bugün

Kesinlikle jacobs.
Hangi neskafe?
ibnelerin yurt dışında sattığının tadı başka burdakinin başka. .
Mahmood da dahil üçünü de dönem dönem tükettim. Mahmood açık ara benim damak zevkime hitap etmiyor. Migros'ta BiM'de satılan ucuz markasız granül kahveleri de denemek için aldım. Nescafe ile aralarında çok büyük fark olduğunu düşünmüyorum. Hele sütlü ve şekerli içiyorsanız aradaki farkı anlamak bile zor ama ceykıp aroma olarak daha ayırıcı bir aromaya sahip gibi geliyor.

Misafirlere jacobs aldım ama kendim guatamala grande içiyorum.
ikisi de bir latte değildir.
Açık ara jacobs. Nescafe boya gibi aq.
Tabi ki Jacobs.
© copyright 2005 - 2026