bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yapay zekaya entry yazdıran yazar2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- anın görüntüsü15
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- misafir ağırlamak2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupası16
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
nikon' un 7 şubat 2012 de duyurduğu, tek lensli refleks fotoğraf makinesidir.
http://www.nikon.com.tr/p...m.php?pid=1493-5d4595e937
http://www.nikon.com.tr/p...m.php?pid=1493-5d4595e937
"hepsi senin mi bebeğim?" sorusuna sıklıkla maruz kalacak makinadır.
megapixel in çok fazla bir anlamını olmadığını, profesyonel bir makine için bile 8-10 megapikselin rahatlıkla yettiğini bilmeyen insanları kandırabilecek makinedir.
edit: makineye bok atmıyorum genel olarak iyi makine sadece megapixel pompacılığına karşıyım.
edit: makineye bok atmıyorum genel olarak iyi makine sadece megapixel pompacılığına karşıyım.
eline bir fotoğraf makinesi alıp kendini fotoğrafçı sanan gençlik arasında, makinadan hiç anlamayıp megapikseli yüksek diye alacak olanları çekecektir kendine. koskoca aleti de böyle harcarım işte.
fotografium.com' da 9390 TL' lik gövde fiyatı ile satışa sunulmuş nikon' un son oyuncağı.
http://www.fotografium.co...tograf-Makinesi_5084.html
http://www.fotografium.co...tograf-Makinesi_5084.html
araba fiyatına satılan makinadır. umarım kimse kanıpta o kadar parayı yatırmaz. sonuçta işi bilene nikon d90 bile rahatlıkla yetiyor.
ele alıp kullanmadan hakkında yorum yapmam dediğim fotoğraf makinesi. ele almak lazım.. onu okşamak lazım.. onunla yaşamak lazım arkadaş..
Bugün biraz kurcaladığım, kendimce test ettiğim, üst seviye makinedir. vatan bilgisayardan takılan arkadaşlarımız tınlamasın bu entryi, heves kırmak istemem ama üzülürler. Çünkü ister canon, ister nikon veya başka bir marka olsun, bence bu sektöre yönelik alacağın makinenin fiyatı 4000tl yi geçiyorsa, bu işten ekmek yemen gerekiyor. Bu ve başka marka da olsa muadilleri hobi makineleri değil anlayacağınız. son 6 yıldır canon kullanmış ve bu makineyi kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki; beni uzun uzun düşündürmüş makine lan canon' dan nikon' a mı geçsem diye. Öyle teknik bilgiyi filan geçeyim, bilen bilir zaten, adamlar yapmış bu sefer. Fiyat biraz tuzlu yalnız ülkemizde. Alınırsa minimum 5 yıl kullanılabilecek makinelerdendir. (Benim böyle tip tip kriterlerim var kendimce.) dipnot: gerçi artık fotoğraftan para kazanmıyorum, makinenin tillahını çıkartsalar piyasaya s*kimde olmaz daha.
hergün yeni bir modelin çıktığı dijital fotoğraf piyasasında, performans bakımından zirveyi 2 senedir bırakmayan makinadır.
http://www.dxomark.com/Cameras/Ratings
Bu kadar mp nedir yüksek iso'da dağılır önyargısıyla yaklaştığım fakat sonuçlarını görünce fazlasıyla tatmin etmiştir.
Mark 3'e karşı üstün tarafları saymakla bitmez. Tek geride kaldığı nokta quiet shutter özelliği normal shutter sesinden farksız diyebilirim quiet shutter olmamış.
http://www.dxomark.com/Cameras/Ratings
Bu kadar mp nedir yüksek iso'da dağılır önyargısıyla yaklaştığım fakat sonuçlarını görünce fazlasıyla tatmin etmiştir.
Mark 3'e karşı üstün tarafları saymakla bitmez. Tek geride kaldığı nokta quiet shutter özelliği normal shutter sesinden farksız diyebilirim quiet shutter olmamış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar