bugün

Hırvatça taverna demekmiş.

Şarkılarınıdan acayip bir zevk aldığım, şarkıdan bıksam bile dinlemekten vazgeçemediğim şarkılar yapan sanatçı. Sözleri de müziği de kendisi yapıp bir de mükemmel söylüyor. Aşık olsam olurdum öyle mükemmel görünüyor bulunduğum yerden.

Favori şarkım on our knees.

Diz miz ne saçma isim o diyebilirsiniz. ben demiştim ama şarkı güzel. Gerçi sevmeme olasılığınız yüksek. Ben benim sevdiğim şarkıları seveni görmedim. Sanırım biraz tuhaf bir müzik tarzına sahibim. Her neyse.
https://www.youtube.com/w...RD6fhTqi9pEVg&index=5
© copyright 2005 - 2026