bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
bilal göregen in yalakalık dozunu iyice kaçırmasından sonra halkın arasında kullanılan sözcük.
ne olursa olsun görme engelli bir insana karşı asla kullanılmayacak sıfattır.empati şart.
kör ama üniversite mezunu olacak gençtir. kör diye dalga geçen insancıklar, acaba ne olacaklar.
ne kadar tayyip yalakasıda olsa öyle hitap edilmesi pekde doğru değildir.
ayıptır günahtır inci sözlük vari entryler, başlıklar açılmamalıdır.
kesinlikle 1. olan çocuklar haketmişlerdir 1. olmayı ve hakeden kazandı ama sırf sevmediğiniz siyasetçinin birini övdüğü için aşşğılamayın adamı.
şimdi diyebilirsiniz ki "e adam zaten kör ondan söylüyoruz" , bu da yanlıştır.
çünkü soyisiminden de anlayabilecek kapasiteye sahiptir sözlük ehli.
kesinlikle 1. olan çocuklar haketmişlerdir 1. olmayı ve hakeden kazandı ama sırf sevmediğiniz siyasetçinin birini övdüğü için aşşğılamayın adamı.
şimdi diyebilirsiniz ki "e adam zaten kör ondan söylüyoruz" , bu da yanlıştır.
çünkü soyisiminden de anlayabilecek kapasiteye sahiptir sözlük ehli.
hayatımda bu kadar kendini beğenmiş, egolo bi kör daha önce görmemiştim.
ha bu arada finali ne kadar hak ettiğini herkes biliyor zaten, kimin elleriyle, kollarıyla hak ettiğini. iki gün önce tayyeap babaağğ diye bağırıyodu. e normal tabi.
ha bu arada finali ne kadar hak ettiğini herkes biliyor zaten, kimin elleriyle, kollarıyla hak ettiğini. iki gün önce tayyeap babaağğ diye bağırıyodu. e normal tabi.
(bkz: hem kel hem troll)
her ne olursa olsun "kör bilal" diye hitap edilmemelidir. zaten onu finale kadar taşıyıp umutlandıran insanlardadır suç. sonuçta ne olacağını biliyorlardı; halk acıyıp oy verecekti. yoksa yetenekten verilmediği belliydi. aksini iddia edip "ama görecelidir bıdıbıdı" diyeceklere "sen sus" diyorum sadece. göz var nizam var, saçmalamaya gerek yok.
engel dalga konusu olacak bir durum değildir. bu tür insan taklidi yapan hayvanların söylemlerini kulak ardı etmek acizliktir. engel mi istiyorsun? bak ailene, bak akrabalarına var mı engelli biri. otur al karşına, bak gözlerinin içine ve kusurunu gözlerine bakarak söyle o insanın. bilal'in kusurunu bizim gözlerimize bakarak söyleyen hayvanlar. * *
(bkz: kör bilal kim amk)
hakaret amacı güdmese de* insanlara fiziksel veya zihinsel engellerini ya da kusurlarını vurgulayan lakaplar takmak, alınmalarına yol açabileceği için doğru değildir. çok şükür ne benim ne yakınlarımın bir yerinde birşey olmamasına rağmen bu kadarını düşünebiliyorsam bence herkes de düşünmelidir.
kızların "ananız, bacınız yok mu.." olayına dönecek ama şundan da eminim, engelli bir yakınına dışarda böyle hitap edildiğini duyan her insan evladı öleceğini bilse ağız burun dalar.
yarışmayı az önce izliyordum.
bu darbukacı eleman ne demiş, kime yağ çekmiş, kimi yalamış, kimi sömürmüş orasını kaçırdım, izleyemedim. ne yalan söyleyeyim, ben de kendisinde finale kalacak birşey göremedim. inşallah, maşallah çekip şark kurnazlığı yaptıysa orada da lüzumsuz bir hareket olmuş bu ama bel altı vurmaya da gerek yok.
kızların "ananız, bacınız yok mu.." olayına dönecek ama şundan da eminim, engelli bir yakınına dışarda böyle hitap edildiğini duyan her insan evladı öleceğini bilse ağız burun dalar.
yarışmayı az önce izliyordum.
bu darbukacı eleman ne demiş, kime yağ çekmiş, kimi yalamış, kimi sömürmüş orasını kaçırdım, izleyemedim. ne yalan söyleyeyim, ben de kendisinde finale kalacak birşey göremedim. inşallah, maşallah çekip şark kurnazlığı yaptıysa orada da lüzumsuz bir hareket olmuş bu ama bel altı vurmaya da gerek yok.
sevenleri tarafından unutulmuş sevmeyenleri tarafından yalakalıkları hala unutulmamış şahsiyet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar