bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- özbekistan2
- sedat pekmez18
- portekiz2
- tarot falına inanan salak8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kadınlar neden aldatır16
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dünya2
- ithal et3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- lionel messi11
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- fransız arabaları3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- bazı alimler2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
e3 te açıklanmış, 17 kasım 09 da çıkacak yeni left 4 dead oyunu.
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
http://www.gametrailers.c...o/e3-09-left-4-dead/49967
daha çok yakın dövüş olacak oyundur. karakterlerimiz güneyli olacak gibi.
zombi counter olarak nitelendirebileceğimiz, grafikleri fena olmayan, en fazla 4, en az 2 kişiyle oynanabilen oyun.
--spoiler--
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
last time i saw my grandmother she asked me was i still a praying man? i told her yes ma'am. well she said: pray harder cuz it ain't workin'.
--spoiler--
zombiler it gibi koşuyor, şiddet üst seviyede, koltuktan hopluyoruz. kısacası aksiyon sevenler için mükemmel bir oyun daha. birincisi gibi bir süre sonra sıkmazsa adından söz ettirebilir.
--spoiler--
when we run out of bullet, they gonna wish we have!
--spoiler--
kurşunumuzun bol bol biteceği de buradan anlaşılıyor.
Uzun bekleyişin ardından hemen bilgisayarıma yüklediğim ama çalıştıramadığım, çalıştırabilecek adamın kölesi olacağım oyun.
anlaşılmaz bir şekilde incelemelerde yerden yere vurulan muhteşem oyundur.
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
(bkz: oyungezer)
(bkz: gametrailers)
dünyanin en sacma oyunudur. xbox 360 im var, double layer dvd yazik olur diye indirmek bile istemedigim oyundur. sacmaaa.
http://www.dpclan.net/forum/index.php?showtopic=539
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
divxplanet clan'ında ödüllü turnuvası olan oyun.
eğlendirici, zombi öldürmece oyunudur kendisi.
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
en zevkli kısmı için; (bkz: elektro gitarla zombi öldürmek)
arkadaşımın almak için beni yollarda sürüklediği oyun.
ellis karakterini gördüğümde gitarımı elime alıp çeşitli sololar yardırasımı getiren oyun.
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
http://www.l4d.com/survivors/ellis/
Bugünlüğüne -aslında 4 saat kalmış bitmesine- Steam'de 29.99 yerine 10.20 dolar olan oyun.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
Merakınız varsa kaçırmayın, zira %66 gibi dehşet bir indirimden bahsediyorum burada.
son zamanlarda nereye gitsem karşılaştığım oyun. güzeldir vesselam.
Zombilerden kurtulma temalı gerilim-aksiyon oyunu.Coach,Nick,Rochelle ve Ellis karakterlerinin yaşam mücadelesine tanık oluyoruz.Motorlu testere,pala,katana,cop,beyzbol sopası,levye,tava vb. yeni ve gayet kullanışlı silahlar eklenmiş.kan gövdeyi götürüyor.
grafikleri güzel , zombi kesmece oyunu. ancak oyunda bir çok eksik var bence aksiyon bakımından söylüyorum. mesela zombilerin geldiğini görebiliyorsun. ileriden 200 tane zombi üzerine doğru koşuyor sende çıkarıyorsun taramalını ne kadar zombi varsa alayı pert. birde oyun oynarken açıyorum arkadan rammstein'ı tadından yenmiyor valla ancak şöyle normal yolda giderken üzerine atlasalar bir anda çığlıklar falan daha güzel olabilirdi.* hatta sırf bu aksiyonu yakalamak için resident evil 5'i indiriyorum.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
ayrıca oyuna girdikten sonra masaüstüne atma gibi bir sorunu var. bilmeyenler için söyleyeyim bilgisayarınızın tarihini 29 kasım 2009 a aldığınızda hiç bir problem kalmıyor.
biri kaç gb söylesin zombi oyunu.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
saat 22.18 de başladığım download, hala devam etmekte. 10gb falan diyor anasını satayım. bir de üstte 4 gb indirmişken, alt tarafta 10.611MB yanında ise 5gb yazıyor. aydınlatın beyler.
dlc lerinin tamamı ücretsiz oyun. 35 lira bedel ile left for dead ile beraber bundle setinin steam keyi için;
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
http://forum.donanimhaber...08876/mpage_1/key_/tm.htm
gün itibariyle, steam de fiyatı %50 indirimle $9.99 a inmiş olan oyundur.
nasıl bir gafletse korku-survivor oyunu sanıp bir hışımla kurup oynamaya başladığım oyun. demek ki neymiş bir oyun hakkında bilgi edinmek için evvela bir inceleme okumalı bir de gameplay videosunu izlemeli.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
bilmeyen varsa diye söyleyim benimle aynı hataya düşmesinler. bu bir korku oyunu değil zombili counter striketır.
ilk oyununa göre daha aydınlık olan, ilk oyunu aratan 2. oyun.
4 kafadar iyi bir takıldıktan sonra oynayınca, hayatı bambaşka hale getiren oyun...
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
multiplayer özelliği de çok sağlam sıkıntısız, dertsiz, tasasız.
şiddetle tavsiye ediyorum özellikle öğrenci evinde olanlar bir ara deneyin şunu ışıkları kapatıp sesi açmaktan çekinmeyin haliyle.
harika müziklere sahip, insanı paranoyaklaştıran oyun.
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
"acaba kapının arkasında zombi var mıdır? "
"lan burası çok karanlık gitmesem mi? "
internet kafelerde multiplayer'dan 4 kişi oynarken 2 kişinin kahkaha atarak oyuna konsantre olamadığı, 1'inin ise oyunu çok ciddi bir şekilde oynayarak kendisinin oyunu çok iyi bildiğini belli ederken diğer 1 kişi'de oyunu hiç oynamamış ve arkadaşlarına ateş etmektedir.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
Bu olay "4 kişilik multiplayer oyun oynayan" insan gruplarında çok rastlayan bir olaydır. Bu oyun insan üzerinde geçici bir etki bırakır.
benim bu oyunla alakam yok, bi tek zombilerle alakalı olduğunu biliyorum bi de bunun serinin ikincisi olduğunu tabi. benim ilgimi çeken az önce ismini gördüğümde;
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
left: 4
dead: 2
olarak kafamda canlanmış olması. tabi kanlı manlı bir fps ekranında elimde silahla sağ altta gözükecek biçimde. aynştaynlık gibi olmasın ama bence bunu oyunun içinde bi yerde vurgulayarak kullansalar çok hoş olur. oyun açılırken introsunda mesela.
yani ben bilmiyorum oyunu filan ama...
olmaz mı? peki siz bilirsiniz *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar