bugün
- velvet38
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez7
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- truesuzluk3
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- star wars2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- bili bili yumurta3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- anın görüntüsü24
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- kemalist dünya26
- kolombiya5
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- amerika birleşik devletleri8
2 kasım 2018 galatasaray fenerbahçe maçından hemen önce kalp krizi geçirmiş ve maç esnasında hayatını kaybetmiş ünifeb tribününden kardeşimizdir. allah mekanını cennet eylesin.
maç gideydi de sen gitmeyeydin be koray.
link: http://www.milliyet.com.t...ahce-2771208-skorerhaber/
maç gideydi de sen gitmeyeydin be koray.
link: http://www.milliyet.com.t...ahce-2771208-skorerhaber/
allah rahmet eylesin.
vefat etmiş gencecik bir çocuk varken hala "tüm bu hakem kollamalarına, şikelere rağmen bu çocuk kalp krizi geçirip ölüyorsa" diye devam eden cümleler kurabilecek kadar insanlıktan çıkmış olanları gösteren üzücü olaydır.
acının rengi olmaz, kahpeliğin rengi sarı kırmızı.
edit: entry silip kaçmak sadece size yakışırdı zaten.
acının rengi olmaz, kahpeliğin rengi sarı kırmızı.
edit: entry silip kaçmak sadece size yakışırdı zaten.
Mekanı cennet olsun.
panik atak yüzünden 14 yaşından beri bu lanet kalp krizine karşı sonsuz korku beslerim. atak anında kalp krizi belirtilerini tıpatıp yaşadığım için nasıl birşey olduğunu da çok iyi bilirim. ve böyle daha gencecikken bu hastalıktan vefat eden insanları görünce göğsüme öyle birşey oturuyor ki.
ah be kardeşim, bu gelince sağ bırakmıyor insanı. mekânın cennet olsun, nurlar içinde uyu.
ah be kardeşim, bu gelince sağ bırakmıyor insanı. mekânın cennet olsun, nurlar içinde uyu.
inşallah amelleri fazladır da cehenneme gitmez.
Çok üzüldüm kendisine.
Çok üzüldüm kendisine.
Mekanı cennet olsun.
Ailesi ve Fenerbahçe camiası ile beraber spor camiasının başı sağolsun.
(bkz: bok yoluna gitti niyazi) lan oğlum alt tarafı bir oyun kalp krizinden ölmek nedir ya. madem kalbin zayıf ne bok yemeye derbiye gidiyorsun.
Allah rahmet eylesin. Ecel işte.
Vefat etmesi üzücü olan genç kardeşimiz. Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
Gereksiz romantizm, Türkiye'de her yıl 100 bin kişi kalp krizi sebebi ile ölüyor bunun farkı ne çözemedim. Ailesinin başı sağ olsun.
gencecik adam yazık oldu üzüldüm ona.
Nasıl oluyor anlamıyorum yani sağlıklı bir insan sadece heyecan yaptıgı için ölebilir mi yoksa bir rahatsızligı vardı da heyecan tetikledi mi?
iki durumda da sonuç olarak gencecik bir insan vefat etti ama ne bilim ilk seçenekse beni daha çok üzer bir maç için değer mi? Hiçbir şey için değmez.
Ne kadar fanatik olmasamda hatta futbolla ilgilenmesem de bir galatasaraylı olarak instagram sayfalarına baktıgımda hala bir taziye mesajı atmamıs olmaları beni utandırdı.
Allah ailene sabır versin, mekanın cennet olsun çocuk.
iki durumda da sonuç olarak gencecik bir insan vefat etti ama ne bilim ilk seçenekse beni daha çok üzer bir maç için değer mi? Hiçbir şey için değmez.
Ne kadar fanatik olmasamda hatta futbolla ilgilenmesem de bir galatasaraylı olarak instagram sayfalarına baktıgımda hala bir taziye mesajı atmamıs olmaları beni utandırdı.
Allah ailene sabır versin, mekanın cennet olsun çocuk.
an itibariyle ülker stadyumunda cenaze töreni düzenlenen fenerbahçe taraftarı.
Mekanı cennet olsun kardeşimizin.
Mekanı cennet olsun kardeşimizin.
Allah rahmet eylesin. Gittigi yer cennet olsun. Gencecik bir cocugun gidisi derinden uzmustur.
Not: gsspor
Not: gsspor
statta oturduğu koltuk siyaha boyandı. Oraya kimse oturmayacak. Hatta o koltuk için bilet satışı da yapılmayacak.
görsel
görsel
http://www.hurriyet.com.t...yanan-o-koltuk-41007939/3
görsel
görsel
http://www.hurriyet.com.t...yanan-o-koltuk-41007939/3
Açık konuşayım edebiyat yapmayacağım fb'nin başarılarını görsün istemezdim ama ailesi ile birlikte mutlu bir yaşam sürmesini isterdim. Ailesine sabırlar diliyorum.
Bir tanrı var mı bilmiyorum ama varsa umarım gittiğin yerlerde mutlu olursun. Hepimizi üzen genç bir kardeşimiz.
Bir tanrı var mı bilmiyorum ama varsa umarım gittiğin yerlerde mutlu olursun. Hepimizi üzen genç bir kardeşimiz.
Vefatının ikinci yılı olan genç kardeşimiz. Allah yattığı yerde dinlendirsin. Evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar