1. 1.
    galatasaray'ın fransa'nın troyes kulübünden transfer ettiği söylenen 24 yaşındaki sol bek.
    1 ... figueroa
  2. 2.
    gs nin yeni sol beki.
    1 ... alex10br
  3. 3.
    Galatasaray'ın yeni solbeki olduğu söylenen futbolcu.

    Nereden bulmuşlar bilmiyorum, adamın youtubede bile videosu yok. Neyse umutluyuz kendisinden. Hoşgelmiş.
    1 -1 ... muslum duralmaz
  4. 4.
    24 yaşındaki sol bek. troyes kulübünden galatasaraya transfer oldu.

    hakkında bildiğimiz fazla bisey yok. hatta ben adını ilk defa duydum. izleyip göreceğiz.
    ... junoberto
  5. 5.
    Lionel'se iyidir kafasiyla transfer edilmis olabilir. Olmayabilir de... guvenmiyorum.
    1 -1 ... lannoldu
  6. 6.
    zamanında coentrao* ayrıldığında bir nevi "iki bilemedin üç yıl oynar sonra coentrao tadında bir şey olur" kafasıyla benfica'ya gelmiş sonra bir sik yapamayınca ligue 1'e çıkan estac troyes takımına gitmiştir. telles'e yedek düşünülüyor herhalde bence ama bu takım sabri'ye zamlı kontrat yapmış takım bu adamı forvet için bile almış olmaları ihtimaldir.

    edit: bak fm 2012 halini buldum, gelişmiş versiyonu falan da var. fm severler için bir fikir oluşturabilir oyuncu hakkında.
    2 ... tha mad monk
  7. 7.
    podolski'den daha fazla sevindiğim transfer. podolski, gittiği her yerde başarısız oluyor ama adı yine de yıldız oluyor... carole ise hiç değilse fransız genç milli takımlarında oynamış, benfica beğenip almış, sonrasında sakatlıklar falan derken kendini troyes'te bulmuş ama troyes de bu sene 2. ligde şampiyon oldu, yani 1. lige çıktı. fransa'dan zaten kötü sol bek çıkmaz, telles'le de rekabet olur, o bölgeyi beraber götürürler. ama bu podolski'den ne olur bilemeyeceğim.
    ... zoraki yazar
  8. 8.
    Türkiye'ye isim yapmaya gelmiş vasat topçu.
    Tilki was here.
    1 -3 ... pillars of creation
  9. 9.
    Fransa 2. Ligi gibi sert savunmaların olduğu bir ligde şampiyonluk yaşamış ve 84 mücadeleye çıkmış futbolcudur. Savunma yönünün telles'ten çok daha iyi olduğunu düşünüyorum. Şans bulması halinde gayet etkili olabilir bence. Galatasaray'ımıza hayırlı olsun.
    2 ... blacklabelsociety
  10. 10.
    fransa 1.liginin en iyi stoperi şecuyu transfer edip çok memnun kalan galatasarayımız şimdi de fransa 2. liginin en iyi sol bekini transfer ediyor.. lan 1. ligden gelenden ne fayda gördük de 2. ligden adam getirtiyorsun?
    1 -2 ... agacacikan keci