bugün

yeni bir 7. nesil yazar. *
nickinin güzelliğini anlama konusunda ciddi sıkıntılar yaşamama sebep yazar.
entrylerininde güzel ve kaliteli olmasını dilediğimiz yazar.
vasat yazar(mış).
(bkz: önemliolanboyudeğilişlevi)
-nickimcokguzel sen de gelsene.
+ soğuk mu ?
-önce soğuk ama sonra alışıyosun.
n yerine s harfi gelirse kötü bir şey olacak başlık.
(#12865581)

yarmıştır.
#12761225

yarmanın ötesine geçmiştir.
(bkz: #14011638) haklı olan yazar.
nicki çok güzel. sohbeti de. kafası da güzel. yazdıkları da güzel. neyse o kadar yeter lan.
#14013062

yüreğimizde olanları yazıya çok güzel dökmüştür...eline sağlık
(bkz: çok da nickimde)
geleceği gören yazar.
(bkz: sen bir de benim nickimi gör)
© copyright 2005 - 2026