bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yürüyüş flörtü3
- velvet27
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- feminist sloganı3
- 26 haziran 20265
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sedat pekmez21
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- islam2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- galatasaray lobisi11
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- dedehatun'un elleri2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
vatansever ileri yazardır efenim...
(#14175056) islam ile bağnazlığı ayıramayan, ayırmak istemeyen vahabi insanlarının hedefi haline gelen yazardır.
"türkçe cümleler kurarken zorlanmayan yazar. her cümlenin içinde faşo sözü var. gerisi standart dolgu zaten " sözleriyle kendince şahsıma hakaret etmeye çalışmış yazar. eh olsun, insanoğlu ayna gibidir, bakan kendi yansıması kadar görür, algılar, övgüsünü ve eleştirisini de ona göre yapar. biraz en uzun entrylerime, en beğenilen entrylerime, "sevdiğim eserleri"me de göz atan ise biraz daha düzeyli ve makul fikir edinip eleştiri yapabiliyor zaten. ilaveten ;
(bkz: yarası olan gocunur)
(bkz: yarası olan gocunur)
düpedüz ırkçı, arap düşmanı.
http://www.uludagsozluk.com/e/14190990/
http://www.uludagsozluk.com/e/14190990/
Nerde görsem artiladigim yazar.
Anlamadığım şey; bunun gibi adamlar nik altlarında kürt faşist ve bedevi sevici, havaalanında deve kesengillere karşı niye yalnız birakilirlar.
Adam israil temiz, araplar bok kokuyor diyor. Bu bedevi takımı olayı din imana çekiyor. Arkadaş desene yalan diye diyebiliyorsan de ki "yalan söylüyorsun, israil çok geri, araplar medeni"
Diyemiyorsan utanip gideceğine, daha ne ötüyorsun bik bik.
Anlamadığım şey; bunun gibi adamlar nik altlarında kürt faşist ve bedevi sevici, havaalanında deve kesengillere karşı niye yalnız birakilirlar.
Adam israil temiz, araplar bok kokuyor diyor. Bu bedevi takımı olayı din imana çekiyor. Arkadaş desene yalan diye diyebiliyorsan de ki "yalan söylüyorsun, israil çok geri, araplar medeni"
Diyemiyorsan utanip gideceğine, daha ne ötüyorsun bik bik.
tam bir yahudi yalakası.
http://www.uludagsozluk.com/e/14210339
http://www.uludagsozluk.com/e/14210339
(#14210494) "huahuahuahuahuaha" şeklinde güldüren nick altı entrylere sahip yazar.
(bkz: #14232334)
Devletin, ve yazdığı entry'lere bakılırsa kendisinin attığı nefret taşlarının yanında selahattin demirtaş'ın attıkları dikensiz güldür.
t: 7. nesil yazar.
Devletin, ve yazdığı entry'lere bakılırsa kendisinin attığı nefret taşlarının yanında selahattin demirtaş'ın attıkları dikensiz güldür.
t: 7. nesil yazar.
yeni bir yazar olduğumdan troll olup olmadığını merak ettiğim yazar.
(#14274374) satanist sevicisi 7. nesil.
sözlüğün en boş en gereksiz yazarı.
boşuna oksijen tüketiyor.
boşuna oksijen tüketiyor.
(bkz: #14292466)
göte göt demiş. doğruları söylemiştir.
göte göt demiş. doğruları söylemiştir.
tanıdığım en korkak ergen yazar. öyle ki bir başlık açıyor, sonra bırakıp kaçıyor.. o değil de alışkanlık haline getirmiş öyle diyolla..
umarım silinir de dokuzuncu nesil bir troll olur. bu moderasyon böyle devam ettikçe silinmesi hiç bir şey değiştirmez. en azından dokuzuncu nesil olması da bi şey. *
umarım silinir de dokuzuncu nesil bir troll olur. bu moderasyon böyle devam ettikçe silinmesi hiç bir şey değiştirmez. en azından dokuzuncu nesil olması da bi şey. *
nickinden dolayı vampir dizileri izliyor mu acaba diye düşündürür.
böyle giderse çok geçmeden silik olacak yazar.
osmanlı padişahlarına kral diyen yazar.
edebi noksan bir yazardır. iftira atarak bir yerlere varacağını sanır.
OSMANlı sultanları hakkında monarşik kral (!) demesi ile ünlü yazar.
(#14732651) al bir tane daha...
lan bunların hayatı mağdur edebiyatı, bütün ideolojileri mağdur ideolojisi, ağlamaktan ezildik çizildikten başka bir propaganda yöntemleri bile yok... kalkmışşlar bir de birisi haksızlığa uğradım deyince "mağdur edebiyatı" demeye...
zorunlu açıklama: bu bir mağdur edebiyatı değil. sonra siz de gelmeyin bu tür şeylerle ama!
lan bunların hayatı mağdur edebiyatı, bütün ideolojileri mağdur ideolojisi, ağlamaktan ezildik çizildikten başka bir propaganda yöntemleri bile yok... kalkmışşlar bir de birisi haksızlığa uğradım deyince "mağdur edebiyatı" demeye...
zorunlu açıklama: bu bir mağdur edebiyatı değil. sonra siz de gelmeyin bu tür şeylerle ama!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar