bugün
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- true nun çaylak olması7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kürtçülük4
- kürtçülerin algıları4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- velvet27
- sedat pekmez21
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- aile evinde yaşamak13
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- kemalist dünya19
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- borsa istanbul2
- 2026 dünya kupası25
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ingiliz aksanı6
- galatasaray lobisi11
- beşar esad3
- tavuk iskender4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- çomar putu4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- günün şarkısı2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- ebu muhammed el culani3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- dincilerin ingiltere sevdası5
- birader yazar olmak13
- kemalistler10
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- fight club4
- beynin güzelce yıkanması3
- merhabalar biraderler4
bunlar içine ne katıyolarsa can sürekli çekiyor ve istiyor bu gerçek ve çok yediriyor bir katkı maddesi olduğunu düşünüyorum belirli periyodlar halinde daha önce ne zaman yediysen yine o saatlerde tekrar istiyorsun uygun bi vakitte tahlil yaptırmayı düşünüyorum.
bir yer olduğunu biliyorum.
bir türlü yiyemediğim çiğ köfte markasıdır. tadını merak ettiğim doğrudur. ordan 10 tl lik alabiliyor muyuz ?
(bkz: etsiz çiğköfte)
antalyada dürümü 6 lira olan çiğköfte markası. anlamış değilim. kaliteli bulgur kullandıklarını düşünüyorum.
Çiğköfteye aşık birisi olarak kurt gibi aç olsam bile yediğimde midemi bulduran garip tada sahip çiğköfteci. Malzemelerindenmidir nedir ama bana göre fena halde iğrenç bir tadı var. insanlar nasıl yiyor şaşıyorum.
Off o değilde böyle acili acili olacak ustüne limon sıkıp yiyecen. Allah sizi bildiği gibi yapsın. Ben şimdi gece gece ciğköfteyi nereden bulayım? Ama olsaydı iyi ısınırdım ha.p
özel acı soslar barındıran işletmeleri olan etsiz çiğköfte markası.
"korum gene ehhehehehe" diyip eğlenebilecek markadır.
6 aydan fazla bir süredir yemeksepeti com aracılığıyla sipariş vermekteyim fakat her seferinde siparişim yoğunluktan dolayı iptal ediliyor. ben müşteri değil miyim ben de para verip sizin o eşsiz lezzetinizden yararlanmak istiyorum beni niye o yoğunluğun içine almayıp dışlıyorsunuz kardeşim.
oh bir de burdan yazdım rahatladım.
tanım: her şeyiyle piyasadaki rakiplerinden daha başarılı olduğunu duyduğum çiğköftecidir.
oh bir de burdan yazdım rahatladım.
tanım: her şeyiyle piyasadaki rakiplerinden daha başarılı olduğunu duyduğum çiğköftecidir.
limon yerine ucuz limon sosu kullanıp zirveye oynayan çifköfte markası.
Diş macunu markası gibi adı olan çiğköfte markası.
Eski bir Kürt medeniyetinin ismi.
mono sodyum glutamat kullanıyor musunuz diye sormak istediğim çifköfte markası.
abi sen şirket kurucan, bayilikler açacaksın, binleri çalıştıracaksın ama adını komagenahahaa neyse bence f/p oranı iyidir.
(bkz: Kodum bile)
Bu nasıl marka mk.
Bu nasıl marka mk.
gece gece can çektirendir. şimdi olacaktı limonu sıkacaktın böyle nam nam nam götürecektin.
gene aklıma gelmiş çiğköfte markası.
bugün yine yüzde 50 bedava çiğ köfte verecek olan firma.
o değil de gittikçe bozuyor adamlar.
cidden bundan 4-5 sene önce çok daha iyi olduklarını hatırlıyorum, öğrencilik yıllarımda.
şimdi kötü.
he diyeceksiniz "alma o zaman, zorla mı satıyorlar".
ama yüzde 50 bedavası var.
o değil de gittikçe bozuyor adamlar.
cidden bundan 4-5 sene önce çok daha iyi olduklarını hatırlıyorum, öğrencilik yıllarımda.
şimdi kötü.
he diyeceksiniz "alma o zaman, zorla mı satıyorlar".
ama yüzde 50 bedavası var.
Komagene aşktır.
Çiğ köfteleri çok lezzetli olan gıda firması.
of'ta 2 şubeleri var. çakmamı bilmem. ben acı yemeyi sevmediğimden pek uğramam.
Bi' apikoğlu değildir. Vasattır. Apikoğlu' ndan çiğ köfte yemeyen çiğ köfte yedim diye gezmesin.
çiğ köfteleri kötüdür.
Oruc oruc neden bu başlıkları uplatıyorsunuz?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar