bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- falıma bakmak isteyen var mı7
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- chp den akp'ye jet geçiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- devşirmelik makamı13
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- allah bu yahudilerin belası versin3
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- 1 euro 52 93 tl2
- 0 0 75
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- toplu taşıma aracı2
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- askerlik9
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
direk söylenmesindense üstü kapalı olarak söylenmesidir bir ırkın. türkiye de malum ırk denildi mi akla tek bir ırk gelir. söylemeyim gelmiştir zaten.
Herkesin aklına aynı ırk geliyorsa bir sorun var demektir.
Edit: benimde aklıma o malum ırk geldi.
Edit: benimde aklıma o malum ırk geldi.
afedersiniz ermenilerdir.
k*rt'dür .
(bkz: dört harfliler)
Afedersiniz kürt diyeceğim.
ipucu: ''vela vela velvela''
k ile başlar, 4 harflidir.
dövlet onlara bahmiğ.
kendini milliyetçi ilan edenlerin görmemezlikten geldiği yok saydığı ırktır. kendine ait bir dili bir bayrağı vardır.
sen eğer evin çocuklarından birini görmezden gelirsen o da kendini göstermek ben burdayım demek için camı çerçeveyi indirir. bu böyledir.
sen eğer evin çocuklarından birini görmezden gelirsen o da kendini göstermek ben burdayım demek için camı çerçeveyi indirir. bu böyledir.
saldırgan ırkçıların kendilerini çok mühim ve akıllı sanmasına yol açan geyik ve boş bir ifade.
malumunuz olan ırktır.
kaçak elektrik kullanırlar.
saldırgan ırkçıların kendilerini çok zeki zannetmelerine yol açan yavan bir terminolojileri.
(bkz: yavan mizah anlayışı)
(bkz: yavan mizah anlayışı)
aynı entrye makyaj yapıp spamlayanlar tarafından yavan görülür.
türk'ün ileri gitmesini engelleyen gelişmemiş ve gelişme umudu olmayan bir topluluk. bunların yarısı kürt-islamcı partilere, diğer yarısı da seküler faşist kürt partilerine oy verirler.
bunlar yüzünden siyasal islam sanki kurtuluş yolu, bizi birarada tutan tutkalmış gibi pazarlanıyor. halbuki siyasal islam türkleri bile bir arada tutmuyor. dünyada da siyasal islamla huzur bulmuş herhangi bir ülke yok.
bunlar yüzünden emekçi halkımızın vergisi eriyip gidiyor. bunların elektrik, sağlık giderleri, sigorta primleri fakir milletimiz tarafından ödeniyor. bilinçli olarak çok doğurdukları çocukları için kişi başına ciddi miktarlarda devlet yardımı yapılıyor. kömürleri, gıdaları devlet tarafından veriliyor. belediyeleri bile elktrik faturalarını ödemiyor, elektrik kesilince de isyan ederiz diyorlar. askeri, doktoru, öğretmeni öldürürler. mayın döşerler, milletin paralarıyla lüks yapılan okul-hastane vs. yakıp yıkarlar.
türkiye'de ezilen insanlar kürt olmayan diğer emekçi insanarımızdır. asgari ücrete çalışan, devletten bir kuruş almadan, devlete her bir kuruşunu vergi olarak veren milyonlardan oluşan bir halkımız var. bu fakir halkımızın alın teri bu kıymet bilmez dağ insanlarına haraç gibi veriliyor. yine biz kaybediyoruz. insanın çıldırası geliyor artık.
bunlar yüzünden siyasal islam sanki kurtuluş yolu, bizi birarada tutan tutkalmış gibi pazarlanıyor. halbuki siyasal islam türkleri bile bir arada tutmuyor. dünyada da siyasal islamla huzur bulmuş herhangi bir ülke yok.
bunlar yüzünden emekçi halkımızın vergisi eriyip gidiyor. bunların elektrik, sağlık giderleri, sigorta primleri fakir milletimiz tarafından ödeniyor. bilinçli olarak çok doğurdukları çocukları için kişi başına ciddi miktarlarda devlet yardımı yapılıyor. kömürleri, gıdaları devlet tarafından veriliyor. belediyeleri bile elktrik faturalarını ödemiyor, elektrik kesilince de isyan ederiz diyorlar. askeri, doktoru, öğretmeni öldürürler. mayın döşerler, milletin paralarıyla lüks yapılan okul-hastane vs. yakıp yıkarlar.
türkiye'de ezilen insanlar kürt olmayan diğer emekçi insanarımızdır. asgari ücrete çalışan, devletten bir kuruş almadan, devlete her bir kuruşunu vergi olarak veren milyonlardan oluşan bir halkımız var. bu fakir halkımızın alın teri bu kıymet bilmez dağ insanlarına haraç gibi veriliyor. yine biz kaybediyoruz. insanın çıldırası geliyor artık.
dawrin eğer bunları görmüş olsaydı bunların domuzdan geldiğine inanırdı.
Tarih boyunca devlet kuramamış, hep başka milletlerin içinde asalak olarak yaşamış, Farsça-Arapça-Türkçe karışımı bir dil icat etmiş, yarak kafalı dingillerdir kendileri.
video ilk baş tiyatro gibime geldi ama sonra gördüğüm bi olayı düşününce bilemedim:
istanbul' a yeni geldiğim sıralar, Bakırköy minibüsündeydim. Muhtemelen 17-18 yaşında genç bi çocuk bindi, "bi öğrenci" dedi. 1 lira uzattı. sonra adam bir sinirlendi, "ögrancı bir ligra gırg guruş" dedi garip şivesiyle. çocuk öğrenci ücretinin bir lira olduğu konusunda ısrarcıydı, adamla epey tartıştılar. en sonu adam çocuğun yüzünde birşey fırlattı (ama ne olduğunu görmedim). ve çocuk minibüsten inmek zorunda kaldı, üstelik adam parayı vermedi.
genel olarak bu ve bu tarz manzaralardan hoşlanan, it gibi sağa sola saldıran, ırkçılığa uğradığını söyleyip sokakta adeta eşek gibi anırarak, tükürükler içerisinde 7 dilden kırma "şeyi" konuşan bir ırktır. günümüz batı avrupa devletleri siyasi emelleri için destek verdikçe vermektedir, lâkin iki gün sonra onların bile başlarına bela olurlarsa şaşırmam. Hatta, başlarına belâ olmazlarsa şaşarım.
istanbul' a yeni geldiğim sıralar, Bakırköy minibüsündeydim. Muhtemelen 17-18 yaşında genç bi çocuk bindi, "bi öğrenci" dedi. 1 lira uzattı. sonra adam bir sinirlendi, "ögrancı bir ligra gırg guruş" dedi garip şivesiyle. çocuk öğrenci ücretinin bir lira olduğu konusunda ısrarcıydı, adamla epey tartıştılar. en sonu adam çocuğun yüzünde birşey fırlattı (ama ne olduğunu görmedim). ve çocuk minibüsten inmek zorunda kaldı, üstelik adam parayı vermedi.
genel olarak bu ve bu tarz manzaralardan hoşlanan, it gibi sağa sola saldıran, ırkçılığa uğradığını söyleyip sokakta adeta eşek gibi anırarak, tükürükler içerisinde 7 dilden kırma "şeyi" konuşan bir ırktır. günümüz batı avrupa devletleri siyasi emelleri için destek verdikçe vermektedir, lâkin iki gün sonra onların bile başlarına bela olurlarsa şaşırmam. Hatta, başlarına belâ olmazlarsa şaşarım.
malum ırkı nede güzel anlatmışlar şu videoda... https://www.youtube.com/watch?v=DCX4TVY1GiM
(bkz: k*rt)
Vay içinde benim de olduğum milyonlarca kürdü nasıl da genellemişsiniz.Meğerse ben eşek sikmişim yengeme hallenmişim kaçak elektrik kullanmışım uyuşturucu satmışım.işin tuhaf yanı bunlardan hiç haberim yoktu.Aferin size.Bakalım öbür tarafta ahını aldığınız milyonlarca kürdün hakkını nasıl ödeyeceksiniz.
Malum ırka söylenen sözdür.
(bkz: k*rt)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar