need for speed payback

Aldim geldim. Hic acimadim bastim 75 euroyu.

Not: ps4 kullanicisi.

Oynadikca editlerim.

Ilk edit: bu ne amk ilk demo dialogu 1.5 dk gecilmiyor da.

Edit 2: modifikasyon yok. Cok kisitli. Speedhunters eklerini de almam lazim tanesine 8 dolar diyor amk network te.

Edit 3: logitech momo str edition direksiyom sstiyle oynuyorum. Kullanislar cok keyifli. Karkater degisimleri de hos. Konuyu anca cozmeye basliyorum. Simdilik takim 3 kisi. Multiplayer run oynuyormus hissi veriyor.

Edit 4: nfs artik watchdogs havasina girmis. Oyun bitti. Hikaye guzel. R34 cuk oturmus.

Spoiler vermeyecegim.
© copyright 2005 - 2026