bugün

lys 2010

yakın arkadaşlarımdan birinin girdiği ve sonuçların açıklanmasının akabinde telini kapattığı sınavdır.
sonuçları biliyorum tc sini vermişti daha önce ama iyi mi kötü mü hiç bir fikrim yok bizim zamanımızda * böyle değildi sistem zira.
ulaşamadığıma göre istediği yer olmuyor galiba.
durum karışık
neyse giren herkese geçmiş olsun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026