bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkk nasıl biter2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor2
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- amerikan yahudileri3
- hızlı para kazanmanın yolları6
- erkekler neden az yaşar8
- beyaz eşya2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- kıskanmak7
- dünya9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- lise4
- japonya5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- deprem2
- venezuela2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- amerika birleşik devletleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- sude isimli kızlar2
- 2026 dünya kupası23
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- türkiye7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- oyuncu koltugu4
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ibadet4
türkçe testinde türkçe sözcüğe rastlayamadığım, bin yıl düşünülse ismi hatırlanmayacak heriflerin eser eşleştirmesinin sorulduğu dandiriboktan sınav.
Kolay molay değildi abiler ablalar. Sınavın seviyesi zordu ha sen biliyormuşsundur yapmışsındır ama bu sınavın kolay olduğu anlamına gelmez. Orta dereceli, bazı zor soruları -özellikle edebiyatta- boru olan bir sınavdı.
Kötü geçtiyse canınız sağ olsun, iyi geçtiyse helal olsun.
Ha benim gibi iyiye yakın orta geçtiyse siz zaten şampiyonsunuz.
Kötü geçtiyse canınız sağ olsun, iyi geçtiyse helal olsun.
Ha benim gibi iyiye yakın orta geçtiyse siz zaten şampiyonsunuz.
hayatımın en iğrenç sınavı. hayal kırıklığı.
bu sene kendımı yırtmıstım..
seneye mı ? bakalım..
bu sene kendımı yırtmıstım..
seneye mı ? bakalım..
bazı yerlerde okuyorum da 'hacı edebiyat acccayip basitti yeaaa sayısalcı olup çalışmamama ramen fulledim' tarzında entry giren bazı arkadaşlarımız olmuş. adama sorarlar; hacı bu neyin kafası? he gerçekten de böyle bir durum varsa ne diyim helal olsun.
edebiyata son 3 haftası hayvanca kasma evresi olmak üzre toplamda 3 ay boyunca çalışmış olan birisi olarak söyleyebilirim ki; abicim edebiyat gerçekten zordu. daha önce çözdüğüm denemelere göre çok aşırı ayrıntı vardı. ayrıca cumhuriyet döneminde ne kadar sanatçı varsa sorulmuştu. beş hececilerin eserleri bile vardı hatta.
dil bilgisi kısmı idealdi yani orta dereceydi.
coğrafya bildiğin dil bilgisinin devamı gibiydi. boğazlar sorusu dışında seçici soru yoktu. hiç çalışmamış birinin bile rahatlıkla 15 net yapabileceği nitelikteydi.
sonuç olarak 60 net civarı birşeyler yaparak noktaladık. hayırlısı bakalım.
edebiyata son 3 haftası hayvanca kasma evresi olmak üzre toplamda 3 ay boyunca çalışmış olan birisi olarak söyleyebilirim ki; abicim edebiyat gerçekten zordu. daha önce çözdüğüm denemelere göre çok aşırı ayrıntı vardı. ayrıca cumhuriyet döneminde ne kadar sanatçı varsa sorulmuştu. beş hececilerin eserleri bile vardı hatta.
dil bilgisi kısmı idealdi yani orta dereceydi.
coğrafya bildiğin dil bilgisinin devamı gibiydi. boğazlar sorusu dışında seçici soru yoktu. hiç çalışmamış birinin bile rahatlıkla 15 net yapabileceği nitelikteydi.
sonuç olarak 60 net civarı birşeyler yaparak noktaladık. hayırlısı bakalım.
mustafa boydak'ında gaza gelip girdiği sınavdır. hadi bakalım hayırlısı.
edebiyat bölümünde birçok sayısalcının(!) 'çok kolaydı yeaa' yorumlarına karşın ayrıntı soruları bol olan sınavdı.
denemelerde 53 netin aşağısına düşmediğim ama lys'de 47,50 net yaptığım sınavdır. kaybettiğim 5 netle nerede olacağımı söylemiyorum bile.boğaziçi psikoloji falan olurdu sanırım.
Cumartesi günü giricem şans dileyin banaa.
sanırım kimsenin siklemediği sınav...
zevkine gireceğim sınavdı ta ki sabah hasta olarak uyanmadan önce. aman zaten bu yaştan sonra sınav benim neyimeyse. neyse sınava girenlere başarılar dilerim.
zor olmadığı bilgisini edindiğim sınav.
mis gibi sınavdı. kolay. yata yata 30 net çıkartılabilir. azıcık çalışılarak çok daha fazlası yapılabilir. o oscar töreni zımbırtısı niyeyse kafamı kurcaladı biraz.
ablamın kınası olmasından dolayı dört saatlik uykuyla girdiğim sınavdır. edebiyat kolaydı ama gene soruların uzunluğu anıt olacak kadar uzundu. bu kadar paragraf sorana kadar adam gibi bilgi sorusu sorda yapamazsak oturalım kazıklara yapanda hakkını alsın nedir bu mına koyim ya? hele coğrafya sınavını anlamak mümkün değil. siktiğimin sisteminde sözelcilere 16 tane kek soru sorulurken bize 24 tane edebiyat gibi paragraf dolu soru sorulur. bu kadar saçmalık olmaz. 24 soruyuda bilgi yap kardeşim, yap zaten ygs'de sıçtın ağzımıza! inşallah tüm bunlara rağmen sonucu iyi gelir de belli ölçüde de olsa çabamızın karşılığını alırız. tabi herkes için geçerli bu.
yavşak sayısalcıların edebiyatına kolay dediği sınav olarak tarihe geçmekte. bu kolay lafını anlamadım. sınav zordu işte. ne ayrıntı sorular vardı. 56 sorudan 5 yanlış altı yapmadıysan bu sınav kolay falan değildir kardeşim.
adamlar (bkz: nazlı eray)'ı sormuşlar, sözlükte bile 13 girdisi olan yazar.
soruları 14 ten sonra habertürkte vereceklermiş.
sınavdan çıkan bütün sayısalcıların "ehahehe çok kolaydı lan bu eşit ağırlıkçılar neyi yapamıyor anlamadım boşum yok neredeyse ahauhau" diye ağzını ayırdıkları sınav.
ulan sikimin kenarı açıp bir kitap okumamışsın, bir kere yazar - eser çalışmamışsın, akımları, söz sanatlarını divan edebiyatını öğrenmek için uğraşmamışsın. tabi kolay gelir amk bilmiyorsun ki. bilmediğin bir konu hakkında şüpheye düşebilir misin? gelmiş ağzını ayırıyorsun kolaydı diye.
yarrak kolaydı.
ulan bir tane akım sorusu yoktu. yazar eser de sorulmuyor artık. siktiğimin ösymsi bizden karakter ezberlememizi bir de onların tahlilini yapıp birbirine benzeyip benzemediğini çıkartmamızı istiyor.
biz senin momentine, organik kimyana, sinir sistemine kolay diyor muyuz aklını siktiğim?
edit: ama bakıyorsun daha oğuz atay'ın tutunamayanlar'ını bilmiyor, mai ve siyah'ı bilmiyor. bildiği bi aşk-ı memnu var o da kanal d de dönen sonsuz sikişten.
ulan sikimin kenarı açıp bir kitap okumamışsın, bir kere yazar - eser çalışmamışsın, akımları, söz sanatlarını divan edebiyatını öğrenmek için uğraşmamışsın. tabi kolay gelir amk bilmiyorsun ki. bilmediğin bir konu hakkında şüpheye düşebilir misin? gelmiş ağzını ayırıyorsun kolaydı diye.
yarrak kolaydı.
ulan bir tane akım sorusu yoktu. yazar eser de sorulmuyor artık. siktiğimin ösymsi bizden karakter ezberlememizi bir de onların tahlilini yapıp birbirine benzeyip benzemediğini çıkartmamızı istiyor.
biz senin momentine, organik kimyana, sinir sistemine kolay diyor muyuz aklını siktiğim?
edit: ama bakıyorsun daha oğuz atay'ın tutunamayanlar'ını bilmiyor, mai ve siyah'ı bilmiyor. bildiği bi aşk-ı memnu var o da kanal d de dönen sonsuz sikişten.
Sevdiğim kızın sonunda sınavı bitti artık onla buluşabilirim.
aylak adamın sorulduğu sınav olmakla beraber edebiyatın paragraf sorularının uzun olması ve hiç duyulmamış yazarları sorması ile bazılarını ters köşe eden Dün çalışmaya başlayıp sabahlayıp girdiğim, edebiyata nazaran coğrafyanın daha kolay göründüğü sınavdı. Sonuçları umarım mutlu eder tüm sınavzedeleri*
(bkz: sayıp dökmek) deyimini türkçeye kazandırmış sınavdır.
(bkz: retorik ne amk)
bir lise son öğrencisi olarak nazlı eray'dan haberdar olduğum, bu yüzden sınav öncesi eserlerini ezberlediğim fakat sorunun "hangisi eserlerinde fantastik gerçekçiliği işler" şeklinde gelmesiyle dumur olduğum sınav.
edebiyat bölümünü 51 netle kotardığım sınav olmuştur.
edit: coğrafya da 19 net.
edit: coğrafya da 19 net.
edebiyat 8 yanlış geldi. montla mı sıçsam lan :(
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar