bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
need for speed serisinin 10 kasım 2017 de çıkması beklenen yeni oyunu.
https://www.youtube.com/watch?v=kc-OcOduEx0
https://www.youtube.com/watch?v=kc-OcOduEx0
go back.
Undercover'dan sonra batıran ea şirketinin oyunu.
Bol bol jant takabileceğimiz bir oyun olması dileğiyle.
Underground 2 iyiydi yahu ne zaman supersportlar işin içine girdi tadı kaçtı.
Nissan Gt-r ve Toyota supra yı merak ettiğim oyun.
10 Kasım da çıkacak oyun. Bakalım ilk kim kıracak. *
Bence carbon'dan sonra sıçısa geçen serinin bilmem kaçıncı oyunu.
Underground 2 muhteşemdir, Mostar wanted efsanedir, carbon şaheserdir.
Ama olmadı ve usta, ben hayvani arabalar, hayvan gibi grafik felan istemiyorum.
Oyunda maksimum özgürlük, güzel bir hikaye, adam akıllı sokak yarışı istiyorum.
Bugattinizi ayrı sizi ayrı sikeyim.
Underground 2 muhteşemdir, Mostar wanted efsanedir, carbon şaheserdir.
Ama olmadı ve usta, ben hayvani arabalar, hayvan gibi grafik felan istemiyorum.
Oyunda maksimum özgürlük, güzel bir hikaye, adam akıllı sokak yarışı istiyorum.
Bugattinizi ayrı sizi ayrı sikeyim.
Aldim geldim. Hic acimadim bastim 75 euroyu.
Not: ps4 kullanicisi.
Oynadikca editlerim.
Ilk edit: bu ne amk ilk demo dialogu 1.5 dk gecilmiyor da.
Edit 2: modifikasyon yok. Cok kisitli. Speedhunters eklerini de almam lazim tanesine 8 dolar diyor amk network te.
Edit 3: logitech momo str edition direksiyom sstiyle oynuyorum. Kullanislar cok keyifli. Karkater degisimleri de hos. Konuyu anca cozmeye basliyorum. Simdilik takim 3 kisi. Multiplayer run oynuyormus hissi veriyor.
Edit 4: nfs artik watchdogs havasina girmis. Oyun bitti. Hikaye guzel. R34 cuk oturmus.
Spoiler vermeyecegim.
Not: ps4 kullanicisi.
Oynadikca editlerim.
Ilk edit: bu ne amk ilk demo dialogu 1.5 dk gecilmiyor da.
Edit 2: modifikasyon yok. Cok kisitli. Speedhunters eklerini de almam lazim tanesine 8 dolar diyor amk network te.
Edit 3: logitech momo str edition direksiyom sstiyle oynuyorum. Kullanislar cok keyifli. Karkater degisimleri de hos. Konuyu anca cozmeye basliyorum. Simdilik takim 3 kisi. Multiplayer run oynuyormus hissi veriyor.
Edit 4: nfs artik watchdogs havasina girmis. Oyun bitti. Hikaye guzel. R34 cuk oturmus.
Spoiler vermeyecegim.
Moruk drift king mor0q anliyor musun m5 le yanliyorum moruk drag modunda.
Saka maka oyun guzel oyun mapler guzel arabalar guzel en guzeli de araba makyajlama sanirim.
Saka maka oyun guzel oyun mapler guzel arabalar guzel en guzeli de araba makyajlama sanirim.
need for speed'in yeni vasat oyunu.
grafikler oldukça güzel, -ki bi zahmet güzel olsun yıl 2017- modifiye güzel sayılabilir, hikaye ve diyaloglar kısa. drift abartılmış. tek sevdiğim şey audi r8.
insanların underground 3 istediğini bildikleri halde böyle sikimsonik oyunlar çıkaran bir şirket batmaya mahkum.
carbon'dan sonra sıçmaya başlamıştı zaten nfs ve toparlayamadılar hala. carbon'dan sonra diyorum çünkü hikaye most wanted'a direkt bağlıydı.
grafikler oldukça güzel, -ki bi zahmet güzel olsun yıl 2017- modifiye güzel sayılabilir, hikaye ve diyaloglar kısa. drift abartılmış. tek sevdiğim şey audi r8.
insanların underground 3 istediğini bildikleri halde böyle sikimsonik oyunlar çıkaran bir şirket batmaya mahkum.
carbon'dan sonra sıçmaya başlamıştı zaten nfs ve toparlayamadılar hala. carbon'dan sonra diyorum çünkü hikaye most wanted'a direkt bağlıydı.
tırt oyundur. bir haftada silmiştim sanırım. yine de mw 2012, carbon, rivals tarzı oyunlardan bir nebze daha iyidir.
GTA 5'in Need For Speed versiyonu gibi olmuş.
Onda da 3 ana karakter vardı.
Onda da 3 ana karakter vardı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar