bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- yagmurcu ile revani yemek4
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sedat pekmez12
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- dut ağacı4
- kadında güzellik aramayan erkek2
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- utanmadan şort giyen erkek7
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- agresif süs köpeği2
- yazarlara gelen son mesaj4
- ismet gurbuz 202418
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- sofra adabı2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- uludağ sözlük ün kokusu2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
ilk defa dizüstü bilgisayar kullandığımı hissettirdi. şarj kablosunu almadan rahatlıkla çıkıyorum evden.
Cok bilmis bilgisayar uzmanlarinin(!) muhtemelen macbook pro ile karistirdigi bilgisayardir. 3 adet thunderbolt display'e kadar ekran paylasimi yapabilen canavardir.
dizustu bilgisayar degildir. (bkz: macbook pro)
dizustu bilgisayar degildir. (bkz: macbook pro)
Facebook'ta fame ve canonla fotoğraf çektirmek için kendini yırtan türk gençlerinin rüyalarını süsleyen ama sadece görünüşü olan içinde bi sikim olmayan pahalı ve gereksiz bilgisayarlar.
yaklaşık olarak 250 gigabaytlık bir görüntüyü ( ki üzerinden işleme olmuş ve şişirilmiş ) yaklaşık 12 dakika bir gibi bir süre ile render alan harika ötesi bilgisayardır.
iş bu entry mac pro bilgisayar üzerinden girilmektedir.
iş bu entry mac pro bilgisayar üzerinden girilmektedir.
kullanmakta oldugum pc. hediye kendileri. o kadar pratik ki ... asus dekarasyon gibi oldu bu geldiginden beri.
Kullanmak için pek zengin olunması gereken zımbırtı.
Bugün bir alışveriş merkezinde sadece Apple ürünleri satan bir dükkana yanımda bir esmer elemanla giriyorum. Bizde para ne gezer? Sadece meraktan giriyoruz. ilk önce esmer eleman iPhone 6ların nasıl göründüğüne bakmak istedik. "Abi görüntü olarak iPhone 5S daha güzel ya iPhone 6lardan..." diye geyik bir muhabbet açtı, bende "Cebimdeki Lumia 630 daha güzeldir yeminle..." diye karşılık veriyorum. iPhone 6 tamam ince falan ama görüntü olarak bana eski moda Amerikan arabalarını anımsatıyor, çok kabaca, çok... Bana seçenek verseler iPhone 5C tercih ederim, iPhone dediğin karizmasına alınır oğlum...
Daha sonra elemana "Bak bunlarda Mac bilgisayarlar" diye ekranı geniş ekranlı bilgisayarı gösterdim. Çocuk "Abi bilgisayarım nerede ya... Sağ tıkta özellikler yok di mi lan?" diye Windows alışkanlıklarını Mac OS üzerinde denemeye ve kalktı rezil oldu. Bende aynı şekilde "Elmaya tıklarsam belki hakkında kısmı açılır lan..." diyerek bir denemede bulundum ve başarılı oldum. Ardından uzunca bir oha çekmekten kendimi alamadım. Xeon işlemcinin ne kadar sağlam, AMD Firepro ekran kartlarının ne denli güçlü olduğunu bilgisayar cahili arkadaşıma anlattım. Tabii ben Mac Pro olduğunu hakkında kısmında açılan pencereyle anladığım bilgisayara bakarken sevgili arkadaşım beni tatlı rüyalarımdan sağlamca bir yumrukla uyandırdı. 12 bin liraya bilgisayar ne lan? 12 bin liraya bilgisayar mı alınır lan? Ben ucuza "Android kasar ya..." diye Linuxçu halimle gitmiş Windows Phone almış adamım, 12 bin lirayı dokuz taksite bölsen benim telefonu aldığım toplam fiyatın iki katı çıkıyor. Tabii fiyatı duyunca bir zarar gelmemesi için usulca fareyi bıraktım ve Mac Pro ile fiziksel hiçbir alakam kalmadığını görünce "Kaç oğlum kaç" diye diye alışveriş merkezinden dışarı fırladım.
Mac Pro kullanan Apple fanları dediğimiz topluluk henüz Türkiye'de var mı? Varsa nasıl insanlar? iyi bütçeleri varsa bana yardımcı olabilirler mi? Bir Macbook Air + iPhone 5S parasını esirgerler mi acaba? Esirgemezler ya...
Bugün bir alışveriş merkezinde sadece Apple ürünleri satan bir dükkana yanımda bir esmer elemanla giriyorum. Bizde para ne gezer? Sadece meraktan giriyoruz. ilk önce esmer eleman iPhone 6ların nasıl göründüğüne bakmak istedik. "Abi görüntü olarak iPhone 5S daha güzel ya iPhone 6lardan..." diye geyik bir muhabbet açtı, bende "Cebimdeki Lumia 630 daha güzeldir yeminle..." diye karşılık veriyorum. iPhone 6 tamam ince falan ama görüntü olarak bana eski moda Amerikan arabalarını anımsatıyor, çok kabaca, çok... Bana seçenek verseler iPhone 5C tercih ederim, iPhone dediğin karizmasına alınır oğlum...
Daha sonra elemana "Bak bunlarda Mac bilgisayarlar" diye ekranı geniş ekranlı bilgisayarı gösterdim. Çocuk "Abi bilgisayarım nerede ya... Sağ tıkta özellikler yok di mi lan?" diye Windows alışkanlıklarını Mac OS üzerinde denemeye ve kalktı rezil oldu. Bende aynı şekilde "Elmaya tıklarsam belki hakkında kısmı açılır lan..." diyerek bir denemede bulundum ve başarılı oldum. Ardından uzunca bir oha çekmekten kendimi alamadım. Xeon işlemcinin ne kadar sağlam, AMD Firepro ekran kartlarının ne denli güçlü olduğunu bilgisayar cahili arkadaşıma anlattım. Tabii ben Mac Pro olduğunu hakkında kısmında açılan pencereyle anladığım bilgisayara bakarken sevgili arkadaşım beni tatlı rüyalarımdan sağlamca bir yumrukla uyandırdı. 12 bin liraya bilgisayar ne lan? 12 bin liraya bilgisayar mı alınır lan? Ben ucuza "Android kasar ya..." diye Linuxçu halimle gitmiş Windows Phone almış adamım, 12 bin lirayı dokuz taksite bölsen benim telefonu aldığım toplam fiyatın iki katı çıkıyor. Tabii fiyatı duyunca bir zarar gelmemesi için usulca fareyi bıraktım ve Mac Pro ile fiziksel hiçbir alakam kalmadığını görünce "Kaç oğlum kaç" diye diye alışveriş merkezinden dışarı fırladım.
Mac Pro kullanan Apple fanları dediğimiz topluluk henüz Türkiye'de var mı? Varsa nasıl insanlar? iyi bütçeleri varsa bana yardımcı olabilirler mi? Bir Macbook Air + iPhone 5S parasını esirgerler mi acaba? Esirgemezler ya...
son zamanlarda bir trend haline gelen, kullanisli bilgisayardir.
pornodan daha fazla zevk verir.
kullanırken baya bir zevk aldığınız apple ürünü. biraz pahalı ama hakkını veriyor.
Bugun itibari ile beni hayal kırıklığına uğratan alettir. 2x3.0 Ghz'lik modelinde 32bitlik efi mevcut ve bunu 64 bit e çıkartamıyorsun dolayısıyla 64 bitlik windows 7 yi yükleyemiyorsunuz binbir takla ile yüklesen bile bootcamp i kuramıyorsunuz. elimdeki 4 makinada aynı şekilde. nasıl bir karmaşadır anlamıyorum, sen babalar gibi xeon işemci koy sonra frimwarein 64 bit desteklemesin. allah belanı versin apple, rezil ettin beni.
forever pc...
forever pc...
günümüzdeki bilgisayar tanımını değiştiren bir alettir.
power mac g5 quad'dan 2 kat hizli, allahin belasi "para" denen nesne yuzunden ancak ruyalari susleyebilen dunyanin bilmem kacinci harikasi. butun konfigurasyon maksimize edildigi zaman memleketinde 17 bin euro ediyor. turkiye'de ne kadar olur bilinmez, kabus gibi.
tabi bu konfigurasyon;
4x 3,0 Ghz i$lemci
8x 2 GB bellek (16gb)
4x 750 GB hard disk (3 tb)
nvidia quadro fx4500 512mb (2x dl dvi)*
2x hd cinema monitor
dahasini yazmaya ne kalp ne akil yeter..
tabi bu konfigurasyon;
4x 3,0 Ghz i$lemci
8x 2 GB bellek (16gb)
4x 750 GB hard disk (3 tb)
nvidia quadro fx4500 512mb (2x dl dvi)*
2x hd cinema monitor
dahasini yazmaya ne kalp ne akil yeter..
fiyatları 2.000 euro ile 3.500 euro arasında değişen süper bilgisayarlar. *
apple'ın powermac ailesinin yeni adı. şuanlık üç modeli piyadasa mevcuttur.
1- macpro dual core intel 2.0ghz/1gb/160gb/superdrive (2x2.0ghz xeon)
2- macpro dual core intel 2.66ghz/1gb/250gb/superdrive (2x2.66ghz xeon)
3- macpro dual core intel 3.0ghz/1gb/250gb/superdrive (2x3.0ghz xeon)
yukarıdaki üç sistemde de 1.33ghz fsb ve 4 mb l2 cache
1- macpro dual core intel 2.0ghz/1gb/160gb/superdrive (2x2.0ghz xeon)
2- macpro dual core intel 2.66ghz/1gb/250gb/superdrive (2x2.66ghz xeon)
3- macpro dual core intel 3.0ghz/1gb/250gb/superdrive (2x3.0ghz xeon)
yukarıdaki üç sistemde de 1.33ghz fsb ve 4 mb l2 cache
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar