bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- en son alınan iltifat2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ilgi3
- beyaz otomobil satın almak15
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- rabbin para vermesi4
- göbek adınız2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- almanya5
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- amerika birleşik devletleri6
- terlikle dövmek2
e3 te açıklanmış, 17 kasım 09 da çıkacak yeni left 4 dead oyunu.
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
daha çok yakın dövüş olacak oyundur. karakterlerimiz güneyli olacak gibi.
zombi counter olarak nitelendirebileceğimiz, grafikleri fena olmayan, en fazla 4, en az 2 kişiyle oynanabilen oyun.
--spoiler--
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
Uzun bekleyişin ardından hemen bilgisayarıma yüklediğim ama çalıştıramadığım, çalıştırabilecek adamın kölesi olacağım oyun.
anlaşılmaz bir şekilde incelemelerde yerden yere vurulan muhteşem oyundur.
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
dünyanin en sacma oyunudur. xbox 360 im var, double layer dvd yazik olur diye indirmek bile istemedigim oyundur. sacmaaa.
http://www.dpclan.net/forum/index.php?showtopic=539
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
eğlendirici, zombi öldürmece oyunudur kendisi.
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
arkadaşımın almak için beni yollarda sürüklediği oyun.
ellis karakterini gördüğümde gitarımı elime alıp çeşitli sololar yardırasımı getiren oyun.
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
Bugünlüğüne -aslında 4 saat kalmış bitmesine- Steam'de 29.99 yerine 10.20 dolar olan oyun.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
son zamanlarda nereye gitsem karşılaştığım oyun. güzeldir vesselam.
Zombilerden kurtulma temalı gerilim-aksiyon oyunu.Coach,Nick,Rochelle ve Ellis karakterlerinin yaşam mücadelesine tanık oluyoruz.Motorlu testere,pala,katana,cop,beyzbol sopası,levye,tava vb. yeni ve gayet kullanışlı silahlar eklenmiş.kan gövdeyi götürüyor.
grafikleri güzel , zombi kesmece oyunu. ancak oyunda bir çok eksik var bence aksiyon bakımından söylüyorum. mesela zombilerin geldiğini görebiliyorsun. ileriden 200 tane zombi üzerine doğru koşuyor sende çıkarıyorsun taramalını ne kadar zombi varsa alayı pert. birde oyun oynarken açıyorum arkadan rammstein'ı tadından yenmiyor valla ancak şöyle normal yolda giderken üzerine atlasalar bir anda çığlıklar falan daha güzel olabilirdi.* hatta sırf bu aksiyonu yakalamak için resident evil 5'i indiriyorum.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
biri kaç gb söylesin zombi oyunu.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
dlc lerinin tamamı ücretsiz oyun. 35 lira bedel ile left for dead ile beraber bundle setinin steam keyi için;
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
gün itibariyle, steam de fiyatı %50 indirimle $9.99 a inmiş olan oyundur.
nasıl bir gafletse korku-survivor oyunu sanıp bir hışımla kurup oynamaya başladığım oyun. demek ki neymiş bir oyun hakkında bilgi edinmek için evvela bir inceleme okumalı bir de gameplay videosunu izlemeli.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
ilk oyununa göre daha aydınlık olan, ilk oyunu aratan 2. oyun.
4 kafadar iyi bir takıldıktan sonra oynayınca, hayatı bambaşka hale getiren oyun...
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
harika müziklere sahip, insanı paranoyaklaştıran oyun.
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
internet kafelerde multiplayer'dan 4 kişi oynarken 2 kişinin kahkaha atarak oyuna konsantre olamadığı, 1'inin ise oyunu çok ciddi bir şekilde oynayarak kendisinin oyunu çok iyi bildiğini belli ederken diğer 1 kişi'de oyunu hiç oynamamış ve arkadaşlarına ateş etmektedir.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
benim bu oyunla alakam yok, bi tek zombilerle alakalı olduğunu biliyorum bi de bunun serinin ikincisi olduğunu tabi. benim ilgimi çeken az önce ismini gördüğümde;
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar