bugün
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu4
- beyaz otomobil satın almak5
- hoşgeldin pazartesi6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım4
- idolün ünlünün bokunu yer misin3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yer çekimine küsmek3
- karaağaç ev fiyatları2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- netflix yasaklanmalıdır4
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- 2026 dünya kupası15
- bugün de meme atan olmaması7
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- ai analiz2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- morkstar2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- evlilikteki en büyük sorun4
idari kesimin kellikten midir bilinmez kompleksleri olan, üç kuruş paraya talim ettirmeye çalışan, genellikle üslubu sıkıntılı insanların toplandığı sözüm ona firma.
#mystaffsucks
#mystaffsucks
insan sikmeye programlı bir ajans.
calisanlarinin alayi karaktersiz, serefsiz, duzgun konusmayi bilmeyen tiplerden olusan firma. verdikleri parayla kopek bile besleyemezsiniz zaten. bos vakitlerinde kolelik yapmak isteyenler icin mukemmel firsatlar sunuyorlar ayrica.
benim çalışanlarım anlamına gelir.
gittiğim ilk ve tek işlerinde, beni 14 saat çalıştıran ve karşılığında yalnızca 45tl veren firma. aklıma her geldiğinde yöneticilerine teker teker küfür ediyorum. bunca öğrencinin maddi sıkıntısı üzerinden para kazandıkları için umarım en kısa zamanda batarlar.
organizasyonlara personel temin eden firma.
2.5 haftadır bünyelerinde çalışıyorum, her ne kadar zorunluluktan başlasam da bahsedildiği kadar beter olmayan, hatta beter olmayan bir firma.
genel olarak gözlemlerim şu şekilde;
dil bu firma için çok önemli, özellikle ingilizce, bunun harici dış görüşünüz de alacağınız işlerde önemli bir faktör yani eliniz ayağınız düzgünse, verdikleri iş de buna oranla iyi veya kötü diyebiliriz. dil bilen bir kişi masa başı bir iş alıp minimum 3 maksimum 12 saat çalışırken, konuşması bozuk ve kendi dili hariç dil bilmeyen bir kişiye depoda getir götür türevi, girişi çıkışı belli olmayan bir iş yıkarlar.
türkiye'nin en büyük firması diyebiliriz alanında, fakat çalışanlarına gün üzerinden aylık para verir ki bu da girişte 55-70 arası değişir, ilerideki zamanlarda işlerine yarayacağınız kanaatine varırsalar bu fiyat elbette artacaktır.
koordinasyon konusunda ise çok zayıflar, birbirlerinden bihaber olmalarına rağmen şans mıdır yoksa tecrübe mi bir şekilde o işin üstesinden geliyorlar.
sürekli değildir, binlerce kayıtlı dönemsel üyesi vardır, kayıt dediysek işe başvuranları bekletiyorlar, ihtiyaç duyulursa bir gece ansızın arayıp "x bey merhaba ben mystaff'tan z, yarın şu saatte şurada, şöyle bir iş var. gelmek ister misiniz?" diyorlar.
günde 3 öğün yemek veriyoruz demişlerdi, fakat 7 saat çalıştığımdan mıdır yoksa boş bir vaat midir bilemiyorum çalıştığım yerde bir öğün yiyorum. dediğim gibi ben mecburiyetten çalışıyorum, daha iyi işler mutlaka var ama ben öyle kabul edilemeyecek bir yamuk göremedim, verdikleri işler gayet kaliteli, yaşımın genç olmasından mütevellit kısa sürede birçok farklı ortama girip, değişik faaliyetlerde bulunmanın da tecrübe olduğunu varsayıp kendimi masumane bir biçimde kandırıyorum.
bu parayı vermiyorlar konusuna gelince de, şöyle saçma bulduğum bir kuralları var; işe girdikten sonraki 30 iş gününün ardından gelen ilk cumartesi günü, Levent'de bulunan şirkete ait binadan parayı elle alıyorsunuz. yani bir ayı geçkin bir süreden sonra paranızı ancak alıyorsunuz, gözlem dediysek hepsi bizim değil, birazı da ekip arkadaşlarından duyduklarımız.
şimdi niye yazdım ben bu kadar, şu yüzden; önce ulu, sonra ekşi'de okudum, baya gömmüşler buna rağmen başvurdum dikilmeyi göze alarak gittim yani, yine tecrübe olur diyerek avuttum kendimi. şimdi benim gibi sözlükten okuyacak kişilere en azından fikir vermiş olurum birinci kaynaktan diyerek bu dizeleri hatıratıma geçiriyorum.
2.5 haftadır bünyelerinde çalışıyorum, her ne kadar zorunluluktan başlasam da bahsedildiği kadar beter olmayan, hatta beter olmayan bir firma.
genel olarak gözlemlerim şu şekilde;
dil bu firma için çok önemli, özellikle ingilizce, bunun harici dış görüşünüz de alacağınız işlerde önemli bir faktör yani eliniz ayağınız düzgünse, verdikleri iş de buna oranla iyi veya kötü diyebiliriz. dil bilen bir kişi masa başı bir iş alıp minimum 3 maksimum 12 saat çalışırken, konuşması bozuk ve kendi dili hariç dil bilmeyen bir kişiye depoda getir götür türevi, girişi çıkışı belli olmayan bir iş yıkarlar.
türkiye'nin en büyük firması diyebiliriz alanında, fakat çalışanlarına gün üzerinden aylık para verir ki bu da girişte 55-70 arası değişir, ilerideki zamanlarda işlerine yarayacağınız kanaatine varırsalar bu fiyat elbette artacaktır.
koordinasyon konusunda ise çok zayıflar, birbirlerinden bihaber olmalarına rağmen şans mıdır yoksa tecrübe mi bir şekilde o işin üstesinden geliyorlar.
sürekli değildir, binlerce kayıtlı dönemsel üyesi vardır, kayıt dediysek işe başvuranları bekletiyorlar, ihtiyaç duyulursa bir gece ansızın arayıp "x bey merhaba ben mystaff'tan z, yarın şu saatte şurada, şöyle bir iş var. gelmek ister misiniz?" diyorlar.
günde 3 öğün yemek veriyoruz demişlerdi, fakat 7 saat çalıştığımdan mıdır yoksa boş bir vaat midir bilemiyorum çalıştığım yerde bir öğün yiyorum. dediğim gibi ben mecburiyetten çalışıyorum, daha iyi işler mutlaka var ama ben öyle kabul edilemeyecek bir yamuk göremedim, verdikleri işler gayet kaliteli, yaşımın genç olmasından mütevellit kısa sürede birçok farklı ortama girip, değişik faaliyetlerde bulunmanın da tecrübe olduğunu varsayıp kendimi masumane bir biçimde kandırıyorum.
bu parayı vermiyorlar konusuna gelince de, şöyle saçma bulduğum bir kuralları var; işe girdikten sonraki 30 iş gününün ardından gelen ilk cumartesi günü, Levent'de bulunan şirkete ait binadan parayı elle alıyorsunuz. yani bir ayı geçkin bir süreden sonra paranızı ancak alıyorsunuz, gözlem dediysek hepsi bizim değil, birazı da ekip arkadaşlarından duyduklarımız.
şimdi niye yazdım ben bu kadar, şu yüzden; önce ulu, sonra ekşi'de okudum, baya gömmüşler buna rağmen başvurdum dikilmeyi göze alarak gittim yani, yine tecrübe olur diyerek avuttum kendimi. şimdi benim gibi sözlükten okuyacak kişilere en azından fikir vermiş olurum birinci kaynaktan diyerek bu dizeleri hatıratıma geçiriyorum.
Böylesine rezil bir firma daha olamaz. Hem günde 10-12 saat çalışacaksın hem de şaka gibi günlük 55 TL ücret verecek. Hem de takım elbise, siyah ceket, siyah ayakkabı vs. kendimiz getirecekmişiz. Bu da yetmezmiş gibi kişisel bilgilerimizi dolandırıcılara vermişler ya da kendileri öyle. Buraya iş başvurusu yaptığımın ertesi günü, Mystaff'tan olduğunu söyleyen bir numara aradı ve iş başvuru formumda bazı bilgilerin eksik olduğunu söyleyerek; anne adı, baba adı ve diğer kimlik bilgi detaylarımı almak istedi. Uyarıyorum! Bu firma ile iş yaparken 2 kere düşünün.
Çok ama çok kötü bir firma. Genellikle hükümete yakınlıklarıyla bilinem bir insan kaynakları oluşumudur. Kongrelere, fuarlara köle tayin ederler. Bu köleler de öğrencilerdir. it gibi çalıştırırlar, sabahtan akşama kadar. Günlük verdikleri para 50-55 lira gibi rezil paradır. Halbuki 90-100 lira arası vermeleri gerekir.
Sakın gitmeyin.
Sakın gitmeyin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar