bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- kadir inanır22
- görücü usulü2
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- rakı sevmemek6
- bioloji2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cevcet2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- yagmurcu3
- kemalist dünya24
- her insanın bir cini olması5
- çok güzel ama manyak kadın7
- anın görüntüsü20
- mustafa kemal atatürk7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- kaşar5
- osurdum3
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- true'nun çaylak olması16
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- barış alper yılmaz2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- pkk lı doktorlar2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- gizem3
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
10. nesil yazar, cici entryler girmesi dileği ile. hoş gelmiş.
yaşı tutmadığından mektebe alınmamış yazardır.
spam gibi bir şey. ergen tipli, fotosu da var. nerden çıktı diyeceksin. az önce şöyle bir yazışma geçti aramızda:
önce o yazmış:
(#19371931)karınca kararınca kadar beyin hücren olmadığını düşünüyorum.
sonra ben fotosuna bakıp ezmeyim, insan gibi cevap vereyim demişim:
saygı duyarım. ama hipotezimi destekliyorsun. ideolojiler insanı aynı senin gibi mantıksız konuşmaya iter. neden mantıksızsın. 1- malum ki burada muhatap olabilecek kadar beyin hücrem var. ideolojik tavır yiğidi öldürür, hakkını da yer. 2- yine açık ki kurduğun cümle bozuk, anlamı anlaşılıyor neyse ki. bu da "birinin beynine hakaret edeceksen bari kurduğun cümle düzgün olsun" dedirtir.

yine de yolun açık olsun kardeş. hakaret etmek ideolojik tavırdır. karşıdakini anlamak insani olanı ideolojik olanın önüne çıkarmaktır.. sen zaten alındığın şeyin yolundasın belli ki. o döngü bir paradigma meselesi.

sana iyi dünya kurtarmalar.
sonra tüm ezikliğiyle kalibresini ortaya dökmüş:
nafizzz saat geç oldu bak ev ödevlerini yap hadi güzel kardeşim yarın okula gideceksin.
ne denir. inciden fırlamış bir ergen spam.
önce o yazmış:
(#19371931)karınca kararınca kadar beyin hücren olmadığını düşünüyorum.
sonra ben fotosuna bakıp ezmeyim, insan gibi cevap vereyim demişim:
saygı duyarım. ama hipotezimi destekliyorsun. ideolojiler insanı aynı senin gibi mantıksız konuşmaya iter. neden mantıksızsın. 1- malum ki burada muhatap olabilecek kadar beyin hücrem var. ideolojik tavır yiğidi öldürür, hakkını da yer. 2- yine açık ki kurduğun cümle bozuk, anlamı anlaşılıyor neyse ki. bu da "birinin beynine hakaret edeceksen bari kurduğun cümle düzgün olsun" dedirtir.

yine de yolun açık olsun kardeş. hakaret etmek ideolojik tavırdır. karşıdakini anlamak insani olanı ideolojik olanın önüne çıkarmaktır.. sen zaten alındığın şeyin yolundasın belli ki. o döngü bir paradigma meselesi.

sana iyi dünya kurtarmalar.
sonra tüm ezikliğiyle kalibresini ortaya dökmüş:
nafizzz saat geç oldu bak ev ödevlerini yap hadi güzel kardeşim yarın okula gideceksin.
ne denir. inciden fırlamış bir ergen spam.
kurmalı saat gibidir günlük ayarlanması gerekir.
10. nesil fikirleri yetmeyenlerin nick altına haksız saldırıda bulunduğu yazar.
(#19429160) çalar saat gibi her dakika gereksiz yere ötmektense kurmalı saat olmak daha makuldür.
(#19335971) bakkal olsa, isportolu kalem ile " parlement yazmaz" "akıl" yazardı.
(#19372362) kuyruk acısı.
(#19349235)ne mutlu.
(#19392254) anlaşılmamış entry.
(#19429160) çalar saat gibi her dakika gereksiz yere ötmektense kurmalı saat olmak daha makuldür.
(#19335971) bakkal olsa, isportolu kalem ile " parlement yazmaz" "akıl" yazardı.
(#19372362) kuyruk acısı.
(#19349235)ne mutlu.
(#19392254) anlaşılmamış entry.
bildiğiniz liseli. Sen önce evden sokağa çık da sonra şırnak ve hakkari ye gidersin.
--spoiler--
bekleyinn bekleyinn çok güçlüüü geliyoruzzz elbette ekonomik krizz patlak vercek bu hükümet düşecekk, barış denen ihanet süreci bitecekkk ulusalcıların hepsi mhp safındaa, çok yakında gelicezz diyarbakır surlarını yıkıp, şemdinliyi, şırnağı dümdüzzz edicezz yakıp yıkacazzz, kadınlarınızı alacazz erkeklerinizi dağa gömecezz bekleyinnnn
--spoiler--
--spoiler--
bekleyinn bekleyinn çok güçlüüü geliyoruzzz elbette ekonomik krizz patlak vercek bu hükümet düşecekk, barış denen ihanet süreci bitecekkk ulusalcıların hepsi mhp safındaa, çok yakında gelicezz diyarbakır surlarını yıkıp, şemdinliyi, şırnağı dümdüzzz edicezz yakıp yıkacazzz, kadınlarınızı alacazz erkeklerinizi dağa gömecezz bekleyinnnn
--spoiler--
Sözlükteki ırkçı güruhtan birisi de bu yazarcık.
işin kötü yanı bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmalarıdır.
Bi de bunlar 40 yapar lafını fena sarmışlar.
işin kötü yanı bilgi sahibi olmadan, fikir sahibi olmalarıdır.
Bi de bunlar 40 yapar lafını fena sarmışlar.
üç vakte kadar silik yiyecek yazardır.
milliyetçi geçinip türk polisi ile dalga geçenlerden sadece biri.
o polis olmasa yediğin molotoflarla cayır cayır yanarsın sen.
o polis olmasa yediğin molotoflarla cayır cayır yanarsın sen.
daha önceki bir entryinde yaşı tutmadığından kerhaneye alınmadığından ancak polise sigara alarak içeri girebildiğini söyleyerek polisin rüşvetçi olduğunu iddia eden, ayarın feriştahını yiyince entryini silen klavye fatihi yazar. benim karışımla bir karışlık ekranın arkasından bikbikbik öterken uygulamada kimlik istendiğinde sağ eliyle göt cebinden çıkardığı kimliğinde altına kaçırmışlığın kekremsi ıslaklığı olsa gerek.
iyi bir çocuğa benziyor.
güleç yazar.hoş gelmiştir.*
yalanlar üzerine kurulu hayaldünyası ile sözlüğümüze teşrif etmiş onuncu nesil yazar.
transseksüel sevgilisi olduğunu söyleyip, akabinde eşcinselliği sapıklık olarak görebilecek kadar da denişik. *
sanırım attı ve tutmadı. biraz daha üzerinde çalışması gerek.
ayrıca sığ ve bilgiye kapalı bir kişilik. ''bildiğim bildik, öttüğüm düdük'' modunda yani.
eşcinsellerin neden transseksüel olmadığına kafayı takmış durumda.
yalanları bir bir ortaya çıkınca da, konuyu kapatma tecrübesi taktire şayan. tayyip en büyük idolü sanırım.
bebeğim sen bu yollardan giderken, biz üçüncü turu atmış, arkandan yürürken loblarına bakıyorduk!
o yüzden sen bu şeylere kafanı yorma! git sosyal bilgiler, fen bilgisi veya hayat bilgisi derslerine yoğunlaş.
sonra oks sınavını geçemeyip, imam hatip lisesine gitmek zorunda kalacaksın.
son bir hatırlatma: ne olur şu türkçeni geliştir. ağzında lolipop şeker varmış gibi yazıyorsun. ne dediğin anlaşılmıyor.
transseksüel sevgilisi olduğunu söyleyip, akabinde eşcinselliği sapıklık olarak görebilecek kadar da denişik. *
sanırım attı ve tutmadı. biraz daha üzerinde çalışması gerek.
ayrıca sığ ve bilgiye kapalı bir kişilik. ''bildiğim bildik, öttüğüm düdük'' modunda yani.
eşcinsellerin neden transseksüel olmadığına kafayı takmış durumda.
yalanları bir bir ortaya çıkınca da, konuyu kapatma tecrübesi taktire şayan. tayyip en büyük idolü sanırım.
bebeğim sen bu yollardan giderken, biz üçüncü turu atmış, arkandan yürürken loblarına bakıyorduk!
o yüzden sen bu şeylere kafanı yorma! git sosyal bilgiler, fen bilgisi veya hayat bilgisi derslerine yoğunlaş.
sonra oks sınavını geçemeyip, imam hatip lisesine gitmek zorunda kalacaksın.
son bir hatırlatma: ne olur şu türkçeni geliştir. ağzında lolipop şeker varmış gibi yazıyorsun. ne dediğin anlaşılmıyor.
atıp tutma konusunda uzman olan yazar. vaktiyle bana da bulaşmıştı. işbu entariden gözlenebilir: (bkz: #19372558)
adı büyük olasılıkla "kutay" olan yazar.
acayip bir üslubu olan yazar. sürekli ergen diyor bana mesela. evli barklı adamım. garip fotoğraflarla şahsi hakaretlerle süslüyor nickaltımı. seviyesiz dangozluklarla ideoloçyasını desteklediğini sanıyor ama sanırım biraz noksanlık var, ondan ötürü.
(#19622504) 'dan sonra her bir entrysini ayrı bir keyif ve özenle okuyacağım yazar.
oldukça süper bir kullanıcı adına sahip muhterem liseli kardeşimiz. tuvalette çok sigara döndürmüşlüğü vardır kendisinin. geç içeri liseli.
herkesi çok seven yazar.
sevilmeyen yazar.
(bkz: attention whore)
sen sevme ayı.
"kardeş kiloyla mı verdiler seni bana ya. la bi uzak durun." diyerek seslenmek istediğim toplu mesajcı yazar.
bütün haşmetten öğreniyolar bunları varya. sözlüğün ehlakını bozdu herif.
bütün haşmetten öğreniyolar bunları varya. sözlüğün ehlakını bozdu herif.
toplu mesaj mı atıyormuş ilgi çekmek için?
benim tanışıklığım önceden gelir.
şimdi hiç yakıştıramadım bro, ideolojine uygun davrandığını falan düşünücem.
önce yazdığım entryi geri alıyorum.
benim tanışıklığım önceden gelir.
şimdi hiç yakıştıramadım bro, ideolojine uygun davrandığını falan düşünücem.
önce yazdığım entryi geri alıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar