bugün
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- birader yazar olmak10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalist dünya11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- cemevinde hain kemal sloganları8
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- pforzheim şu an 34 derece2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- galatasaray lobisi6
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- sistem patlamış2
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- amerika birleşik devletleri6
- saian dan aforizmalar2
- sarapci koala2
- türkiye8
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
direk söylenmesindense üstü kapalı olarak söylenmesidir bir ırkın. türkiye de malum ırk denildi mi akla tek bir ırk gelir. söylemeyim gelmiştir zaten.
Herkesin aklına aynı ırk geliyorsa bir sorun var demektir.
Edit: benimde aklıma o malum ırk geldi.
Edit: benimde aklıma o malum ırk geldi.
afedersiniz ermenilerdir.
k*rt'dür .
(bkz: dört harfliler)
Afedersiniz kürt diyeceğim.
ipucu: ''vela vela velvela''
k ile başlar, 4 harflidir.
dövlet onlara bahmiğ.
kendini milliyetçi ilan edenlerin görmemezlikten geldiği yok saydığı ırktır. kendine ait bir dili bir bayrağı vardır.
sen eğer evin çocuklarından birini görmezden gelirsen o da kendini göstermek ben burdayım demek için camı çerçeveyi indirir. bu böyledir.
sen eğer evin çocuklarından birini görmezden gelirsen o da kendini göstermek ben burdayım demek için camı çerçeveyi indirir. bu böyledir.
saldırgan ırkçıların kendilerini çok mühim ve akıllı sanmasına yol açan geyik ve boş bir ifade.
malumunuz olan ırktır.
kaçak elektrik kullanırlar.
saldırgan ırkçıların kendilerini çok zeki zannetmelerine yol açan yavan bir terminolojileri.
(bkz: yavan mizah anlayışı)
(bkz: yavan mizah anlayışı)
aynı entrye makyaj yapıp spamlayanlar tarafından yavan görülür.
türk'ün ileri gitmesini engelleyen gelişmemiş ve gelişme umudu olmayan bir topluluk. bunların yarısı kürt-islamcı partilere, diğer yarısı da seküler faşist kürt partilerine oy verirler.
bunlar yüzünden siyasal islam sanki kurtuluş yolu, bizi birarada tutan tutkalmış gibi pazarlanıyor. halbuki siyasal islam türkleri bile bir arada tutmuyor. dünyada da siyasal islamla huzur bulmuş herhangi bir ülke yok.
bunlar yüzünden emekçi halkımızın vergisi eriyip gidiyor. bunların elektrik, sağlık giderleri, sigorta primleri fakir milletimiz tarafından ödeniyor. bilinçli olarak çok doğurdukları çocukları için kişi başına ciddi miktarlarda devlet yardımı yapılıyor. kömürleri, gıdaları devlet tarafından veriliyor. belediyeleri bile elktrik faturalarını ödemiyor, elektrik kesilince de isyan ederiz diyorlar. askeri, doktoru, öğretmeni öldürürler. mayın döşerler, milletin paralarıyla lüks yapılan okul-hastane vs. yakıp yıkarlar.
türkiye'de ezilen insanlar kürt olmayan diğer emekçi insanarımızdır. asgari ücrete çalışan, devletten bir kuruş almadan, devlete her bir kuruşunu vergi olarak veren milyonlardan oluşan bir halkımız var. bu fakir halkımızın alın teri bu kıymet bilmez dağ insanlarına haraç gibi veriliyor. yine biz kaybediyoruz. insanın çıldırası geliyor artık.
bunlar yüzünden siyasal islam sanki kurtuluş yolu, bizi birarada tutan tutkalmış gibi pazarlanıyor. halbuki siyasal islam türkleri bile bir arada tutmuyor. dünyada da siyasal islamla huzur bulmuş herhangi bir ülke yok.
bunlar yüzünden emekçi halkımızın vergisi eriyip gidiyor. bunların elektrik, sağlık giderleri, sigorta primleri fakir milletimiz tarafından ödeniyor. bilinçli olarak çok doğurdukları çocukları için kişi başına ciddi miktarlarda devlet yardımı yapılıyor. kömürleri, gıdaları devlet tarafından veriliyor. belediyeleri bile elktrik faturalarını ödemiyor, elektrik kesilince de isyan ederiz diyorlar. askeri, doktoru, öğretmeni öldürürler. mayın döşerler, milletin paralarıyla lüks yapılan okul-hastane vs. yakıp yıkarlar.
türkiye'de ezilen insanlar kürt olmayan diğer emekçi insanarımızdır. asgari ücrete çalışan, devletten bir kuruş almadan, devlete her bir kuruşunu vergi olarak veren milyonlardan oluşan bir halkımız var. bu fakir halkımızın alın teri bu kıymet bilmez dağ insanlarına haraç gibi veriliyor. yine biz kaybediyoruz. insanın çıldırası geliyor artık.
dawrin eğer bunları görmüş olsaydı bunların domuzdan geldiğine inanırdı.
Tarih boyunca devlet kuramamış, hep başka milletlerin içinde asalak olarak yaşamış, Farsça-Arapça-Türkçe karışımı bir dil icat etmiş, yarak kafalı dingillerdir kendileri.
video ilk baş tiyatro gibime geldi ama sonra gördüğüm bi olayı düşününce bilemedim:
istanbul' a yeni geldiğim sıralar, Bakırköy minibüsündeydim. Muhtemelen 17-18 yaşında genç bi çocuk bindi, "bi öğrenci" dedi. 1 lira uzattı. sonra adam bir sinirlendi, "ögrancı bir ligra gırg guruş" dedi garip şivesiyle. çocuk öğrenci ücretinin bir lira olduğu konusunda ısrarcıydı, adamla epey tartıştılar. en sonu adam çocuğun yüzünde birşey fırlattı (ama ne olduğunu görmedim). ve çocuk minibüsten inmek zorunda kaldı, üstelik adam parayı vermedi.
genel olarak bu ve bu tarz manzaralardan hoşlanan, it gibi sağa sola saldıran, ırkçılığa uğradığını söyleyip sokakta adeta eşek gibi anırarak, tükürükler içerisinde 7 dilden kırma "şeyi" konuşan bir ırktır. günümüz batı avrupa devletleri siyasi emelleri için destek verdikçe vermektedir, lâkin iki gün sonra onların bile başlarına bela olurlarsa şaşırmam. Hatta, başlarına belâ olmazlarsa şaşarım.
istanbul' a yeni geldiğim sıralar, Bakırköy minibüsündeydim. Muhtemelen 17-18 yaşında genç bi çocuk bindi, "bi öğrenci" dedi. 1 lira uzattı. sonra adam bir sinirlendi, "ögrancı bir ligra gırg guruş" dedi garip şivesiyle. çocuk öğrenci ücretinin bir lira olduğu konusunda ısrarcıydı, adamla epey tartıştılar. en sonu adam çocuğun yüzünde birşey fırlattı (ama ne olduğunu görmedim). ve çocuk minibüsten inmek zorunda kaldı, üstelik adam parayı vermedi.
genel olarak bu ve bu tarz manzaralardan hoşlanan, it gibi sağa sola saldıran, ırkçılığa uğradığını söyleyip sokakta adeta eşek gibi anırarak, tükürükler içerisinde 7 dilden kırma "şeyi" konuşan bir ırktır. günümüz batı avrupa devletleri siyasi emelleri için destek verdikçe vermektedir, lâkin iki gün sonra onların bile başlarına bela olurlarsa şaşırmam. Hatta, başlarına belâ olmazlarsa şaşarım.
malum ırkı nede güzel anlatmışlar şu videoda... https://www.youtube.com/watch?v=DCX4TVY1GiM
(bkz: k*rt)
Vay içinde benim de olduğum milyonlarca kürdü nasıl da genellemişsiniz.Meğerse ben eşek sikmişim yengeme hallenmişim kaçak elektrik kullanmışım uyuşturucu satmışım.işin tuhaf yanı bunlardan hiç haberim yoktu.Aferin size.Bakalım öbür tarafta ahını aldığınız milyonlarca kürdün hakkını nasıl ödeyeceksiniz.
Malum ırka söylenen sözdür.
(bkz: k*rt)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar