bugün

Hoş gelmiş. Kızmış.
Erecto’ nun hatalarını savunduğu ve sözlük için gereken mücadeleye katılmadığı için donuz listeme dahil ettiğim yazar. Mutlu ama uzak olsun.
çok değerli doğa ve hayvan dostu yazar.

inşallah femboy'dur.
Bu nick benim olmalıydı ya.
kızmıymış?..
sempatik, düzgün üsluba sahip, üstelik de renkli bir yazardır. iyi yazmaları olsun.
Kezo mezo ama Çok güzel kız .
true erkeğim demiş bana.

görsel
Erkeğim dediyse durum ciddi hemen çiçeğini çukulatani al git babasından iste bence.
tahminimce eski bir yazarın yeni nicki.
© copyright 2005 - 2026