bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- göbek adınız2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- amerika birleşik devletleri6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
ölümün soundtrack i...neden olduğunu anlamasam da üzerimde welcome to the machine ile benzer bir etkiye sahip olduğunu düşündüğüm aşmış bir anathema şaheseridir. ve şüphesiz en iyi şarkıları olduğuna kanaat getirmiş olduğumdur. basslarıyla, davuluyla, sololarıyla, sözleriyle ve öldürücü vokaliyle etkisiz hale getirir ve sonra bir kez daha vurur.
yes, i am falling... how much longer till i hit the ground?
yes, i am falling... how much longer till i hit the ground?
anathema eseri . bir şarkı ancak bu kadar samimi olabilir . kendimi getirdiğim nokta ve şuan ki halimi her dizesiyle bire bir anlatan onu diğer şarkılardan ayıran şarkı.
dinlenirse yan etkileri olan şarkı.
life diye bir girişi vardır, ilk saniyesinde yüreğin sızlar o kalın, buğulu sesle.. sonra ritmik bir melodik müzik eşliğinde dökülür o nefis kontrol kaybettiren sözler. depresyonda ki adamı ipe götürür, neşeli insanı depresyona sokar, neresinden tutsan elinde kalır bu parça. hele bir çello eşlik eder parçaya o an gözden yaş gelir. mükemmel bir anathema hediyesidir.
anathema'nın bizlere kötü bir güzelliğidir. uzun bir aradan sonra yeniden dinlememle yine sıkıntı yaratmış şarkı. uzak durulması gerekir eğer kendinizle bir alıp veremediğiniz yoksa.
--spoiler--
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
--spoiler--
--spoiler--
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
--spoiler--
doktor kontrolünde dinlenilmesi gerektiğini düşündüğüm şarkılardan biri.
4. dakikasından sonra kafayı daha da sıyırmanıza sebep olan, pencereye doğru yöneldiğinizi farkettiğiniz anathema parçası.
tam da "kontrolümü kaybettim" dediğim bi anda dinlediğimi farkettiğim bi şarkı.
sona yaklaştığını düşünen biri için tehlikeli.
--spoiler--
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control
--spoiler--
tam da "kontrolümü kaybettim" dediğim bi anda dinlediğimi farkettiğim bi şarkı.
sona yaklaştığını düşünen biri için tehlikeli.
--spoiler--
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control
--spoiler--
bir şarkı bir insanı bire bir bu kadar mı güzel yansıtır.
hayat...
bir kez daha bana ihanet etti.
bazı seylerin hiç degişmeyeceğini kabul ettim
küçük beyinlerinizin benim ızdırabımı büyütmesine izin verdim.
ve o benim akıl saglığımı kimyasallara baglı bıraktı.
evet.. düşüyorum.
yere çarpmama ne kadar kaldı?
neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
neden yanlız kalmayı tercih ettiğimi...
merak ediyor musun gerçekten kontrolümü kaybedip kaybetmediğimi?
sona yaklaşıyorum
nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
uyuyamıyorum... bu yüzden bir nefes alıp en cesur maskemin arkasına saklanıyorum.
itiraf ediyorum.
kontrolümu kaybettim.
bir kez daha bana ihanet etti.
bazı seylerin hiç degişmeyeceğini kabul ettim
küçük beyinlerinizin benim ızdırabımı büyütmesine izin verdim.
ve o benim akıl saglığımı kimyasallara baglı bıraktı.
evet.. düşüyorum.
yere çarpmama ne kadar kaldı?
neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
neden yanlız kalmayı tercih ettiğimi...
merak ediyor musun gerçekten kontrolümü kaybedip kaybetmediğimi?
sona yaklaşıyorum
nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
uyuyamıyorum... bu yüzden bir nefes alıp en cesur maskemin arkasına saklanıyorum.
itiraf ediyorum.
kontrolümu kaybettim.
anathema şarkısıdır. insanı depresyona sürükler. hele sonundaki keman solosu yok mu dünyadan alır götürür sizi. eğer birgün intihar etmeye kalkarsam bu şarkı eşliğinde edeceğim. sözleri de şöyledir;
Life has betrayed me once again,
I accept some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony,
and it's left me with a chem'cal dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control.
Life has betrayed me once again,
I accept some things will never change.
I've let your tiny minds magnify my agony,
and it's left me with a chem'cal dependency for sanity.
Yes, I am falling... how much longer till I hit the ground?
I can't tell you why I'm breaking down.
Do you wonder why I prefer to be alone?
Have I really lost control?
I'm coming to an end,
I've realised what I could have been.
I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control.
--spoiler--
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...
Bir açıklama ekle
Küçük beyinlerinizin benim ıstırabımı büyütmesine izin verdim.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
--spoiler--
söz çevirisiyle ağlatan şarkıdır. insan geçmişten geleceğe yaptıklarının hepsini sorgular. pişmansa bu şarkıyı dinliyosa sıçmıştır. ya intihar eder ya da ağlamaktan ölür bilmiyorum.
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...
Bir açıklama ekle
Küçük beyinlerinizin benim ıstırabımı büyütmesine izin verdim.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
--spoiler--
söz çevirisiyle ağlatan şarkıdır. insan geçmişten geleceğe yaptıklarının hepsini sorgular. pişmansa bu şarkıyı dinliyosa sıçmıştır. ya intihar eder ya da ağlamaktan ölür bilmiyorum.
''... Küçük beyinlerinizin benim ıstırabımı büyütmesine izin verdim.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...
Bir açıklama ekle
Küçük beyinlerinizin benim ıstırabımı büyütmesine izin verdim.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...''
sözleri ile beni benden alan şarkıdır.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...
Bir açıklama ekle
Küçük beyinlerinizin benim ıstırabımı büyütmesine izin verdim.
Ve o benim akıl sağlığımı kimyasallara bağlı bıraktı.
Evet... Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
Neden çöktüğümü sana anlatamıyorum.
Neden yalnız kalmayı tercih ettiğimi... Merak ediyormusun.
Gerçekten kontrolümu kaybedip kaybetmediğimi?
Sona yaklaşıyorum
Nasıl biri olabileceğimin farkına vardım
Uyuyamıyorum...''
sözleri ile beni benden alan şarkıdır.
beni benden alan, dinlemeye doyamadığım anathema şarkısı.
anathema'nın uyuşturucu niteliğindeki şarkılarındadır.
yazıyorum yazıyorum siliyorum tanımlarımı bak. kelimelerim kifayetsiz kalıyor. şarkı gibi değil de duygu durumu gibi sanki. vurup geçiyor gibi, acıtmaktan ziyade kabulleniyorsun gibi. intihar anı gibi. kemanını yüreğinize batırıp batırıp çıkarıyor gibi. öyle dokunan bişey, ayrılık ve hayatın ta kendisi gibi.
http://www.youtube.com/watch?v=YE8jM6j49Fg
PS: videodaki filmi sevenler kadar nefret edenler de vardır elbette. dolayısıyla filmden tiksinenler sadece şarkıyı dinlesin ki şarkıya haksızlık olmasın. ben bu filme tapanlar grubunda bir kişi olarak bir kere daha düşündüm, acaba bu şarkı bu filmle birlikte mi bu kadar vurucu, yoksa tek başına da aynı etkiyi yapabiliyor mu? tek başına da aynı etkiyi yapabiliyor lakin filmle birleşimi de cuk olmuş. herhalukarda hem şarkıya hem de bu filme aşık olanlar için tadından yenmez bir kombinasyondur üstteki link. *. *. *
yazıyorum yazıyorum siliyorum tanımlarımı bak. kelimelerim kifayetsiz kalıyor. şarkı gibi değil de duygu durumu gibi sanki. vurup geçiyor gibi, acıtmaktan ziyade kabulleniyorsun gibi. intihar anı gibi. kemanını yüreğinize batırıp batırıp çıkarıyor gibi. öyle dokunan bişey, ayrılık ve hayatın ta kendisi gibi.
http://www.youtube.com/watch?v=YE8jM6j49Fg
PS: videodaki filmi sevenler kadar nefret edenler de vardır elbette. dolayısıyla filmden tiksinenler sadece şarkıyı dinlesin ki şarkıya haksızlık olmasın. ben bu filme tapanlar grubunda bir kişi olarak bir kere daha düşündüm, acaba bu şarkı bu filmle birlikte mi bu kadar vurucu, yoksa tek başına da aynı etkiyi yapabiliyor mu? tek başına da aynı etkiyi yapabiliyor lakin filmle birleşimi de cuk olmuş. herhalukarda hem şarkıya hem de bu filme aşık olanlar için tadından yenmez bir kombinasyondur üstteki link. *. *. *
anathema nın kalsiği. klasik çünkü; insanın dibe vurduğu ilk anda aklına tam olarak bu şarkıdaki sözler, bu cümleler gelir. anathema bu durumu düşünerek, bir kalsik yaratmıştır. depresyona girip de dinlemeyen, bitti her şey diyip de bu şarkıyı müzik dosyasında aramayan var mı? tabiki de yok.
anathema'nın are u there ile birlikte en baba şarkıdır.
örgüt, federasyon derken ergenekon kapsamında göt altına gelebilitesi yüksek yazar.. *
kocaeli zirvesinde tanıştığım yazar. o zamanlar nickim falan yoktu zirve günü uçurulmuştum hatırlamaz şimdi o beni. *
kısa saçlarıyla tekila içip içip çakır keyif olup gülüp eğlendiğini gördüğüm ve mutlu olduğum yazar. hani müzikten anlıyor mu anlamıyor mu bilmiyorum, sohbeti iyi keyif verici. bir de kendisine tavsiyem şudur ki;
az iç lan! *
en yakın zamanda görüşmek dileğiyle.
kısa saçlarıyla tekila içip içip çakır keyif olup gülüp eğlendiğini gördüğüm ve mutlu olduğum yazar. hani müzikten anlıyor mu anlamıyor mu bilmiyorum, sohbeti iyi keyif verici. bir de kendisine tavsiyem şudur ki;
az iç lan! *
en yakın zamanda görüşmek dileğiyle.
sabah uyanır uyanmaz açıp dinlediğim ve güne moralsiz başlama sebebim olan şarkı.
(bkz: sorunlu muyum neyim)
(bkz: sorunlu muyum neyim)
(bkz: #5871750) Allah'a iman etmeye başlamış, doğru yolu bulmuş yazar. Ben bunun iman ettiğine iman etmem. An itibariyle... oha noluyo lan!
özledigimdir... muhabbetini sevdigim.. tavsiyelerine hasret kaldıgımdır...
kiminle tavla oynasam hatırladıgımdırr..
güzelyalı hatırası, derin sohbetlerimin yegane muhattabıdır..
abim saydıgım, artık daha da özletmesin dedigimdir..
bursaya döner dönmez tepesine cökecegimdir.. *
kiminle tavla oynasam hatırladıgımdırr..
güzelyalı hatırası, derin sohbetlerimin yegane muhattabıdır..
abim saydıgım, artık daha da özletmesin dedigimdir..
bursaya döner dönmez tepesine cökecegimdir.. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar