1. 1.
    aslında darbükatör bayrammış da, arasıra müjdat gezen rolü yapıyormuş sandığım şopar abi. süper de reklam çeker kendisi.
    3 ... don kişot
  2. 2.
    yazdığı kitapların edebi değeri sıfırdır. yalnızca kafa dağıtmak ve bir muhabbete kulak kabartmışcasına iyi vakit geçirmek adına okunabilir.
    4 -2 ... diyonsos
  3. 3.
    70lerin sonunda tercüman çocukta yazardı, ehe, yazar imiş bu 'müspet insan' düşmanı büyük oyuncu. bir gün 'hadi yoldaşlar biz de alternatif bir özel okul yapalım' diye bir sürü çağdaş(!) insanı toplayıp bir dayanışma gecesi 'tertip' etmiş. yardım sandığından bir domates, iki adet hıyar ve bir okul kurmak için gereken paranın onda biri çıkıvermiş. aa.. yazık tabii. üzüldük cümleten. zat-ı ordinerlerine, 'hadi bakalım amca, devam et sen böyle' diyor, kendisini saygıyla selamlamıyor, şaka, nötralen, hafifçe 'baş' selamı veriyor, bir de, türk insanının gücünü görmeye davet ediyoruz...
    3 -4 ... cryptic
  4. 4.
    sinema adına pek bir şey verememiş olsa da, özellikle gençler ve de onların tiyatroya karşı sevgisi için yaptıkları ve de yapacakları yadsınamayacak derecede büyük olan, 29 ekim 1943 istanbul doğumlu, müjdat gezen sanat merkezi'nin sahibi olan, ayrıca tiyatro oyunculuğunda da, Türkiye'nin bir numaralı isimlerinden usta sanatkar...
    4 -2 ... faidelibilgi
  5. 5.
    oyunculuğun tavanını tekrar düşündüren insan
    1 -2 ... uykusuzbukalemun
  6. 6.
    bir laf söylerek bin kez düşündürme gücüne sahip tiyatro oyuncusudur.
    4 ... viva la fidel
  7. 7.
    türkiye'De hak ettiği değeri bulamayan tiyatro adamıdır.
    2 -4 ... yasakani
  8. 8.
    guldur bakalım adlı yarısmada juri uyeligi yapan tiyatrocu.
    1 ... kadavra
  9. 9.
    arapşükrü'de mustafa alabora ve bir kaç oyuncuyla beraber oturup güle oynaya konuşurken sanat düşmanı bir arkadaşımızın ''- lan nejat uygur değilmi şu'' demesi üzerine bizim de büyük bir gaflet ve dalgınlıkla ona doğru dönerek ''- aa harbiden nejat uygur lan'' dememiz ve kendisininde bunları duyduktan sonra gülmekte olan surat ifadesinin bi anda bozulup ''-Allah ıslah etsin şu serserileri'' şeklini alması sonucu büyük bir rezalet yaşadığımız sanatçı.
    3 ... hangar
  10. 10.
    burnunun estetik olduğunu düşündüğüm başarılı tiyatrocu.
    1 ... gullik
  11. müjdat gezen Başlığındaki Önemli Entry'ler