bugün
- lise defteri6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- türkiye5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- düşük iq belirtileri5
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- yürüyüş partisi6
- diş ağrısı2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet gurbuz 20245
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- beyaz otomobil satın almak14
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- zaman gazetesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
e3 te açıklanmış, 17 kasım 09 da çıkacak yeni left 4 dead oyunu.
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
daha çok yakın dövüş olacak oyundur. karakterlerimiz güneyli olacak gibi.
zombi counter olarak nitelendirebileceğimiz, grafikleri fena olmayan, en fazla 4, en az 2 kişiyle oynanabilen oyun.
--spoiler--
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
Uzun bekleyişin ardından hemen bilgisayarıma yüklediğim ama çalıştıramadığım, çalıştırabilecek adamın kölesi olacağım oyun.
anlaşılmaz bir şekilde incelemelerde yerden yere vurulan muhteşem oyundur.
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
dünyanin en sacma oyunudur. xbox 360 im var, double layer dvd yazik olur diye indirmek bile istemedigim oyundur. sacmaaa.
http://www.dpclan.net/forum/index.php?showtopic=539
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
eğlendirici, zombi öldürmece oyunudur kendisi.
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
arkadaşımın almak için beni yollarda sürüklediği oyun.
ellis karakterini gördüğümde gitarımı elime alıp çeşitli sololar yardırasımı getiren oyun.
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
Bugünlüğüne -aslında 4 saat kalmış bitmesine- Steam'de 29.99 yerine 10.20 dolar olan oyun.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
son zamanlarda nereye gitsem karşılaştığım oyun. güzeldir vesselam.
Zombilerden kurtulma temalı gerilim-aksiyon oyunu.Coach,Nick,Rochelle ve Ellis karakterlerinin yaşam mücadelesine tanık oluyoruz.Motorlu testere,pala,katana,cop,beyzbol sopası,levye,tava vb. yeni ve gayet kullanışlı silahlar eklenmiş.kan gövdeyi götürüyor.
grafikleri güzel , zombi kesmece oyunu. ancak oyunda bir çok eksik var bence aksiyon bakımından söylüyorum. mesela zombilerin geldiğini görebiliyorsun. ileriden 200 tane zombi üzerine doğru koşuyor sende çıkarıyorsun taramalını ne kadar zombi varsa alayı pert. birde oyun oynarken açıyorum arkadan rammstein'ı tadından yenmiyor valla ancak şöyle normal yolda giderken üzerine atlasalar bir anda çığlıklar falan daha güzel olabilirdi.* hatta sırf bu aksiyonu yakalamak için resident evil 5'i indiriyorum.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
biri kaç gb söylesin zombi oyunu.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
dlc lerinin tamamı ücretsiz oyun. 35 lira bedel ile left for dead ile beraber bundle setinin steam keyi için;
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
gün itibariyle, steam de fiyatı %50 indirimle $9.99 a inmiş olan oyundur.
nasıl bir gafletse korku-survivor oyunu sanıp bir hışımla kurup oynamaya başladığım oyun. demek ki neymiş bir oyun hakkında bilgi edinmek için evvela bir inceleme okumalı bir de gameplay videosunu izlemeli.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
ilk oyununa göre daha aydınlık olan, ilk oyunu aratan 2. oyun.
4 kafadar iyi bir takıldıktan sonra oynayınca, hayatı bambaşka hale getiren oyun...
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
harika müziklere sahip, insanı paranoyaklaştıran oyun.
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
internet kafelerde multiplayer'dan 4 kişi oynarken 2 kişinin kahkaha atarak oyuna konsantre olamadığı, 1'inin ise oyunu çok ciddi bir şekilde oynayarak kendisinin oyunu çok iyi bildiğini belli ederken diğer 1 kişi'de oyunu hiç oynamamış ve arkadaşlarına ateş etmektedir.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
benim bu oyunla alakam yok, bi tek zombilerle alakalı olduğunu biliyorum bi de bunun serinin ikincisi olduğunu tabi. benim ilgimi çeken az önce ismini gördüğümde;
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar