bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- sözlükteki gizli düşmanım8
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- içtim şarabı13
- japonya7
- hayalet gibi bir insan olmak2
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- çift katlı otobüs2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- rakı sevmemek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bazen şık bazen relax mod2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hanımefendi2
- kemalist dünya24
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- aşk5
- ai analiz2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayattaki şans seviyeniz4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- yalaka2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
HD dürüm le birleşmesini beklediğim muhteşem BiM ürünüdür.
bugün ilk defa denediğim içecek. cola turca'dan farkı yok. öyle aman aman mide bozacak kadar da kötü bir tadı ya yok. cola turca yerine tercih edilebilir.
ümraniye'de üretilen uranyumlu limonata ekolünden değil yani. içilebilir.
ümraniye'de üretilen uranyumlu limonata ekolünden değil yani. içilebilir.
kola turka tarafından fason olarak üretilir.
tadını damağınıza bastırarak hissederseniz, iğrenç bir koku duyacaksınız. Tabi bu tür -kola gazoz vb- içecekleri güvenilir markalar üretmelidir.
paran olmadığı zaman ismi cola olsun da ne olursa olsun diyip aldığın fakat tadının colayla uzaktan yakından ilgisi olmayan içeçeğin adı.
ictikten sonra gegirtmeyen kola..icinde kaliyor gaz resmen,sisiriyor mideyi..
fransız cola sıdır .
ismini duyunca saçma sapan gülme isteği uyandıran kola markasıdır. düğün cenaze vs gibi kalabalık ortamların vazgeçilmezidir
bime gidip le cola , le ekmek , le domates aldım, bugünde doydum allaha şükür " le le le sakine.
uçak benzini diye adlandırdığımız cola.
fiyat/kalite performansiyla degerlendirecek olursak, efsanevi ürünler kategorisindedir kendisi.
bimde satılan, bim gençliğinin favorisi olan koladır. kola demeye pek dilim varmasa da sevenler olabilir. aynı zamanda fiyatı da ucuzdur.
light olanı, soğuk soğuk, lıkır lıkır götürülür. kola turka, pepsi halt etmiştir. coca cola zeroyla rahat kapışırlar. le cola fiyatıyla döver o vakit. sudan ucuz diye değil, light olanı gerçekten güzel gidiyor buz gibi. anlamıyor bile insan. normal le cola hakkında bir fikrim bulunmamaktadır.
lise yillarinin serinlik pinaridir.
ismindeki şaşaya kapılıp güzel zannedilen kötü gazlı içecek.
Bim Fransızların mı acaba ? sorusunu aklıma getiren içecek Le figaro, le monde, le cola..
Doğduğumdan beri BiM'de satılan, fiyatı da çok ucuz olan, tiksindirici ve berbat bir kola markası.
ambalaj farkından dolayı sevilmeyen içecek markası.
diğer ürünlerin marka değeri karşısında ezilmiştir. şu sıralar kullanımı fazladır.
diğer ürünlerin marka değeri karşısında ezilmiştir. şu sıralar kullanımı fazladır.
hiç bir reklam hiç bir tanıtım yapmadan yıllardır deli satan kola. coca cola bu kadar reklam - tanıtım - promosyon yapmasa bu kadar satması imkansız fakat le cola yıllar yılı bim'in en çok satan ürünlerinden.
o değil de son burger king ve mcdonalds maceralarımdan sonra kesinlikle eminimki pepsi-coca cola falan değil doldurdukları bildiğimiz le cola ! bu ne biçim kola diyincede "efendim makina tam soğutmuyor vs vs" saçmalıyorlar. bir burger king'den aldığınız kolayı için bir de le cola valla aynı.
o değil de son burger king ve mcdonalds maceralarımdan sonra kesinlikle eminimki pepsi-coca cola falan değil doldurdukları bildiğimiz le cola ! bu ne biçim kola diyincede "efendim makina tam soğutmuyor vs vs" saçmalıyorlar. bir burger king'den aldığınız kolayı için bir de le cola valla aynı.
(bkz: bim)
efsane içecektir...
nickime renk veren içecektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar