bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
chp'ye oy verseydi keşke.
--spoiler--
bence onu ikna edersem atatürkçü olabilir.
--spoiler--
Asker gazi mustafa kemal paşa ile en ufak bir sorunum yok, olamaz. büyük dedem onu emrinde savaşmış. bugün ben de aynı şekilde öyle bir komutanın emrinde görev yaparım.
sadece siyasetçi atatürk'ün "bazı" görüşlerine ve icraatlarına katılmam, eleştiririm ama asla ülkeme hainlik yapmam.
bence onu ikna edersem atatürkçü olabilir.
--spoiler--
Asker gazi mustafa kemal paşa ile en ufak bir sorunum yok, olamaz. büyük dedem onu emrinde savaşmış. bugün ben de aynı şekilde öyle bir komutanın emrinde görev yaparım.
sadece siyasetçi atatürk'ün "bazı" görüşlerine ve icraatlarına katılmam, eleştiririm ama asla ülkeme hainlik yapmam.
koşulsuz şartsız akp' yi savunması ve kendisi gibi düşünmeyenlere zaman zaman aşırı argoyla yanıt vermesi, bir galatasaraylı olarak çok sevsem de, kendisi hakkındaki pozitif düşüncelerime darbe vurmuştur. kendisine teessüf ederim. ayrıca politika harici her yazdığına da imzamı atarım ama politika yazmasa daha iyi olurmuş. ilk defa beni gerçekten çok kırdı.
aa haykırarak güldüm gülerek yazıyorum. çok iyi ya... arbutus kardeşim güldürdün.
beni güldürmeye devam eden başlık. salep muhabbeti * :d
--spoiler--
son yazdığı entarilerde bana "aa yaladığım" diye hitab etmiş.. oradaki aa'nın ne olduğunu önce pek anlayamadım.. epeyce bi düşündükten sonra "*nasının *m*nı yaladığım" demek istediğini farkettim..
--spoiler--
niye öyle anladın arbutoşcum?
merak ettim bir aa hayret ifadesinden annene cinsel seks ifadesi çıkarımını nasıl yaptın?
son yazdığı entarilerde bana "aa yaladığım" diye hitab etmiş.. oradaki aa'nın ne olduğunu önce pek anlayamadım.. epeyce bi düşündükten sonra "*nasının *m*nı yaladığım" demek istediğini farkettim..
--spoiler--
niye öyle anladın arbutoşcum?
merak ettim bir aa hayret ifadesinden annene cinsel seks ifadesi çıkarımını nasıl yaptın?
--spoiler--
yok yok ondan değil..
bak artık aa'yı da kaldırmışsın, direkt "annesini siken" diyorsun.. bu lafı açık açık bu rahatlıkla kullanabilen adamın kafasının içi nasıl bir çöplüktür bilemedim şimdi...
--spoiler--
yok yok aynen ondan arbutotoşcum aynen öyle sizin gibi bir kısım sekülerlerin sapıklıkları normal karşılandığı için haber değeri bile taşımıyor ki. modern, laik kızım, oğlum vurduruyor ne var bunda canım diyen çağdaş aile yapısına sahipsiniz zaten lgbt falan da ayrı uzun konu hiç uzatmıyacam.
yok yok ondan değil..
bak artık aa'yı da kaldırmışsın, direkt "annesini siken" diyorsun.. bu lafı açık açık bu rahatlıkla kullanabilen adamın kafasının içi nasıl bir çöplüktür bilemedim şimdi...
--spoiler--
yok yok aynen ondan arbutotoşcum aynen öyle sizin gibi bir kısım sekülerlerin sapıklıkları normal karşılandığı için haber değeri bile taşımıyor ki. modern, laik kızım, oğlum vurduruyor ne var bunda canım diyen çağdaş aile yapısına sahipsiniz zaten lgbt falan da ayrı uzun konu hiç uzatmıyacam.
Nihavend tanga diye okudum.
--spoiler--
oturak kurdu gibi kıvranıyorsun nihavend..
--spoiler--
Hahahaha totoşa bak yaa.
Nickaltımda yazıp duran kendisi bana kıvranıyorsun diyor.
Aklında fikrinde sapıklık, ibnelik olan iğrenç bir herifsin arbutotoş. (bkz: gizli ibne)
Bsg Sapık!
oturak kurdu gibi kıvranıyorsun nihavend..
--spoiler--
Hahahaha totoşa bak yaa.
Nickaltımda yazıp duran kendisi bana kıvranıyorsun diyor.
Aklında fikrinde sapıklık, ibnelik olan iğrenç bir herifsin arbutotoş. (bkz: gizli ibne)
Bsg Sapık!
--spoiler--
benim nickaltımda senin 12 entarin var...
senin nickaltında benim 4 entarim var..
--spoiler--
Hahahaaa herif çıldırdı. Üşenmeden istatistik yapmış. Lan oğlum benim nickaltımda ettiğin küfür, hakaret dolu taciz entrylerini şikayet edip sildirmekten yoruldum. Belki 10 - 15 tanedir. (Bir kez olsun bir çaylak bile vermemeleri dikkate değer)
--spoiler--
oğlum ibne lafı ayaktakımının sermayesidir.
--spoiler--
Bak oğlum aklında fikrinde bu konu (ibnelik) olan adamın öyle olması çok mantıklı bir psikanalizdir. Bu budur yani bu durumda sen evet öylesin.
Yani entrylerin ortada oğlum yarısından fazlası bu konuda ahahaha (bkz: gizli ibne)
benim nickaltımda senin 12 entarin var...
senin nickaltında benim 4 entarim var..
--spoiler--
Hahahaaa herif çıldırdı. Üşenmeden istatistik yapmış. Lan oğlum benim nickaltımda ettiğin küfür, hakaret dolu taciz entrylerini şikayet edip sildirmekten yoruldum. Belki 10 - 15 tanedir. (Bir kez olsun bir çaylak bile vermemeleri dikkate değer)
--spoiler--
oğlum ibne lafı ayaktakımının sermayesidir.
--spoiler--
Bak oğlum aklında fikrinde bu konu (ibnelik) olan adamın öyle olması çok mantıklı bir psikanalizdir. Bu budur yani bu durumda sen evet öylesin.
Yani entrylerin ortada oğlum yarısından fazlası bu konuda ahahaha (bkz: gizli ibne)
Aa niye bu kadar sinirlendin?
aa yaladığım totoşa bak hayret bişi hihi.
aa yaladığım totoşa bak hayret bişi hihi.
sürekli cevap veren sorunlu bir yazar.
Al işte başka bir ibne daha geldi...
azar değil yazardır.
değişik değişik yazarlarla uğraşıyor, kolay gelsin.
değişik değişik yazarlarla uğraşıyor, kolay gelsin.
Eline, diline, beline sahip olmasi gereken akepelidir. O olmasaydı adin abrutus olurdu yaboz. Tay yib ist ifa, tay yib ist ifagg!!!???₺₺₺
canın istediği şekil de yazıyorsun ya hani, kafana göre.
doğru, gerçek, abartı, yalan, yanlış iftira, hakaret, vs hani bunları yazarken özgürsün ve dilediğince yazıyorsun ya!
hani burada herkes kafasına göre özgür ya.
fikir özgürlüğü var ya hani, hesapta.
uzatmıyim...
''ben siz dincilerin analarınızı şeyhe götürdüğünüzü ve şeyh işi bitirirken kapının önünde beklediğinizi söylersem bu sadece gazetelere on kere düşmüş bir haberin onbirinci kere ifade edilmesi olur...''
şimdi bu aptalca yorumunda açıkça beni, şahsımı bu şerefsizce duruma istinaden, aynı kefeye koyduğun açıkça belli. misli ile mukabelede bulunuyorum.
peki be adi, benim böyle bir şerefsizliğe razı geleceği mi nasıl düşünürsün!?
düşünemezsin!
toptan ''dinciler'' deyip biraz dini hassasiyeti olan tüm insanları ''dinciler'' adıl altında türlü şerefsizce yakıştırmalar yaparak adlandırırsın. neden? çünkü marazın var, kinin var. çünkü böylesi daha kolayına geliyor. çünkü hoşuna gidiyor. çünkü karakterin sorunlu. çünkü eleştiri yapmakla hakaret etmeyi bir birini karıştıracak kadar sığ görüşlüsün..
şurada kendi seviyesini düşürmeden eleştiri yapabilen hristiyanlar, gayri müslümler, ateistler bile var. onlar kadar olmayı bile beceremiyorsun.
şuradaki yorumlarına istinaden küfürden başka bir şeyi de haketmediğin açık!
nede? çünkü istediğin bu.
bundan, kaostan ve gerginlikten besleniyorsun.
çünkü içindeki pisliği buraya bırakmak hoşuna gidiyor.
ama küfür ve hakaretin dibi yok. benzeri yakıştırmalar yaptığın sürece karşılık bulacaksın bunu unutma.
şurada birilerine laf koyucam diye topyekün genelleme yapmaktan kaçınmadığın sürece benzeri lafları da yemen sürpriz olmasın.
ve son olarak, haysiyet sahibi olan insan insanlar, şahıslar üzerinden kitleleri, inançları toptan değerlendirmez, bunu da bil.
doğru, gerçek, abartı, yalan, yanlış iftira, hakaret, vs hani bunları yazarken özgürsün ve dilediğince yazıyorsun ya!
hani burada herkes kafasına göre özgür ya.
fikir özgürlüğü var ya hani, hesapta.
uzatmıyim...
''ben siz dincilerin analarınızı şeyhe götürdüğünüzü ve şeyh işi bitirirken kapının önünde beklediğinizi söylersem bu sadece gazetelere on kere düşmüş bir haberin onbirinci kere ifade edilmesi olur...''
şimdi bu aptalca yorumunda açıkça beni, şahsımı bu şerefsizce duruma istinaden, aynı kefeye koyduğun açıkça belli. misli ile mukabelede bulunuyorum.
peki be adi, benim böyle bir şerefsizliğe razı geleceği mi nasıl düşünürsün!?
düşünemezsin!
toptan ''dinciler'' deyip biraz dini hassasiyeti olan tüm insanları ''dinciler'' adıl altında türlü şerefsizce yakıştırmalar yaparak adlandırırsın. neden? çünkü marazın var, kinin var. çünkü böylesi daha kolayına geliyor. çünkü hoşuna gidiyor. çünkü karakterin sorunlu. çünkü eleştiri yapmakla hakaret etmeyi bir birini karıştıracak kadar sığ görüşlüsün..
şurada kendi seviyesini düşürmeden eleştiri yapabilen hristiyanlar, gayri müslümler, ateistler bile var. onlar kadar olmayı bile beceremiyorsun.
şuradaki yorumlarına istinaden küfürden başka bir şeyi de haketmediğin açık!
nede? çünkü istediğin bu.
bundan, kaostan ve gerginlikten besleniyorsun.
çünkü içindeki pisliği buraya bırakmak hoşuna gidiyor.
ama küfür ve hakaretin dibi yok. benzeri yakıştırmalar yaptığın sürece karşılık bulacaksın bunu unutma.
şurada birilerine laf koyucam diye topyekün genelleme yapmaktan kaçınmadığın sürece benzeri lafları da yemen sürpriz olmasın.
ve son olarak, haysiyet sahibi olan insan insanlar, şahıslar üzerinden kitleleri, inançları toptan değerlendirmez, bunu da bil.
eleştiriyle hakareti birbirine karıştıracak kadar çapsız ve sıyırtmasın arkadaşım.
aynı benzetmeleri ve genellemeleri yapmandaki ısrar gözden kaçmıyor.
ama en son belirttik, haysiyet sahibi insan dedik!
buna rağmen ben ''dinsizlerin hepsi şöyle böyle'' deme şerefsizliğini yapmıycam ki bu doğru değil!
seni baz alarak din karşıtı insanları aynı kefeye koymuycam, koymam da.
çünkü benim fikrimin bir haysiyeti var!
ve ben azından salya akıtarak, sırf benim fikrimin karşısında olduğu iması veren insanlara, her bulduğum fırsatta kendime sövdürerek o insanlara hakaret etme yanılgısına düşmem.
ama şu durumda seni kulaklarını çınlatmak da bizim üstümüzde sırıtmaz.
ahzap 68.
aynı benzetmeleri ve genellemeleri yapmandaki ısrar gözden kaçmıyor.
ama en son belirttik, haysiyet sahibi insan dedik!
buna rağmen ben ''dinsizlerin hepsi şöyle böyle'' deme şerefsizliğini yapmıycam ki bu doğru değil!
seni baz alarak din karşıtı insanları aynı kefeye koymuycam, koymam da.
çünkü benim fikrimin bir haysiyeti var!
ve ben azından salya akıtarak, sırf benim fikrimin karşısında olduğu iması veren insanlara, her bulduğum fırsatta kendime sövdürerek o insanlara hakaret etme yanılgısına düşmem.
ama şu durumda seni kulaklarını çınlatmak da bizim üstümüzde sırıtmaz.
ahzap 68.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar