bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    "Eğer dünyayı daha güzel bir yer yapmak istiyorsanız, kendinize bakın ve bir değişiklik yapın" diyebilen 10 numara michael jackson şarkısı.

    derleme klibide bir o kadar güzeldir

    http://www.youtube.com/watch?v=_ISjVb2WUX0+
    4 ... insatiable love
  2. 2.
    Michael jackson'un bad albümünde bulunan albümün en iyi parçalarından biri.
    1 ... intention
  3. 3.
    michael jackson'un diyarından nefis bir parçadır. parça bilinen maykıl tarzından biraz uzak, soul bir parçadır.
    1 ... balan kudursun freud
  4. 4.
    insanı etkileyen Michael Jackson şarkılarından biridir.
    1 ... mjturktanju
  5. 5.
    bir aralar dansöz asena'nın yorumlayacağı söylenen, tanrıya çok şükür daha sonraki süreçte böyle bir utanç tablosuna dünya gözüyle en azından şimdilik şahit olmadığım için mutluluk hissetmeme vesile olan, süper ötesi mj şarkısı.
    2 ... shalamar
  6. 6.
    ı'm gonna make a change, for once in my life
    ıt's gonna feel real good, gonna make a difference
    gonna make it right...

    as ı, turn up the collar on my favorite winter coat
    this wind is blowin' my mind
    ı see the kids in the street, with not enough to eat
    who am ı, to be blind? pretending not to see their needs
    a summer's disregard, a broken bottle top
    and a one man's soul
    they follow each other on the wind ya' know
    'cause they got nowhere to go
    that's why ı want you to know

    ı'm starting with the man in the mirror
    ı'm asking him to change his ways
    and no message could have been any clearer
    ıf you wanna make the world a better place
    (ıf you wanna make the world a better place)
    take a look at yourself, and then make a change
    (take a look at yourself, and then make a change)
    (na na na, na na na, na na, na nah)

    ı've been a victim of a selfish kind of love
    ıt's time that ı realize
    that there are some with no home, not a nickel to loan
    could it be really me, pretending that they're not alone?

    a willow deeply scarred, somebody's broken heart
    and a washed-out dream
    (washed-out dream)
    they follow the pattern of the wind, ya' see
    cause they got no place to be
    that's why ı'm starting with me
    (starting with me!)

    ı'm starting with the man in the mirror
    (ooh!)
    ı'm asking him to change his ways
    (ooh!)
    and no message could have been any clearer
    ıf you wanna make the world a better place
    (ıf you wanna make the world a better place)
    take a look at yourself and then make a change
    (take a look at yourself and then make a change)

    ı'm starting with the man in the mirror
    (ooh!)
    ı'm asking him to change his ways
    (change his ways-ooh!)
    and no message could've been any clearer
    ıf you wanna make the world a better place
    (ıf you wanna make the world a better place)
    take a look at yourself and then make that...
    (take a look at yourself and then make that...)
    change!

    ı'm starting with the man in the mirror,
    (man in the mirror-oh yeah!)
    ı'm asking him to change his ways
    (better change!)
    no message could have been any clearer
    (ıf you wanna make the world a better place)
    (take a look at yourself and then make the change)
    (you gotta get it right, while you got the time)
    ('cause when you close your heart)
    you can't close your... your mind!
    (then you close your... mind!)
    that man, that man, that man, that man
    with that man in the mirror
    (man in the mirror, oh yeah!)
    that man, that man, that man
    ı'm asking him to change his ways
    (better change!)
    you know... that man
    no message could have been any clearer
    ıf you wanna make the world a better place
    (ıf you wanna make the world a better place)
    take a look at yourself and then make a change
    (take a look at yourself and then make a change)
    hoo! hoo! hoo! hoo! hoo!
    na na na, na na na, na na, na nah
    (oh yeah!)
    gonna feel real good now!
    yeah yeah! yeah yeah! yeah yeah!
    na na na, na na na, na na, na nah
    (ooooh...)
    oh no, no no...
    ı'm gonna make a change
    ıt's gonna feel real good!
    come on!
    (change...)
    just lift yourself
    you know
    you've got to stop it. yourself!
    (yeah!-make that change!)
    ı've got to make that change, today!
    hoo!
    (man in the mirror)
    you got to
    you got to not let yourself...
    brother...
    hoo!
    (yeah!-make that change!)
    you know-ı've got to get that man, that man...
    (man in the mirror)
    you've got to
    you've got to move! come on! come on!
    you got to...
    stand up! stand up! stand up!
    (yeah-make that change)
    stand up and lift yourself, now!
    (man in the mirror)
    hoo! hoo! hoo!
    aaow!
    (yeah-make that change)
    gonna make that change... come on!
    (man in the mirror)
    you know it!
    you know it!
    you know it!
    you know...
    (change...)
    make that change
    2 ... peizerat
  7. 7.
    utanarak söylüyorum bir zamanlar şarkıcılığa soyunan ve bu şarkıyı söylemeye çalışan asena sayesinde ilk defa varlığını öğrendiğim şarkıdır. kendimi resmen neşet ertaş'ı tanımayan nil karaibrahimgil gibi hissetmekteyim.
    2 ... merhabalar
  8. 8.
    olağan üstü bir michael jackson klasiği.
    ... espana1907
  9. 9.
    harika bir mj şarkısı.

    http://fizy.com/#s/1ma5vr
    ... jimmy tudeski
  10. 10.
    dünyanın en güzel ve en anlamlı şarkılarından biridir. michael jackson konserlerinin final şarkısıdır.
    ... present tense