bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- devşirmelik makamı13
- 0 0 75
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- su içmekten göbeğin çıkması2
- lionel messi11
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- frenkler2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- yaz aşkı bulamamak2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- 2026 dünya kupası15
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
nikon' un 7 şubat 2012 de duyurduğu, tek lensli refleks fotoğraf makinesidir.
http://www.nikon.com.tr/p...m.php?pid=1493-5d4595e937
http://www.nikon.com.tr/p...m.php?pid=1493-5d4595e937
"hepsi senin mi bebeğim?" sorusuna sıklıkla maruz kalacak makinadır.
megapixel in çok fazla bir anlamını olmadığını, profesyonel bir makine için bile 8-10 megapikselin rahatlıkla yettiğini bilmeyen insanları kandırabilecek makinedir.
edit: makineye bok atmıyorum genel olarak iyi makine sadece megapixel pompacılığına karşıyım.
edit: makineye bok atmıyorum genel olarak iyi makine sadece megapixel pompacılığına karşıyım.
eline bir fotoğraf makinesi alıp kendini fotoğrafçı sanan gençlik arasında, makinadan hiç anlamayıp megapikseli yüksek diye alacak olanları çekecektir kendine. koskoca aleti de böyle harcarım işte.
fotografium.com' da 9390 TL' lik gövde fiyatı ile satışa sunulmuş nikon' un son oyuncağı.
http://www.fotografium.co...tograf-Makinesi_5084.html
http://www.fotografium.co...tograf-Makinesi_5084.html
araba fiyatına satılan makinadır. umarım kimse kanıpta o kadar parayı yatırmaz. sonuçta işi bilene nikon d90 bile rahatlıkla yetiyor.
ele alıp kullanmadan hakkında yorum yapmam dediğim fotoğraf makinesi. ele almak lazım.. onu okşamak lazım.. onunla yaşamak lazım arkadaş..
Bugün biraz kurcaladığım, kendimce test ettiğim, üst seviye makinedir. vatan bilgisayardan takılan arkadaşlarımız tınlamasın bu entryi, heves kırmak istemem ama üzülürler. Çünkü ister canon, ister nikon veya başka bir marka olsun, bence bu sektöre yönelik alacağın makinenin fiyatı 4000tl yi geçiyorsa, bu işten ekmek yemen gerekiyor. Bu ve başka marka da olsa muadilleri hobi makineleri değil anlayacağınız. son 6 yıldır canon kullanmış ve bu makineyi kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki; beni uzun uzun düşündürmüş makine lan canon' dan nikon' a mı geçsem diye. Öyle teknik bilgiyi filan geçeyim, bilen bilir zaten, adamlar yapmış bu sefer. Fiyat biraz tuzlu yalnız ülkemizde. Alınırsa minimum 5 yıl kullanılabilecek makinelerdendir. (Benim böyle tip tip kriterlerim var kendimce.) dipnot: gerçi artık fotoğraftan para kazanmıyorum, makinenin tillahını çıkartsalar piyasaya s*kimde olmaz daha.
hergün yeni bir modelin çıktığı dijital fotoğraf piyasasında, performans bakımından zirveyi 2 senedir bırakmayan makinadır.
http://www.dxomark.com/Cameras/Ratings
Bu kadar mp nedir yüksek iso'da dağılır önyargısıyla yaklaştığım fakat sonuçlarını görünce fazlasıyla tatmin etmiştir.
Mark 3'e karşı üstün tarafları saymakla bitmez. Tek geride kaldığı nokta quiet shutter özelliği normal shutter sesinden farksız diyebilirim quiet shutter olmamış.
http://www.dxomark.com/Cameras/Ratings
Bu kadar mp nedir yüksek iso'da dağılır önyargısıyla yaklaştığım fakat sonuçlarını görünce fazlasıyla tatmin etmiştir.
Mark 3'e karşı üstün tarafları saymakla bitmez. Tek geride kaldığı nokta quiet shutter özelliği normal shutter sesinden farksız diyebilirim quiet shutter olmamış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar