bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
Dc comics'in havada karada suda alacagi versustur.
marvel evreni sinema kategorisinde baya bi göz boyamıştır fakat dc yi geçebileceği tek kategoride odur. marvel'in spiderman oyunları hariç güzel bir oyun serisi yok. animasyon filmleri ve dizileri dc'nin kilerin yanında çöp.
dc siker.
Dc karakterleri daha sağlamdır fakat marvel elindeki karakterleri çok iyi pazarlayabildiği için bu farkı kapatıyor. Günümüzde kendi evrenlerini tanıtmak için en önemli unsur beyazperde ve ikisi arasındaki farkı anlamak çokta zor değil. Eğer bir dc fanı değilseniz marvel'in üstünlüğünü kabul etmeniz gerek.
Not: tabi ki bir sinemasever olarak dc filmlerinin bir an önce marvel kalitesine gelmesini hatta geçmesini isterim.
--spoiler--
Superman aşığı bir batman görmek göğsümü sıkıştırıyor, umarım bir daha görmeyiz
--spoiler--
Not: tabi ki bir sinemasever olarak dc filmlerinin bir an önce marvel kalitesine gelmesini hatta geçmesini isterim.
--spoiler--
Superman aşığı bir batman görmek göğsümü sıkıştırıyor, umarım bir daha görmeyiz
--spoiler--
Çocukluğumda her gün izlediğim Marvel tabii ki. Spider-Man tek başına yeter. DC'nin en önemli iki karakterinden de nefret ederim (Batman ve Superman), Marvel'ın en önemli karakterlerinin çoğunu severim. DC'nin kötü karakterlerini, iyi karakterlerinden daha çok seviyorum.
saçma bir versus. dc porsche, marvel tofaştır. bakmayın çok satılmasına.
Marvel çocuk filmleri yapar. Yaptıkları her film istisnasız çocuk filmidir.
Dc ise çizgi roman kültürünün ta kendisidir. Dc allahtır.
Dc ise çizgi roman kültürünün ta kendisidir. Dc allahtır.
Nasıl bi tofaşsa artık porsheye tur bindiren bir marvel içeren versus.
Batman vs superman yapıp black panther kadar hasılat yapamaıştır.
Justice leauge çekip nal toplamasını saymıyorum bile.
Batman vs superman yapıp black panther kadar hasılat yapamaıştır.
Justice leauge çekip nal toplamasını saymıyorum bile.
marvel' den wolverine, dc' de constantine alayını öper.
sinematik universe'te kesinlikle marvel.
Aynı bokun laciverti.
Yalnızca sinemadan takip eden arkadaşlar tabi ki Marvel der geçer hoş marvelin filmlerinin hepsini topla bir dark knight, Constantine etmiyor ne yaparsın cgi basıp böyle keriz silker marvel
ikisinde de çok değerli karakterler vardır Marvel deyince örümcek adam,blade,x-men,hulk ilk aklıma gelenler lakin 2009 da Disney e satıldığı için anası sikilmiş durumda
Dc comics ise hali hazırda 1960 lardan beri Warner bros da çizgi roman piyasasında hala daha önde zaten çoğu ödüllü olan DC ye ait animasyon konusunda zaten sikip geçiyor bilgisayar oyunları desen gani gani
işin özü DC alır.
ikisinde de çok değerli karakterler vardır Marvel deyince örümcek adam,blade,x-men,hulk ilk aklıma gelenler lakin 2009 da Disney e satıldığı için anası sikilmiş durumda
Dc comics ise hali hazırda 1960 lardan beri Warner bros da çizgi roman piyasasında hala daha önde zaten çoğu ödüllü olan DC ye ait animasyon konusunda zaten sikip geçiyor bilgisayar oyunları desen gani gani
işin özü DC alır.
iki tane çizgifilmi karşılaştırmakta ne bileyim.
sadece batman bile tek yeter dediğim versus.
Bilgisayar oyunu konusunda batman Arkham knight marvel's Spiderman denilen balondan çok daha iyidir
Hele injustice serisi zaten Marvel vs capcom denilen velet oyununu ezer geçer.
Hele injustice serisi zaten Marvel vs capcom denilen velet oyununu ezer geçer.
Çizgi roman olarak ta dc metal,doomsday cloak,darkseid War son zamanlarda çıkan bence güzel hikayelerdi
Kendilerine tavsiyem (DC comics'in Uludağ sözlüğü okuduğunu biliyorum) mortal kombat ile crossover yapıp evrende kalıcı izler bırakmaları hatta kısa bir süreliğine sub-zero ve raiden'in justice league'a katılması.
Kendilerine tavsiyem (DC comics'in Uludağ sözlüğü okuduğunu biliyorum) mortal kombat ile crossover yapıp evrende kalıcı izler bırakmaları hatta kısa bir süreliğine sub-zero ve raiden'in justice league'a katılması.
dc de injustice serisi marvel'de secret invasion serisi güzeldir. ( civil war olabilirdi bu ama cıkss secret invasion daha iyi )
Bence Marvel'ın sadece Avengers ile sınırlı kalmaması X-man serisine sahip olması Marvelı en iyi film şirketi yapar.
Dc'nin kazanacağı versus.
Marvel, Sivilceli ergen işidir.
Marvel, Sivilceli ergen işidir.
sinemada net marvel, çizgi romanda ikisi de çok iyidir.
"image comics" diyerek nokta konulabilecek bir vs.
sinematik evren olarak konuşursak son zamanlarda marvel daha iyidir.
animasyon olarak konuşursak ise bariz dc üstünlüğü vardır.
sinematik evren olarak konuşursak son zamanlarda marvel daha iyidir.
animasyon olarak konuşursak ise bariz dc üstünlüğü vardır.
marvel'in kaptan amerika kış askeri filmi dışında ciddiyete sahip başka filmi yok. alayı 10 yaşında ergenlere hitap ediyor. bilim kurgu, savaş (ki bu yapımlar ekseriyetle dünyanın kaderi temalı olan filmler) içerikli filmlere gömdükleri komedi unsuru scarry moviede bile yok.
lan sen çok büyük bir savaşa giriyorsun. gülmek istersem açarım american pie falan, onu izlerim. bir diğer unsur da olayları çok baside indirgemeleri. dünyanın kaderi sözde bu marvel karakterlerinin elinde, kaybederseler dünya düşecek sözde, ama düşmanı en tırt yöntemlerle yenebiliyorlar. sözüm ona avengers bir filminde loki ordusuyla new-yorka saldırıyor. amaç belli, dünyaya hükmedecek. yarım düzüne marvel kahramanı neredeyse dünyaya hükmedecek bu orduyla kafa kafaya savaşıyor. dahası tek atom bombasıyla lokinin ordusu kaybediyor. olm us forceu göndersen 60 saniyede düşermiş zaten, ne diye dünyaya hükmetme hayali kurdun o tırt orduyla?
dc ve daha önemlisi zack snyder, cristopher nolan öyle mi? düşman bir ülkeyi ya da dünyayı tehdit ediyorsa karşısında durmak neredeyse imkansız. man of stellde uçaklar rüzgarda savrulan yapraklar gibi. dawn of justicte doomsdaye nükleer bomba atıyorlar, bana mısın demiyor. the dark knightta joker tüm şehrş delirtiyor vs. he gerçi onlar da shazamda, aquamande zıvanadan çıktılar, bunlar da ayrı konu elbette.
sinemada gişe kaygısının götüne koyayım. benim için gişe değil, gerçekliği. dünyanın en büyük kahramanları için film yapıyorsan, düşmanlar da aynı boyutta güçlü olmalı. yeni çekilen snyder cut'tan çok umutluyum. tez vakte gelse de izlesek. selam ve darkside ile.
lan sen çok büyük bir savaşa giriyorsun. gülmek istersem açarım american pie falan, onu izlerim. bir diğer unsur da olayları çok baside indirgemeleri. dünyanın kaderi sözde bu marvel karakterlerinin elinde, kaybederseler dünya düşecek sözde, ama düşmanı en tırt yöntemlerle yenebiliyorlar. sözüm ona avengers bir filminde loki ordusuyla new-yorka saldırıyor. amaç belli, dünyaya hükmedecek. yarım düzüne marvel kahramanı neredeyse dünyaya hükmedecek bu orduyla kafa kafaya savaşıyor. dahası tek atom bombasıyla lokinin ordusu kaybediyor. olm us forceu göndersen 60 saniyede düşermiş zaten, ne diye dünyaya hükmetme hayali kurdun o tırt orduyla?
dc ve daha önemlisi zack snyder, cristopher nolan öyle mi? düşman bir ülkeyi ya da dünyayı tehdit ediyorsa karşısında durmak neredeyse imkansız. man of stellde uçaklar rüzgarda savrulan yapraklar gibi. dawn of justicte doomsdaye nükleer bomba atıyorlar, bana mısın demiyor. the dark knightta joker tüm şehrş delirtiyor vs. he gerçi onlar da shazamda, aquamande zıvanadan çıktılar, bunlar da ayrı konu elbette.
sinemada gişe kaygısının götüne koyayım. benim için gişe değil, gerçekliği. dünyanın en büyük kahramanları için film yapıyorsan, düşmanlar da aynı boyutta güçlü olmalı. yeni çekilen snyder cut'tan çok umutluyum. tez vakte gelse de izlesek. selam ve darkside ile.
Marvel daha iyi bu aralar.
DC kendi karakterlerini saptırıyor çok fazla.
DC kendi karakterlerini saptırıyor çok fazla.
Sinema filmleri: Marvel.
Animasyon filmleri: DC.
Oyunlar: Berabere.
Çizgi romanlar: Hiçbir fikrim yok.
Kadın karakterler: DC bu konuda önde.
Animasyon filmleri: DC.
Oyunlar: Berabere.
Çizgi romanlar: Hiçbir fikrim yok.
Kadın karakterler: DC bu konuda önde.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar