bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- diamond bosphoruss denen yazar6
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- gammaz çetesi çökertildi2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- 0 0 72
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- kimyon4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- şakk ı kamer2
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- kıskançlık5
- sürekli esnemek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- the god himself3
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- tuncay güney2
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kazıklı maria3
fazla televizyon izlemekten her söylenen sözü tv'lerde yayınlanıyor sanıyor,kafası karışık kalbi kırılmışta olabilir.
(#10330322)
maili forward ederek cehennemden kurtulmuştur.
maili forward ederek cehennemden kurtulmuştur.
(#10434806) ayarı iyi vermiş. kutlarım...
her entry'sinde hakaret yazan bir kardeşimiz. islam ahlakı işte.
(bkz: karabağın alınması gereklidir)
****demek sitiyorum bu kardeşimize****
****demek sitiyorum bu kardeşimize****
bir adet akape sempatizanı yazar.
yaşını başını tahsil durumunu bilmem ama şayet sözlük yöneticisi olsam tek bir entry dahi girmesine müsade etmeyeceğim yazar.
arkadaşım sen hiç mi kitap okumadın? hiç mi dil bilgisi ve imla dersi görmedin eğitim gördüğün okullarda.
daha "de" leri soru eki "mi" leri ayrı yazamayan, noktalama ve imla kurallarına dikkat etmeyen bir kullanıcıyı da yazar statüsünde barındırmak sanırım bizim sözlüğün işgüzarlığı olsa gerek.
iddia ediyorum. açın bakın tüm entrylerinde yazım ve imla hataları var.
bu adama sınıf geçiren türkçe dilbilgisi hocası ile tanışmak istiyorum acilen. ömrü hayatımdaki yegane idealim budur şu an itibariyle...
özür notu: bir tek bu girisinde (bkz: #10525152) yazım hatası yok. ama bunda da araya virgül koymamış, zaten söz konusu eklenti toplam 2 kelimeden mürekkep.
arkadaşım sen hiç mi kitap okumadın? hiç mi dil bilgisi ve imla dersi görmedin eğitim gördüğün okullarda.
daha "de" leri soru eki "mi" leri ayrı yazamayan, noktalama ve imla kurallarına dikkat etmeyen bir kullanıcıyı da yazar statüsünde barındırmak sanırım bizim sözlüğün işgüzarlığı olsa gerek.
iddia ediyorum. açın bakın tüm entrylerinde yazım ve imla hataları var.
bu adama sınıf geçiren türkçe dilbilgisi hocası ile tanışmak istiyorum acilen. ömrü hayatımdaki yegane idealim budur şu an itibariyle...
özür notu: bir tek bu girisinde (bkz: #10525152) yazım hatası yok. ama bunda da araya virgül koymamış, zaten söz konusu eklenti toplam 2 kelimeden mürekkep.
mevzuları dalganın doğrultusuna göre yorumlayan yazı üstadı. yazılanları anlamasını beklemek benim cahilliğim tabi, adam aynı entry içerisinde iki (rakamla 2) adet da/de ekini bile doğru yazamıyor ya! (1055729 numerolu entarisini düzeltmiş. bravo adam olacak ama biz göremiyeceğiz) neyse!
1-(#10539947)
2-(#10541086)
1-(#10539947)
2-(#10541086)
her şeye uygun entryler olduğu halde, işine gitmediğinden mütevellit şahsi entrylerime ''uyuma mod uyuma ühühühühü'' diye karşı çıkıp, geveleyen yazar.
atatürk'e söven entryleri göstersek bu arkadaşa, düşünce özgürlüğü der. bu adamlar garip.
kendisini atatürk ün iktidarsız olması gibi başlıklarda da görmek isteriz.
atatürk'e söven entryleri göstersek bu arkadaşa, düşünce özgürlüğü der. bu adamlar garip.
kendisini atatürk ün iktidarsız olması gibi başlıklarda da görmek isteriz.
(bkz: 25 liraya domates 70 liraya et 15 liraya benzin/#10552156)
domatesin, etin, benzinin getirildiği hali görmeyip hala chp iktidara gelse bundan beter olur diyebilecek kadar fanatik akp'li kişi.
yemin ediyorum allah affetsin seni, senin gibileri.
domatesin, etin, benzinin getirildiği hali görmeyip hala chp iktidara gelse bundan beter olur diyebilecek kadar fanatik akp'li kişi.
yemin ediyorum allah affetsin seni, senin gibileri.
devamlı örümcek kafa tanımını yapan yazar. hoş gelmiştir dersem yalan söylemiş olurum.
(bkz: #10565380)no'lu girisinde osmanlı ile sasanileri aynı cümle içinde kullanan aşmış tarih bilgisine sahip yazar...
aşmış imla ve dilbilgisinden sonra aşmış tarih bilgisine de tanık oldum. tüylerim tiken tikene...
hastasıyım...
düdüt: siler, miler, düzeltir amenna. ama kalkar bir de inkar eder, laf çarpıtır diye ben capsi de koyayım;
görsel
düdüt2: sparta'lıların hristiyan olduğunu belirterek tarih bilgisiyle bir kez daha takdirimi kazanmıştır.
(bkz: 300 spartalı/#10567488)
aşmış imla ve dilbilgisinden sonra aşmış tarih bilgisine de tanık oldum. tüylerim tiken tikene...
hastasıyım...
düdüt: siler, miler, düzeltir amenna. ama kalkar bir de inkar eder, laf çarpıtır diye ben capsi de koyayım;
görsel
düdüt2: sparta'lıların hristiyan olduğunu belirterek tarih bilgisiyle bir kez daha takdirimi kazanmıştır.
(bkz: 300 spartalı/#10567488)
sözlükte benim gibi azınlık muamelesi gören yazardır. olsun az olsun, öz ama kaliteli olsun.
boş biri.
gözüme yeni yeni çarpmaya başlayan (bkz: futbol trolleri)nden... aşama kaydediyor yavaş yavaş, bravo!!!
(#10641776) nolu entrysi ile kendini soğuk savaşta sanan yazar.
imamhatipspor, yeşil sahaların yazarı.
(#10746664)
bir projenin çalınması için yapılması şart değildir aa benim aklı yoksun kardeşim. bok atacaksın bari düşün öyle at.
bir projenin çalınması için yapılması şart değildir aa benim aklı yoksun kardeşim. bok atacaksın bari düşün öyle at.
insanların, star haber'den başka kaynaklardan da, birtakım bilgilere ulaşabileceğinden habersiz, yazar.
nick altında yazılan olumsuz şeylerin malesef hakkını verdiğini düşündüğüm yazar. (#10804101) no'lu entry'siyle bir şeylere okumadan cevap verdiği ortadadır. hatta ne ilginçtir ki tamamen ve alakasız bir şekilde yanlış okuduğunu veya okumadan cevap verdiğini, orda bahsettiğiyle benim bahsettiğim şeyin alakası bile olmadığını ikinci kez detaylı bir şekilde anlattığım ve büyük ihtimal de anladığı halde, "kusura bakma yanlış anlamışım" diyemeyecek kadar değişik yazardır. ve bu vesileyle de hatırlatmakta yarar var. kendini dindar olarak gören kişilerin, insan haklarına saygılı olmaması, daha suçu mahkemece belirlenmemiş insanları suçlu görüp iftira atması yani dinle tamamen çelişecek şekilde en büyük günahlardan biri olan kul hakkı günahına ortak olup buna imza atması ise çok acıdır.
--spoiler--
Kul hakkı, geniş bir kavram. Kulun bedenine ve malına yapılan tecavüzler maddî hukuk, kalp ve ruhuna verilen zararlar ise mânevî hukuk olarak değerlendirilmektedir.
--spoiler--
edit: imla.
--spoiler--
Kul hakkı, geniş bir kavram. Kulun bedenine ve malına yapılan tecavüzler maddî hukuk, kalp ve ruhuna verilen zararlar ise mânevî hukuk olarak değerlendirilmektedir.
--spoiler--
edit: imla.
kafa dengi yazar.
adamım.
militan yazarlarımızdandır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar