bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- iş kadını yazarlar5
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- nervio'nun memleketi3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- amy adams2
- hoşgeldin pazartesi7
- paris te son tango5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- haksızsam haksızsın deyin2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- park etmek sanatı4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sol tarafın inzal olması3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- izmir3
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- yer çekimine küsmek3
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 2026 trans onur yürüyüşü3
çalışmalarını takdir ettiğim lösemili çocuklara ve onların ailelerine ümit ışığı olan desteklenmesi gereken vakıf
resmi sitesi http://www.losev.org.tr olan dernek.
küçük bir kız çocuğu elin de makas saçlarını kesiyor gelişigüzel.. sonra kapı çalınıyor..kızımız kapıyı açıp eve dönen aileyi karşılıyor.. eşek tıraşı kesilmiş saçları ile kısalı uzunlu.. muhtemel ağabeyi olan saçsız çocuğa, bir avuç saç uzatıyor, eteğine topladıklarından..bir annenin sevkatli gözleri ile bakıyor o na.. çok güzel bir film, çok güzel ve etkileyici..( o kızın büyüdüğün de tehlikeli bir kadına dönüşme olasılığına rağmen..) çok güzel..
(bkz: losev vakfi zirvesi)
duyarlı yazarları bekliyoruz.
duyarlı yazarları bekliyoruz.
lösev aile komitesi tarafından şöyle bir duyuruları bulunmaktadır:
--spoiler--
kanser daire başkanı mı?
devletin sağlık bakanlığı'nın çok önemli bir dairesini, kanser daire başkanlığını vekaleten yürüten, kanser gibi çok önemli bir konuya, mesaisinin 15-30 dakikasını veren, kendisine ait çocuk kliniğinde hergün saat 12:00'dan sonra özel hasta bakan, lösemili hastaları bile parayla muayene ve tedavi eden, kendisinin başkanı olduğu sağlık vakfı kanalıyla çeşitli işler yapan, lösemili hastaların değil sorunlarını, sayısını bile bilmeyen, istanbul'da özel bir hastanede haftanın belirli günlerinde özel konsültanlık yapan bir kişinin lösemili çocuklar hakkında konuşmaya hakkı olmadığını düşünüyoruz.
ülkemizde kanser hastalıklarının çığ gibi arttığı, insanların ilaç bile bulamadıkları, hastane kapılarında süründükleri, yoksul insanların yol parasına, kuru bir ekmeğe muhtaçken bu yükü kaldıramadıkları için öldüğü, kanserin önlenmesi için hiçbir tedbirin alınmadığı, kanserojenlerin çocuklarımızın temel besin maddelerine girdiği bir ülkede Sağlık Bakanlığı'nın kanserle savaş daire başkanlığına daha ciddi, 24 saatini bu konuya ayıran, kişisel çıkarlarını düşünmeyen bir kişinin atanmasını istiyoruz.
--spoiler--
devamı için; http://www.losev.org.tr/duyurular/kdb.htm
--spoiler--
kanser daire başkanı mı?
devletin sağlık bakanlığı'nın çok önemli bir dairesini, kanser daire başkanlığını vekaleten yürüten, kanser gibi çok önemli bir konuya, mesaisinin 15-30 dakikasını veren, kendisine ait çocuk kliniğinde hergün saat 12:00'dan sonra özel hasta bakan, lösemili hastaları bile parayla muayene ve tedavi eden, kendisinin başkanı olduğu sağlık vakfı kanalıyla çeşitli işler yapan, lösemili hastaların değil sorunlarını, sayısını bile bilmeyen, istanbul'da özel bir hastanede haftanın belirli günlerinde özel konsültanlık yapan bir kişinin lösemili çocuklar hakkında konuşmaya hakkı olmadığını düşünüyoruz.
ülkemizde kanser hastalıklarının çığ gibi arttığı, insanların ilaç bile bulamadıkları, hastane kapılarında süründükleri, yoksul insanların yol parasına, kuru bir ekmeğe muhtaçken bu yükü kaldıramadıkları için öldüğü, kanserin önlenmesi için hiçbir tedbirin alınmadığı, kanserojenlerin çocuklarımızın temel besin maddelerine girdiği bir ülkede Sağlık Bakanlığı'nın kanserle savaş daire başkanlığına daha ciddi, 24 saatini bu konuya ayıran, kişisel çıkarlarını düşünmeyen bir kişinin atanmasını istiyoruz.
--spoiler--
devamı için; http://www.losev.org.tr/duyurular/kdb.htm
lösemili çocuklar sağlık ve eğitim vakfı
3,5 yillik bir vakif olmasina ragmen Türkiye' nin ilk lösemili çocuklar hastanesini Ankara'da kurdu. Yemeginden pijamasina, muayenesinden tahliline her sey ücretsiz olarak çocuklara sunuluyor. Ankara disindan gelen ailelere de apart oda hizmeti veriliyor.
Vakif, kullanmadigimiz giysi, ev esyasi, oyuncak, bisiklet ve yiyecek yardimlarini kabul ettigi gibi, tutar ne olursa olsun bagis da yapilabiliyor.*
Tel: 0312- 447 06 60
ŞU ADRESTEN HESAP NOLARINA BAKILABiLiR
http://www.losev.org.tr/turkce/t-yardim2.htm
3,5 yillik bir vakif olmasina ragmen Türkiye' nin ilk lösemili çocuklar hastanesini Ankara'da kurdu. Yemeginden pijamasina, muayenesinden tahliline her sey ücretsiz olarak çocuklara sunuluyor. Ankara disindan gelen ailelere de apart oda hizmeti veriliyor.
Vakif, kullanmadigimiz giysi, ev esyasi, oyuncak, bisiklet ve yiyecek yardimlarini kabul ettigi gibi, tutar ne olursa olsun bagis da yapilabiliyor.*
Tel: 0312- 447 06 60
ŞU ADRESTEN HESAP NOLARINA BAKILABiLiR
http://www.losev.org.tr/turkce/t-yardim2.htm
anlamlı bir reklam filmi olan vakıf.
reklamını izlediğimde gözlerimden akan bir damla yaşla hafif gülümsememe neden olan vakıf..
devletin başındakilere kendilerini duyuramayan o yüzden bizden yardım bekleyen kuruluş. 5.000.000 imza gerekiyor. o kadar da zor olmasa gerek.
imza için gerekli link aşağıda. hadi çalışalım biraz.
http://www.losev.org.tr/dergi/kent.htm
imza için gerekli link aşağıda. hadi çalışalım biraz.
http://www.losev.org.tr/dergi/kent.htm
Herkesin ilgili olması ve yardımda bulunması gereken derneklerden biri. Ben de mensubuyum. Ancak hayat koşuşturmacasında bazen istediğim kadar yardımım dokunamıyor onlara. Çevrenize bir bakın artık çok sık görülen bir hastalık bu maalesef. Ve yarın sizin de başınıza gelebilir (Allah korusun ama gerçekler bunlar). Lütfen umursamaz davranmayın bu derneğe ve yaptığı yardım çağrılarına.
gerçekten iyi niyetle ve "yemeden" çalışıyorsa (bkz: deniz feneri) hakkı ödenmeyecek vakıftır.*
(bkz: losev loterket)
lösemili cocuklara hem maddi hem manevi yardım için acılan vakıftır.
1998 de kurulmustur ve ilk lösemili cocuk hastanesini ankarada acmıslardır
1998 de kurulmustur ve ilk lösemili cocuk hastanesini ankarada acmıslardır
3406 ya atılan boş bir mesajla 10 TL. bağış yapılabilen vakıf.
ayrıca tüm bankalardan havale ücreti ödemeden 0660 nolu hesaba bağış yapılabiliyor.
ayrıca tüm bankalardan havale ücreti ödemeden 0660 nolu hesaba bağış yapılabiliyor.
insanın içini acıtan, anlamlı reklam filmleriyle sesini duyurmaya çalışan vakıf.
'' bu gece uyumadan önce elimi siz tutar mısınız? ''
'' bu gece uyumadan önce elimi siz tutar mısınız? ''
yaptığı reklam filmiyle her izleyişimde tüylerimi diken diken etmeyi başaran vakıf. umarım herkeste aynı etkiyi yaratıyordur ve en azından kısa mesaj atarak katkıda bulunmasını sağlıyordur.
çocukların daha fazla üzülmemesi için çalışan, birazcık kalbi ve imkanı olan herkesin bağış yapması gereken vakıf.
maddi destekten çok manevi yönden de destek olabileceğiniz , minik bir çocugumuzun yüzündeki tebessüme ortak olmak isteyenlere kapıları açık olan bir kurumdur.
gerçekten hakkıyla iş yapan türkiye'deki sayılı vakıflardandır. en azından kendi adıma ikna oldum, samimiyetlerine inandım ve kurbanımı buraya bağışladım. kurbanları türkiye'de isim yapmış belli başlı firmalarda et ve et ürünleri olarak dönüştüren ve çocukların sağlıklı beslenmesine özen gösteren bir kurum. ve tabi ki hepimizin küçük ve ya büyük , maddi ve manevi olarak desteklemesi gereken oluşum. sayılarının artması dileğiyle.
ihtiyacımdan fazlasını kazanınca mutlaka bağış yapacağım vakıf.
kendilerini arayıp bağışta bulunmak istediğimi söylediğim zaman şu an kan alımı yapmıyoruz gibi gerzek bir cevapla karşılaştığım kurum.(var mı böyle bişey belki benim kemik iliğim hasta olan birisine uyuyor belki bir hayat kurtulacak ama adamlar bana şu an kan almıyoruz dedi ya gene sinirlendim.)
devletin en temel görevlerini kendi üstüne vazife sayarak almaya çalışan ama bunuda başarması mümkün olmayan bir vakıf çalışması.tersine devletin bu hizmetleri daha iyi yapması için bir faliyet yürütmesi gereken kurum.
7445 kayıtlı hastası bulunan kurum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar