğu iması var. Noel olsa olsa Papa nın babasıdır.*
noel e baba demeyiniz. noel diyebilirsiniz, noelciğim de denilebilir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026