bugün

aaa hadi canım.. kılıştaroğlu destekçileri hep kürt ve alevi mi? Hem de seyit rızanın peşindeler öyle mi

ben seyi trıza nın peşinden gidemem.. öyleyse haydi akp ye basalım ilk seçimlerde oyumuzu

çünkü bunlara inanacak kadar gerizekalıyız biz..
© copyright 2005 - 2026