bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- king is back5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- pandela3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- breko brek kara kuş2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- durduk yere ağlamak3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- göte giren şemsiye4
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- saraca finch house7
- ciguli kral7
2 kasım 2018 galatasaray fenerbahçe maçından hemen önce kalp krizi geçirmiş ve maç esnasında hayatını kaybetmiş ünifeb tribününden kardeşimizdir. allah mekanını cennet eylesin.
maç gideydi de sen gitmeyeydin be koray.
link: http://www.milliyet.com.t...ahce-2771208-skorerhaber/
maç gideydi de sen gitmeyeydin be koray.
link: http://www.milliyet.com.t...ahce-2771208-skorerhaber/
allah rahmet eylesin.
vefat etmiş gencecik bir çocuk varken hala "tüm bu hakem kollamalarına, şikelere rağmen bu çocuk kalp krizi geçirip ölüyorsa" diye devam eden cümleler kurabilecek kadar insanlıktan çıkmış olanları gösteren üzücü olaydır.
acının rengi olmaz, kahpeliğin rengi sarı kırmızı.
edit: entry silip kaçmak sadece size yakışırdı zaten.
acının rengi olmaz, kahpeliğin rengi sarı kırmızı.
edit: entry silip kaçmak sadece size yakışırdı zaten.
Mekanı cennet olsun.
panik atak yüzünden 14 yaşından beri bu lanet kalp krizine karşı sonsuz korku beslerim. atak anında kalp krizi belirtilerini tıpatıp yaşadığım için nasıl birşey olduğunu da çok iyi bilirim. ve böyle daha gencecikken bu hastalıktan vefat eden insanları görünce göğsüme öyle birşey oturuyor ki.
ah be kardeşim, bu gelince sağ bırakmıyor insanı. mekânın cennet olsun, nurlar içinde uyu.
ah be kardeşim, bu gelince sağ bırakmıyor insanı. mekânın cennet olsun, nurlar içinde uyu.
inşallah amelleri fazladır da cehenneme gitmez.
Çok üzüldüm kendisine.
Çok üzüldüm kendisine.
Mekanı cennet olsun.
Ailesi ve Fenerbahçe camiası ile beraber spor camiasının başı sağolsun.
(bkz: bok yoluna gitti niyazi) lan oğlum alt tarafı bir oyun kalp krizinden ölmek nedir ya. madem kalbin zayıf ne bok yemeye derbiye gidiyorsun.
Allah rahmet eylesin. Ecel işte.
Vefat etmesi üzücü olan genç kardeşimiz. Allah rahmet eylesin, yakınlarına sabır versin.
Gereksiz romantizm, Türkiye'de her yıl 100 bin kişi kalp krizi sebebi ile ölüyor bunun farkı ne çözemedim. Ailesinin başı sağ olsun.
gencecik adam yazık oldu üzüldüm ona.
Nasıl oluyor anlamıyorum yani sağlıklı bir insan sadece heyecan yaptıgı için ölebilir mi yoksa bir rahatsızligı vardı da heyecan tetikledi mi?
iki durumda da sonuç olarak gencecik bir insan vefat etti ama ne bilim ilk seçenekse beni daha çok üzer bir maç için değer mi? Hiçbir şey için değmez.
Ne kadar fanatik olmasamda hatta futbolla ilgilenmesem de bir galatasaraylı olarak instagram sayfalarına baktıgımda hala bir taziye mesajı atmamıs olmaları beni utandırdı.
Allah ailene sabır versin, mekanın cennet olsun çocuk.
iki durumda da sonuç olarak gencecik bir insan vefat etti ama ne bilim ilk seçenekse beni daha çok üzer bir maç için değer mi? Hiçbir şey için değmez.
Ne kadar fanatik olmasamda hatta futbolla ilgilenmesem de bir galatasaraylı olarak instagram sayfalarına baktıgımda hala bir taziye mesajı atmamıs olmaları beni utandırdı.
Allah ailene sabır versin, mekanın cennet olsun çocuk.
an itibariyle ülker stadyumunda cenaze töreni düzenlenen fenerbahçe taraftarı.
Mekanı cennet olsun kardeşimizin.
Mekanı cennet olsun kardeşimizin.
Allah rahmet eylesin. Gittigi yer cennet olsun. Gencecik bir cocugun gidisi derinden uzmustur.
Not: gsspor
Not: gsspor
statta oturduğu koltuk siyaha boyandı. Oraya kimse oturmayacak. Hatta o koltuk için bilet satışı da yapılmayacak.
görsel
görsel
http://www.hurriyet.com.t...yanan-o-koltuk-41007939/3
görsel
görsel
http://www.hurriyet.com.t...yanan-o-koltuk-41007939/3
Açık konuşayım edebiyat yapmayacağım fb'nin başarılarını görsün istemezdim ama ailesi ile birlikte mutlu bir yaşam sürmesini isterdim. Ailesine sabırlar diliyorum.
Bir tanrı var mı bilmiyorum ama varsa umarım gittiğin yerlerde mutlu olursun. Hepimizi üzen genç bir kardeşimiz.
Bir tanrı var mı bilmiyorum ama varsa umarım gittiğin yerlerde mutlu olursun. Hepimizi üzen genç bir kardeşimiz.
Vefatının ikinci yılı olan genç kardeşimiz. Allah yattığı yerde dinlendirsin. Evet.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar