bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- rakı sevmemek7
- şafak çak3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- çift katlı otobüs3
- içtim şarabı13
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- her insanın bir cini olması7
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- kadir inanır22
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- insan olmaya ceyrek kala3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- bazen şık bazen relax mod2
- çok güzel ama manyak kadın7
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- true'nun çaylak olması16
- en son ne yediniz2
- hayattaki şans seviyeniz4
Kendisi kötü birisi değil zaten.
Brandon stark bu arkadaş.
Sevimli bir engelli kardeşimiz.
Brandon stark bu arkadaş.
Sevimli bir engelli kardeşimiz.
Westerosu’un amına koyacak yiğittir. Ulan stannis gibi babayiğide kalmadı westeros cersei kevaşesine, ejderha kezbanına, jon piçine mi kalacak vur yiğidim vurduğun buz olsun.
(bkz: dead king)
serbest çağrışım. evet.
serbest çağrışım. evet.
got un efendisidir.
hayır bu adam ananızı mı sikti ne bu nefret he ?
kendi çapında takılırken, insancıl orospu çocukları gelip adamını katletmedi mi ?
bu adam kraldır. bu adama böyle ölümü layık görenler, buzlar içinde, tek böbreği alınmış şekilde yatması en büyük arzumdur.
sikim kadar boylu kıza bu kingi öldürdünüz helal lan size.
hayır bu adam ananızı mı sikti ne bu nefret he ?
kendi çapında takılırken, insancıl orospu çocukları gelip adamını katletmedi mi ?
bu adam kraldır. bu adama böyle ölümü layık görenler, buzlar içinde, tek böbreği alınmış şekilde yatması en büyük arzumdur.
sikim kadar boylu kıza bu kingi öldürdünüz helal lan size.
hayır o ölmedi. kalbimizde yaşıyor. sen adamı zorla ak gezen yap gariban adam bu lanetle ömrünü yaşasın sonra intikam almaya gelince öcü de. utanıcağınızı bilsem yüzünüze tükürürdüm ama siz bundan da anlamazsınız.
7 sezon dağ, taş, tepe, orman, kar, kış demeden yürüyüp 10 saniyede meyve bıçağı ile şehit edilen karakter.
Allah rahmet eylesin cüzdanı vermediği için tinerciler tarafından bıçaklanır gibi bıçaklandı. Evet.
Kutlu davanın adamı. Westerostaki ahlaksızlığı bitirmek isteyen adam gibi adamdı. unutmadık, unutmayacağız..
fos çıkmıştır.
Bu diziyi izleyenler night king ve ordusunun yedi krallığın içinden geçmesini bekleyenler ve dizide yapılan her şeyi doğru/mantıklı bulanlar ve savunanlar olarak ikiye ayrılıyor. Ben ilk gruptaydım mesela. Diğer gruptakiler de der ki "dizide olması gereken oldu night king yan karakterdi nasıl olsa tabii harcanacak." Lan 8 yıldır o adam ve ordusu gelecek diye bekliyorsun, tüm hikaye aslında akgezenler, ejderhalar var diye ilgi çekici yoksa kim niye sansayı, daenerys'i cersei ve türk dizilerini aratmayan entrikaları izlesin? Ya da bu kadar zaman izlemeye devam etsin. Etmezdi biliyorum. Daha bir soru işareti varken hiç edildi karakter. Her bir boku savunacağız derken komik oluyor bazıları. Biraz mantık. O kıytırık tahta kimin oturacağı zerre umrumda değil. Keşke hep kitaplara sadık kalınsa. En azından bu kadar berbat edilmiş senaryo olmaz öyle olunca.
karaktere büyük ayıp ettiler. hayır 1.5 saatlik bölümün 70 dakikası salak salak zombilerin etrafı talan etmesini göstermekle geçeceğine şu nightking'in karşısına birilerini koyup 2 çarpıştırsaydınız ya malın oğulları bunu da biz mi söyleyelim? sen 10 yıl boyunca diziyi üstüne oturttuğun 2 temel hikayeden 1 ine can veren karakteri " winter is coming " diye diye ilerlet; 10 yılın ardından son 10 saniyeye ölümünü sığdır. şaka gibi gerçekten. orospu çocukları.
seneristlere kurban gitmiş kraldır. sen bir ekmek bıçağıylan ölecek adam değildin. olmasaydı sonumuz böyle...
görsel
görsel
Çok güzel spoiler yedik. Teşekkürler arkadaşlar.
sen bir ekmek bıçağıyla ölecek adam değildin. unutulmadın.
görsel
görsel
8 sezon yürüdün dere tepe düz gittin,
tuttun meyve bıçağı ile ahirete intikal ettin,
Hevesimiz kursağımızda kaldı orospu çocuğu.
tuttun meyve bıçağı ile ahirete intikal ettin,
Hevesimiz kursağımızda kaldı orospu çocuğu.
çok basit bir şekilde ölen efsanevi kral.
Daenerys Targaryen'in ejderhalarından birini öldürmüştür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar