bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
Sistem değişmesinden dolayı sonuç ne gelirse gelsin nasıl tercih yapacagını bilememektir.
Saat 10.00'da açaıklanacak dendiği hale ÖSYM'nin sitesinde açıklanma saati olarak 10.30'u göstermesi saçmadır. 850.000 kişinin ve onların ailelerinin merakla beklediği sınav sonucudur.
(bkz: yusuf yusuf)
180 barajını açan 700bin küsür kişiden 550 ile 660 bin civarının üniversite yolcusu göründüğü açıktır. çok düşük puanlarla iyi bölümlere girilebilecektir.
edit: gençler hadi iyisiniz başarı düşük.
edit: gençler hadi iyisiniz başarı düşük.
7 dakika sonra açıklanacak hede.
sonuçların http://lys.osym.gov.tr/ adresinden öğrenilebileceği sınav.
tek merak ettiğimin Y-TM-1 345,438 puan 0185570 sıralamasıyla ikinci öğretim kötü bir üniversitede işletme okuyup okuyamayacağımdır.
okur muyum ???
okur muyum ???
Sınav sonuçlarından hiçbirşey anlaşılmayan sınav zira 10 dakikadır ekrana bakıyorum hiçbirşey anlamış değilim.
bazılarının sıçım sıçım sıçtığı sınavdır.
naptın sen öyle erkancığım?
naptın sen öyle erkancığım?
tm-2 puan türünde 491 puanla 5385 sıralamaya sahip olduğum, neticede istanbul hukuğu kaçırdığım sınavdır. senin ben ortaöğretim başarı puanı gibi yedi ceddini sikiyim.
ayrıca, harbiden çok detaylı yazmışlar helal olsun.
ayrıca, harbiden çok detaylı yazmışlar helal olsun.
(bkz: acı var mı acı)
mf3 te ilk 100 bin içinde bulunduğum sınav. ulan demek ki bizim aile efradı ameliyat olmasa o sıkıntıları çekmesem neler yapacakmışım.
büyük ihtimal ile sözlüğümün üniversitesine postalayacak sınav olmuştur.
(bkz: uludağ üniversitesi ingilizce öğretmenliği)
(bkz: uludağ üniversitesi ingilizce öğretmenliği)
parası neyse verip full çektiğim ve yeğenlerime de çektirdiğim sınav. siz daha çalışın sefil liseliler dolarahahaha.
10.30 dan beri bir sürü arama ve mesaj almama sebep olmuş enteresan sınav. sistemin ilk sınavı olduğndan dolyı herkeste bi bu ne puanı, ham puan ne, yerleştirme puanı ne, aobp ne gibi sorularla muhatabım şu anda. elinizdeki puan listesinin bi çıktısı ile dershane rehberlikçinizi sömürmenizi tavsiye edebilirim.
sonuçları açıklanmıştır, 10 bin e yakın öğrenci 0(yazı ile sıfır) çekmişlerdir.
(bkz: gururumuzsunuz)
(bkz: gururumuzsunuz)
matematiği batık, geometrisi idare eden, fiziği orta şeker olan ve kimya-biyolojisi 0 olan arkadaşımın 119.000 olduğu sınavdır.
(bkz: ülkeden kaçmalı mı şimdi)
(bkz: ülkeden kaçmalı mı şimdi)
yakın arkadaşlarımdan birinin girdiği ve sonuçların açıklanmasının akabinde telini kapattığı sınavdır.
sonuçları biliyorum tc sini vermişti daha önce ama iyi mi kötü mü hiç bir fikrim yok bizim zamanımızda * böyle değildi sistem zira.
ulaşamadığıma göre istediği yer olmuyor galiba.
durum karışık
neyse giren herkese geçmiş olsun.
sonuçları biliyorum tc sini vermişti daha önce ama iyi mi kötü mü hiç bir fikrim yok bizim zamanımızda * böyle değildi sistem zira.
ulaşamadığıma göre istediği yer olmuyor galiba.
durum karışık
neyse giren herkese geçmiş olsun.
1 günlük edebiyat çalışmasıyla tm1 puanında 0.15 katsayılı puanla 2955. olduğum sınav. Odtü iktisata gitmeyi düşünüyorum.
Not: Sayısalcıyım.
Edit: Arkadaşlar başka bir yerlerinden anlamışlar galiba tm 1 puanına sadece edebiyat etki etmiyor yani burda demeye çalıştığım 1 günlük çalışmayla bu dereceyi aldım değil, 1 günlük edebiyat çalışması, 1 yıllık matematik çalışması vs vs. Anlamadan ayar vermeye kalkmayalım.
Not: Sayısalcıyım.
Edit: Arkadaşlar başka bir yerlerinden anlamışlar galiba tm 1 puanına sadece edebiyat etki etmiyor yani burda demeye çalıştığım 1 günlük çalışmayla bu dereceyi aldım değil, 1 günlük edebiyat çalışması, 1 yıllık matematik çalışması vs vs. Anlamadan ayar vermeye kalkmayalım.
sonuçları bugün açıklanan sınavlar topluluğu.
adamlar başladı şimdiden, yok "bir haftalık çalışmayla odtü ye gidiyorum", yok "323648 saniyelik edebiyat bilgimle ilk 5000 e girdim" falan!
be öküz, kime neyi kanıtlıyorsun ki sen?
bu senin mi başarın? aptal sistemin fiyaskosunun bi parçası olduğunun farkında değil misin?
değilsin belli, acınacak haldesin umarım bunun farkına varırsın.
adamlar başladı şimdiden, yok "bir haftalık çalışmayla odtü ye gidiyorum", yok "323648 saniyelik edebiyat bilgimle ilk 5000 e girdim" falan!
be öküz, kime neyi kanıtlıyorsun ki sen?
bu senin mi başarın? aptal sistemin fiyaskosunun bi parçası olduğunun farkında değil misin?
değilsin belli, acınacak haldesin umarım bunun farkına varırsın.
girilere bakılırsa yazarlarımızın sonuçlarıyla iftihar etmemiz gereken sınav.* herkesin gönlündeki bölümlere / okullara gitmesi dileğiyle.
0 saniyelik çalışmayla türkiye 0.'sı olup türkiye 1.'sinin eline verdiğim sınavdır. hatta sınava bile girmedim lan. o derece.*
edit: sözlükten ne çok türkiye 1.'si çıkmış arkadaş.*
edit: sözlükten ne çok türkiye 1.'si çıkmış arkadaş.*
o da bişey mi, türkiye 2576. tanıdığım var lan benim. hemi de 15 puan kesintiyle1.
hele bi boğaziçi'ne girsin, buralarda daha ne hava atarım onla, bekleyin.
uyarı editi : okul birincisi hemde. yaaa. puanı kesilmese ilk 1000'e girmiş ilk tanıdığım olacaktı. *
hele bi boğaziçi'ne girsin, buralarda daha ne hava atarım onla, bekleyin.
uyarı editi : okul birincisi hemde. yaaa. puanı kesilmese ilk 1000'e girmiş ilk tanıdığım olacaktı. *
(bkz: uludağ atış poligonu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar