bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
10. nesil yazar, cici entryler girmesi dileği ile. hoş gelmiş.
yaşı tutmadığından mektebe alınmamış yazardır.
spam gibi bir şey. ergen tipli, fotosu da var. nerden çıktı diyeceksin. az önce şöyle bir yazışma geçti aramızda:
önce o yazmış:
(#19371931)karınca kararınca kadar beyin hücren olmadığını düşünüyorum.
sonra ben fotosuna bakıp ezmeyim, insan gibi cevap vereyim demişim:
saygı duyarım. ama hipotezimi destekliyorsun. ideolojiler insanı aynı senin gibi mantıksız konuşmaya iter. neden mantıksızsın. 1- malum ki burada muhatap olabilecek kadar beyin hücrem var. ideolojik tavır yiğidi öldürür, hakkını da yer. 2- yine açık ki kurduğun cümle bozuk, anlamı anlaşılıyor neyse ki. bu da "birinin beynine hakaret edeceksen bari kurduğun cümle düzgün olsun" dedirtir.

yine de yolun açık olsun kardeş. hakaret etmek ideolojik tavırdır. karşıdakini anlamak insani olanı ideolojik olanın önüne çıkarmaktır.. sen zaten alındığın şeyin yolundasın belli ki. o döngü bir paradigma meselesi.

sana iyi dünya kurtarmalar.
sonra tüm ezikliğiyle kalibresini ortaya dökmüş:
nafizzz saat geç oldu bak ev ödevlerini yap hadi güzel kardeşim yarın okula gideceksin.
ne denir. inciden fırlamış bir ergen spam.
önce o yazmış:
(#19371931)karınca kararınca kadar beyin hücren olmadığını düşünüyorum.
sonra ben fotosuna bakıp ezmeyim, insan gibi cevap vereyim demişim:
saygı duyarım. ama hipotezimi destekliyorsun. ideolojiler insanı aynı senin gibi mantıksız konuşmaya iter. neden mantıksızsın. 1- malum ki burada muhatap olabilecek kadar beyin hücrem var. ideolojik tavır yiğidi öldürür, hakkını da yer. 2- yine açık ki kurduğun cümle bozuk, anlamı anlaşılıyor neyse ki. bu da "birinin beynine hakaret edeceksen bari kurduğun cümle düzgün olsun" dedirtir.

yine de yolun açık olsun kardeş. hakaret etmek ideolojik tavırdır. karşıdakini anlamak insani olanı ideolojik olanın önüne çıkarmaktır.. sen zaten alındığın şeyin yolundasın belli ki. o döngü bir paradigma meselesi.

sana iyi dünya kurtarmalar.
sonra tüm ezikliğiyle kalibresini ortaya dökmüş:
nafizzz saat geç oldu bak ev ödevlerini yap hadi güzel kardeşim yarın okula gideceksin.
ne denir. inciden fırlamış bir ergen spam.
kurmalı saat gibidir günlük ayarlanması gerekir.
10. nesil fikirleri yetmeyenlerin nick altına haksız saldırıda bulunduğu yazar.
(#19429160) çalar saat gibi her dakika gereksiz yere ötmektense kurmalı saat olmak daha makuldür.
(#19335971) bakkal olsa, isportolu kalem ile " parlement yazmaz" "akıl" yazardı.
(#19372362) kuyruk acısı.
(#19349235)ne mutlu.
(#19392254) anlaşılmamış entry.
(#19429160) çalar saat gibi her dakika gereksiz yere ötmektense kurmalı saat olmak daha makuldür.
(#19335971) bakkal olsa, isportolu kalem ile " parlement yazmaz" "akıl" yazardı.
(#19372362) kuyruk acısı.
(#19349235)ne mutlu.
(#19392254) anlaşılmamış entry.
bildiğiniz liseli. Sen önce evden sokağa çık da sonra şırnak ve hakkari ye gidersin.
--spoiler--
bekleyinn bekleyinn çok güçlüüü geliyoruzzz elbette ekonomik krizz patlak vercek bu hükümet düşecekk, barış denen ihanet süreci bitecekkk ulusalcıların hepsi mhp safındaa, çok yakında gelicezz diyarbakır surlarını yıkıp, şemdinliyi, şırnağı dümdüzzz edicezz yakıp yıkacazzz, kadınlarınızı alacazz erkeklerinizi dağa gömecezz bekleyinnnn
--spoiler--
--spoiler--
bekleyinn bekleyinn çok güçlüüü geliyoruzzz elbette ekonomik krizz patlak vercek bu hükümet düşecekk, barış denen ihanet süreci bitecekkk ulusalcıların hepsi mhp safındaa, çok yakında gelicezz diyarbakır surlarını yıkıp, şemdinliyi, şırnağı dümdüzzz edicezz yakıp yıkacazzz, kadınlarınızı alacazz erkeklerinizi dağa gömecezz bekleyinnnn
--spoiler--
Sözlükteki ırkçı güruhtan birisi de bu yazarcık.
işin kötü yanı bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmalarıdır.
Bi de bunlar 40 yapar lafını fena sarmışlar.
işin kötü yanı bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmalarıdır.
Bi de bunlar 40 yapar lafını fena sarmışlar.
üç vakte kadar silik yiyecek yazardır.
milliyetçi geçinip türk polisi ile dalga geçenlerden sadece biri.
o polis olmasa yediğin molotoflarla cayır cayır yanarsın sen.
o polis olmasa yediğin molotoflarla cayır cayır yanarsın sen.
daha önceki bir entryinde yaşı tutmadığından kerhaneye alınmadığından ancak polise sigara alarak içeri girebildiğini söyleyerek polisin rüşvetçi olduğunu iddia eden, ayarın feriştahını yiyince entryini silen klavye fatihi yazar. benim karışımla bir karışlık ekranın arkasından bikbikbik öterken uygulamada kimlik istendiğinde sağ eliyle göt cebinden çıkardığı kimliğinde altına kaçırmışlığın kekremsi ıslaklığı olsa gerek.
iyi bir çocuğa benziyor.
güleç yazar.hoş gelmiştir.*
yalanlar üzerine kurulu hayaldünyası ile sözlüğümüze teşrif etmiş onuncu nesil yazar.
transseksüel sevgilisi olduğunu söyleyip, akabinde eşcinselliği sapıklık olarak görebilecek kadar da denişik. *
sanırım attı ve tutmadı. biraz daha üzerinde çalışması gerek.
ayrıca sığ ve bilgiye kapalı bir kişilik. ''bildiğim bildik, öttüğüm düdük'' modunda yani.
eşcinsellerin neden transseksüel olmadığına kafayı takmış durumda.
yalanları bir bir ortaya çıkınca da, konuyu kapatma tecrübesi taktire şayan. tayyip en büyük idolü sanırım.
bebeğim sen bu yollardan giderken, biz üçüncü turu atmış, arkandan yürürken loblarına bakıyorduk!
o yüzden sen bu şeylere kafanı yorma! git sosyal bilgiler, fen bilgisi veya hayat bilgisi derslerine yoğunlaş.
sonra oks sınavını geçemeyip, imam hatip lisesine gitmek zorunda kalacaksın.
son bir hatırlatma: ne olur şu türkçeni geliştir. ağzında lolipop şeker varmış gibi yazıyorsun. ne dediğin anlaşılmıyor.
transseksüel sevgilisi olduğunu söyleyip, akabinde eşcinselliği sapıklık olarak görebilecek kadar da denişik. *
sanırım attı ve tutmadı. biraz daha üzerinde çalışması gerek.
ayrıca sığ ve bilgiye kapalı bir kişilik. ''bildiğim bildik, öttüğüm düdük'' modunda yani.
eşcinsellerin neden transseksüel olmadığına kafayı takmış durumda.
yalanları bir bir ortaya çıkınca da, konuyu kapatma tecrübesi taktire şayan. tayyip en büyük idolü sanırım.
bebeğim sen bu yollardan giderken, biz üçüncü turu atmış, arkandan yürürken loblarına bakıyorduk!
o yüzden sen bu şeylere kafanı yorma! git sosyal bilgiler, fen bilgisi veya hayat bilgisi derslerine yoğunlaş.
sonra oks sınavını geçemeyip, imam hatip lisesine gitmek zorunda kalacaksın.
son bir hatırlatma: ne olur şu türkçeni geliştir. ağzında lolipop şeker varmış gibi yazıyorsun. ne dediğin anlaşılmıyor.
atıp tutma konusunda uzman olan yazar. vaktiyle bana da bulaşmıştı. işbu entariden gözlenebilir: (bkz: #19372558)
adı büyük olasılıkla "kutay" olan yazar.
acayip bir üslubu olan yazar. sürekli ergen diyor bana mesela. evli barklı adamım. garip fotoğraflarla şahsi hakaretlerle süslüyor nickaltımı. seviyesiz dangozluklarla ideoloçyasını desteklediğini sanıyor ama sanırım biraz noksanlık var, ondan ötürü.
(#19622504) 'dan sonra her bir entrysini ayrı bir keyif ve özenle okuyacağım yazar.
oldukça süper bir kullanıcı adına sahip muhterem liseli kardeşimiz. tuvalette çok sigara döndürmüşlüğü vardır kendisinin. geç içeri liseli.
herkesi çok seven yazar.
sevilmeyen yazar.
(bkz: attention whore)
sen sevme ayı.
"kardeş kiloyla mı verdiler seni bana ya. la bi uzak durun." diyerek seslenmek istediğim toplu mesajcı yazar.
bütün haşmetten öğreniyolar bunları varya. sözlüğün ehlakını bozdu herif.
bütün haşmetten öğreniyolar bunları varya. sözlüğün ehlakını bozdu herif.
toplu mesaj mı atıyormuş ilgi çekmek için?
benim tanışıklığım önceden gelir.
şimdi hiç yakıştıramadım bro, ideolojine uygun davrandığını falan düşünücem.
önce yazdığım entryi geri alıyorum.
benim tanışıklığım önceden gelir.
şimdi hiç yakıştıramadım bro, ideolojine uygun davrandığını falan düşünücem.
önce yazdığım entryi geri alıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar