bugün
- kemalist dünya3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- allah4
- kemalistler8
- arda güler2
- aşure3
- en son ne aldınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- sözlük kızlarının vücutları15
- kadınların yanlış yapması3
canın istediği şekil de yazıyorsun ya hani, kafana göre.
doğru, gerçek, abartı, yalan, yanlış iftira, hakaret, vs hani bunları yazarken özgürsün ve dilediğince yazıyorsun ya!
hani burada herkes kafasına göre özgür ya.
fikir özgürlüğü var ya hani, hesapta.
uzatmıyim...
''ben siz dincilerin analarınızı şeyhe götürdüğünüzü ve şeyh işi bitirirken kapının önünde beklediğinizi söylersem bu sadece gazetelere on kere düşmüş bir haberin onbirinci kere ifade edilmesi olur...''
şimdi bu aptalca yorumunda açıkça beni, şahsımı bu şerefsizce duruma istinaden, aynı kefeye koyduğun açıkça belli. misli ile mukabelede bulunuyorum.
peki be adi, benim böyle bir şerefsizliğe razı geleceği mi nasıl düşünürsün!?
düşünemezsin!
toptan ''dinciler'' deyip biraz dini hassasiyeti olan tüm insanları ''dinciler'' adıl altında türlü şerefsizce yakıştırmalar yaparak adlandırırsın. neden? çünkü marazın var, kinin var. çünkü böylesi daha kolayına geliyor. çünkü hoşuna gidiyor. çünkü karakterin sorunlu. çünkü eleştiri yapmakla hakaret etmeyi bir birini karıştıracak kadar sığ görüşlüsün..
şurada kendi seviyesini düşürmeden eleştiri yapabilen hristiyanlar, gayri müslümler, ateistler bile var. onlar kadar olmayı bile beceremiyorsun.
şuradaki yorumlarına istinaden küfürden başka bir şeyi de haketmediğin açık!
nede? çünkü istediğin bu.
bundan, kaostan ve gerginlikten besleniyorsun.
çünkü içindeki pisliği buraya bırakmak hoşuna gidiyor.
ama küfür ve hakaretin dibi yok. benzeri yakıştırmalar yaptığın sürece karşılık bulacaksın bunu unutma.
şurada birilerine laf koyucam diye topyekün genelleme yapmaktan kaçınmadığın sürece benzeri lafları da yemen sürpriz olmasın.
ve son olarak, haysiyet sahibi olan insan insanlar, şahıslar üzerinden kitleleri, inançları toptan değerlendirmez, bunu da bil.
doğru, gerçek, abartı, yalan, yanlış iftira, hakaret, vs hani bunları yazarken özgürsün ve dilediğince yazıyorsun ya!
hani burada herkes kafasına göre özgür ya.
fikir özgürlüğü var ya hani, hesapta.
uzatmıyim...
''ben siz dincilerin analarınızı şeyhe götürdüğünüzü ve şeyh işi bitirirken kapının önünde beklediğinizi söylersem bu sadece gazetelere on kere düşmüş bir haberin onbirinci kere ifade edilmesi olur...''
şimdi bu aptalca yorumunda açıkça beni, şahsımı bu şerefsizce duruma istinaden, aynı kefeye koyduğun açıkça belli. misli ile mukabelede bulunuyorum.
peki be adi, benim böyle bir şerefsizliğe razı geleceği mi nasıl düşünürsün!?
düşünemezsin!
toptan ''dinciler'' deyip biraz dini hassasiyeti olan tüm insanları ''dinciler'' adıl altında türlü şerefsizce yakıştırmalar yaparak adlandırırsın. neden? çünkü marazın var, kinin var. çünkü böylesi daha kolayına geliyor. çünkü hoşuna gidiyor. çünkü karakterin sorunlu. çünkü eleştiri yapmakla hakaret etmeyi bir birini karıştıracak kadar sığ görüşlüsün..
şurada kendi seviyesini düşürmeden eleştiri yapabilen hristiyanlar, gayri müslümler, ateistler bile var. onlar kadar olmayı bile beceremiyorsun.
şuradaki yorumlarına istinaden küfürden başka bir şeyi de haketmediğin açık!
nede? çünkü istediğin bu.
bundan, kaostan ve gerginlikten besleniyorsun.
çünkü içindeki pisliği buraya bırakmak hoşuna gidiyor.
ama küfür ve hakaretin dibi yok. benzeri yakıştırmalar yaptığın sürece karşılık bulacaksın bunu unutma.
şurada birilerine laf koyucam diye topyekün genelleme yapmaktan kaçınmadığın sürece benzeri lafları da yemen sürpriz olmasın.
ve son olarak, haysiyet sahibi olan insan insanlar, şahıslar üzerinden kitleleri, inançları toptan değerlendirmez, bunu da bil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar