bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
Bir grup insanın kıyafet tercihini beğenmekle, herhangi bir siyasi ideolojiyi takip etme arasında bağ kurabilen yazarların pek konuşmaması rica olunur.
Hayır, eleştiri yapayım diyorsunuz, anlıyorum. Lakin olmuyor.
Yapamıyorsunuz.
Metal müzik dinleyince Norveçliye dönmüyoruz. Suşi sevince Japona benzemiyoruz.
Aynı şekilde, üniformaları beğenince de nasyonal sosyalist olmuyoruz.
T: 3. Reich almanları.
Edit: olayı malum yerlerinden anlayanlar hâlâ ve hâlâ laf kalabalığı yapıyorlar ya işte ben de buna 'kılım'.
Saygıdeğer sözlükdaşım. Bir erkek, güzel giyinmiş bir kadını beğenirse o kıyafeti giymek istediğinden yahut kadının elbisesi erkeğin üzerinde de iyi duracağından değil, sadece hoşuna gittiğinden beğenmiştir. Yani, Bilal'e anlatır gibi anlatayım, mesele o üniformaların bizlere yakışması olmadı.
Kıyafetleri de kusura bakmayın ama fiziksel ortamda, beş duyu organımızla tespit ettiğimiz için, yine bu boyutlarda inceliyoruz.
Diyorum ya, eleştiri için bile belirli bir sınır gerekli. Eşik değeri çok önemli.
her neyse. Daha da uzatmayacağım.
Buyurun, sizler haklı olun. Sonuç itibarı ile bir tartışma içerisinde Değilim ve sizler de ne yazıktır ki ciddiye alınacak bir fikre sahip değilsiniz.
Hayırlı işler.
Hayır, eleştiri yapayım diyorsunuz, anlıyorum. Lakin olmuyor.
Yapamıyorsunuz.
Metal müzik dinleyince Norveçliye dönmüyoruz. Suşi sevince Japona benzemiyoruz.
Aynı şekilde, üniformaları beğenince de nasyonal sosyalist olmuyoruz.
T: 3. Reich almanları.
Edit: olayı malum yerlerinden anlayanlar hâlâ ve hâlâ laf kalabalığı yapıyorlar ya işte ben de buna 'kılım'.
Saygıdeğer sözlükdaşım. Bir erkek, güzel giyinmiş bir kadını beğenirse o kıyafeti giymek istediğinden yahut kadının elbisesi erkeğin üzerinde de iyi duracağından değil, sadece hoşuna gittiğinden beğenmiştir. Yani, Bilal'e anlatır gibi anlatayım, mesele o üniformaların bizlere yakışması olmadı.
Kıyafetleri de kusura bakmayın ama fiziksel ortamda, beş duyu organımızla tespit ettiğimiz için, yine bu boyutlarda inceliyoruz.
Diyorum ya, eleştiri için bile belirli bir sınır gerekli. Eşik değeri çok önemli.
her neyse. Daha da uzatmayacağım.
Buyurun, sizler haklı olun. Sonuç itibarı ile bir tartışma içerisinde Değilim ve sizler de ne yazıktır ki ciddiye alınacak bir fikre sahip değilsiniz.
Hayırlı işler.
(bkz: faşizm)
nazizime hayran olmak da milliyetçi kafanın mallığı, ulan bari faşizme hayran ol, nazilik bildiğin alman ırklının üstünlüğüdür, git kendi ırkının üstünlüğünü yap neden nazi hayranı oluyorsun ki? sonuçta sen alman mısın? yok.
ee daha ne?
bu yüzden nazi hayranı olmak çok saçma. biri faşist olabilir ama ait olmadığı bir ırka hayranlık duyuyorsa o zaman kendi ırkının üstünde bir gücün varlığına inanıyordur bu da faşizme yakışmaz.
ırkçıysan en üstün benim ırkım diyeceksin ve almanı da aşağı göreceksin. ırkçılık da çok bozdu, çok.
ee daha ne?
bu yüzden nazi hayranı olmak çok saçma. biri faşist olabilir ama ait olmadığı bir ırka hayranlık duyuyorsa o zaman kendi ırkının üstünde bir gücün varlığına inanıyordur bu da faşizme yakışmaz.
ırkçıysan en üstün benim ırkım diyeceksin ve almanı da aşağı göreceksin. ırkçılık da çok bozdu, çok.
sevilmeyecek türden tiplerdir.
almanya'da türk yok ki yarısı kürt diğer yarısı da islamcı, olmayan bir şeyi nasıl öldürsünler?
Aydin nazillilerdir.
Efendim?
görsel
nazi piyade birliğine ait bir bisiklet.
nazi piyade birliğine ait bir bisiklet.
ikinci Dünya Savaşı sırasında yaklaşık 3,500,000 Sovyet Savaş Mahkumunu "insan altı" oldukları gerekçesiyle öldürmüşlerdir.
aşağılık insanlardır ama savaştığı devletler tam anlamıyla tabiri caiz horozbu çocuğudur.
genetik ve biyolojik olarak ari ırkın üstünlüğünü savunan ideoloji . kısaca ; medeniyeti kuran beyaz ırktır , dolayısıyla üstünlük beyaz ırktadır ideolojisi .
Babamın disiplinlerine hayran olup şahsımı prensiplerine göre yetiştirdiği en son nizami (itaatisiz emre uyan)ordu.
Bilinenin aksine tüm Naziler ss değildir. Tüm Ss ler nazidir. Ancak Wehrmacht düzenli bir ordudur ve yaptıkları her şey askeri nizama uygundur.
Bilinenin aksine tüm Naziler ss değildir. Tüm Ss ler nazidir. Ancak Wehrmacht düzenli bir ordudur ve yaptıkları her şey askeri nizama uygundur.
nazillili değildir.
fazla nazi aşık usandırır...
bizim yerimize de savaşıyor adamlar. onlar kazanınca bizde kazanmış sayılıyoruz falan.
naz tarikatına bağlı askerlere denir. evet.
70 yıl önce avrupanın üzerine kabus gibi çökmüşler aq.
Belgeselini izlerseniz size çok tanıdık hikayeler hatırlatacaktır...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar