bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- genç görünmeye çalışmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- enjoy im vaccinated2
- içtim şarabı13
- avrupada hava sıcaklıkları2
- rakı sevmemek7
- büstiyer2
- şafak çak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- kadir inanır22
- venezuella depremi3
- aşure yapan sözlük kızları7
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- kemalist dünya24
- of çok sıkıcı olmanız2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- çok güzel ama manyak kadın7
- true'nun çaylak olması16
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
entry'ler (15)
Türkiye'deki hatta dünyadaki en iyi sanatçılardan biri. Daha doğrusu Rockçılardan biri. Yaptığı işler, söylediği şarkılar ve o harika sesinin güzelliği kulağımızın pasını silmeye yetiyor adeta. Hayko cepkinle de düetini unutmamak lazım.
Bu mübarek ramazan ayında hepimiz ya da şöyle söyleyeyim 'dinine sadık olan kişiler' oruc tutarız bu ayda. Belki günler çabuk geçmez. Çok sıcak olabilir havalar. Yeter artık dayanamam, bozacağım dersin. Ama bir şekilde yine de o gün biter ve bakmışsın ki Ramazan bitmiş... Şimdi sen 'Müslüman' bu mübarek ayda nasıl ilk iftarını şampanyayla açarsın? Günahtır yav! Hurma var bak mis gibi, olmadı zeytin, o da olmadı su var su ya.
Buzdolabını bir kere açarsın bakarsın soğuk bir şeyler var mı diye falan filan . Neyse
Doğduğumdan beri BiM'de satılan, fiyatı da çok ucuz olan, tiksindirici ve berbat bir kola markası.
-Ritmini arayan genşler.
-herkes gülen fettullah gülen.
-Tropik elma.
-Kollama, kovdurma.
-ve insan sıkıldı
-Sabahların sayanı seda sayan.
-Farklı desenlerden her desen.
- Ayna ayna söyle bana.
-Gereği düşürülmedi.
-herkes gülen fettullah gülen.
-Tropik elma.
-Kollama, kovdurma.
-ve insan sıkıldı
-Sabahların sayanı seda sayan.
-Farklı desenlerden her desen.
- Ayna ayna söyle bana.
-Gereği düşürülmedi.
Eski sevgiliye dönmek, makarnayı ekmekle yemek gibi ya da izlediği filmi , baştan sona tekrardan izlemek gibi, Yani kısacası, Dönmem geri dönmem şarkısı tüm eski sevgilisine ya da sevgililerine dönenler için gelsin.
çirkin kadın yoktur. Bakımsız kadın vardır. Bıyıklı kız da olmaz hani di mi?
Bu diziyi izledikçe izleyesi geliyor insanın. Öyle böyle değil yani. çok iyi baya iyi! Türkiye'deki dizilerin hepsini toplasan, bu dizi etmez abi .o kadar !
Evde yokken, gelen misafirin çocuğunun bilgisayarımı karıştırıp, işgal etmesi. Ama hata bende. Parola koysana sen!
-Suç sende değil ben de.
-Ayrı dünyaların insanıyız.
-Paran yoksa ben de yokum.
-Neden mesajında gülücük/kalp koymadın. yoksa sevmiyor musun beni ?
-Niye beni aramıyorsun? hep benim mi aramam gerek ! ühühühü
-Çok baydın sevgilim, ayrılalım.
-Ayrı dünyaların insanıyız.
-Paran yoksa ben de yokum.
-Neden mesajında gülücük/kalp koymadın. yoksa sevmiyor musun beni ?
-Niye beni aramıyorsun? hep benim mi aramam gerek ! ühühühü
-Çok baydın sevgilim, ayrılalım.
Bora Duran-istanbul duman duman.
Bora Duran-yatak.
Bora Duran-yatak.
gençlik serisi olarak ipek Ongun'un kitapları çok sürükleyici ve anlatım olarak da yalın bir dilin kullanılması, bu yazarın kitaplarını daha da dikkat çekici kılmıştır. Özellikle 'Yaş on yedi' kitabını herkese tavsiye ederim. Kitap okuma alışkanlığı olmayanlar için iyi bir başlangıç olabilir. iki tane daha çok beğendim yazarımız var. Mustafa Kutlu ve Sebahattin Ali. Bu iki yazarımızın da kitaplarını okumanızı tavsiye ederim. Özellikle, Sebahattin Ali'nin 'Kürk Mantolu Madonna' isimli kitabi çok çok etkileyici bir kitap. Dram, aşk, heyecan, özlem; sizi bu kitapta bekliyor...
iyi okumalar.
iyi okumalar.
Hülya avşar mı ? o da ne? yenen bir şey mi abi?
atasını tanımayan kişi, 'şahsiyetsizdir'