bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- true nun çaylak olması9
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- neden herkes evleniyor hala2
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ciguli kral3
- velvet26
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sedat pekmez21
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- aile evinde yaşamak13
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ebu muhammed el culani4
- dedehatun'un elleri2
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- 2026 dünya kupası25
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- özlü sözler2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- birader yazar olmak13
- tavuk iskender4
- günün şiiri3
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
adıyaman nemrut dağındaki meşhur heykelleri yapan medeniyettir. ve aynı zamanda adıyaman menşeili olduğunu anlatmak isteyen bir çiğköfte markasının kendisine seçtiği isimdir.
ayrıca ramazan ramazan insanı acıktıran başlıktır.
ayrıca ramazan ramazan insanı acıktıran başlıktır.
aşırı tuzlu. mecazi anlamda değil hakkaten tuzlu lan bu.
çamur gibi bişi satan firma. aldığımla attığım bir oldu lan.
çiğköfteye burger sosu sıkan marka.
ilk popüler olduğu zamanlardaki gibi güzel çiğ köfte yapamayan firma. Önceden tok olsam dahi iştahla yerdim, şimdi tek imkanım orası olsa dahi yemiyorum. Ne değişti bu süreçte anlam veremedim.
çiğköftesi çok iyi olmayan, aldığımda fazla yiyemediğim çiğköfte markası. bir tatlıses değil.
parayi kasaya uzatırken "kodum gene" demek istiyorum ama dayak yemekten korkuyorum.
bir ömer aybak çiğköfte değildir.
hem diğer çiğköfte markalarından pahalı, hem de çiğköfteleri kötü olan bir çiğ köfte markası. bir tatlıses değil.
Marka - isim çağrıştıranları açısından son sırada yer alır. Komagene neee, çiğköfte nire?
Kommagene imparatorluğunun soyundan mı geliyorlar?
Kommagene imparatorluğunun soyundan mı geliyorlar?
bu sene Galatasaray karşısına çıkan takımların sponsoru olsunlar bence, takimlar ucretsiz kabul eder.
formalarina komagene yazdirsinlar belki insaf eder koymayiz, ama takim yabanci amk komple hicbiri anlamaz yine koyariz shdjdhs :d
formalarina komagene yazdirsinlar belki insaf eder koymayiz, ama takim yabanci amk komple hicbiri anlamaz yine koyariz shdjdhs :d
mevlananın "yine gel" dizesinin tercümesi olan "come again" sözünün, kuş dilindeki ingilizce karşılığıdır.
sultangazi'de şubesi bulunmayan çiğköfteci.
Sürekli sipariş veririm.
Komagene = Come again
Komagene = Come again
Kalitesiz bir ciğköftecidir.
ben başarılı buluyorum çiğ köftelerini en azından tanımadığım bir yerden almaktansa buradan yemeyi tercih ederim.
7-8 yil once cig kofte yemistim. yani pek kulturlu degilim o konuda.
ama bugun yedigimde roka, tursu, ceviz, nar eksisi falan vardi. 2 tane durum gomdum.
bu bozmus halleri mi bilmiyorum ama harikaydi ulen.
ama bugun yedigimde roka, tursu, ceviz, nar eksisi falan vardi. 2 tane durum gomdum.
bu bozmus halleri mi bilmiyorum ama harikaydi ulen.
küçükbakkalköy'deki ilk yeri kapanmış ve yerine papatyam diye bir yer açılmıştır. yeni yeri ise daha deminlerde kepenk kapatmış pizzeria jooker'in yanındadır. istanbul'daki en güzel çiğ köfteyi üretiyorlar açıkça söylemek gerekirse.
içerisinde garip bir baharat tadı olan çiğ köfte markasıdır.güzel değildir.
Çamur gibi çiğ köfte kakalayan marka. Evet.
durumunun tadini bilmem ki zaten durum cig kofte sevmem ama tek basina yiyince assiri kotu tadi olan cig kofteleri olan marka.
128 milyon tane şubesi olduğu düşünülen çiköftecidir. sırf bizim fatih civarında 20 tane falan var. koca mahallede 1 tane bakkal var 2 tane komagene *
Yaklaşık bir aydır Komageneden çiğ köfte yemiyordum. Ramazan'da %50 bedava kampanyasına var diye söyleyelim dedik. Resmen bir felaketti damak tadınızı önemsiyorsanız yapmayın etmeyin. Çiğ köfte ramazandan mıdır bilmiyorum daha kötü bir hal almış. Ekstra yufkaya 50 kuruş aldılar yufka güzel olsa tamam hayatımda gördüğüm en kötüsüydü herhalde. Kağıt gibi yırtılıyordu dürüm yaparken her yerinden parçalandı kimse ağzının tadıyla yiyemedi. Ucuz olmasına kanmayın verin 3 5 daha kalitelisinden yiyin. Şahsen bir daha buradan alışveriş yapmayacağım.
çiğköftesi battalbey'den daha güzel olan marka.
Doğu anadoluda kurulmuş yunan-pers krallığı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar