bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Insanlari inanış , din , ırk vb. ile ayırmaya yol açan ve sık karşılaşılan bir durum.
Allah'ın sevmediği huy.
kibiri yeniyorum; öz güven eksikliği, sosyal fobi başlıyor. kibiri de Allah sevmiyor, bir insana kibir zaten yakışmıyor...
tisskiniyorum. ne yapacağım ya rabbi!
kibiri yeniyorum; öz güven eksikliği, sosyal fobi başlıyor. kibiri de Allah sevmiyor, bir insana kibir zaten yakışmıyor...
tisskiniyorum. ne yapacağım ya rabbi!
şeytan işidir.
herkesten üstün olduğunu sanan kendini beğenmiş kişilerin bir girdaba kapılmışçasına içerisinde bulunduğu durum. Bakıyorum da insanların yüzlerinden bile okunuyor artık. Bu bir özgüven göstergesi değildir kişi özgüvenini kendi içinde edinmeye çalışır ve tekrar oraya kaldırır. insan isterse profesör isterse cerrah isterse mühendis isterse avukat olsun kendini bu huydan arındıramadıkça bir hiçtir. Her şeyi biliyorum havasında olmak, dış görünüşle övünmek, bir yanlışını kabullenememek de aslında insanın kendisini sevemiyor olmasından mütevellit büründüğü bir maskedir.
"Kibir ve başkalarını küçümseme içinde yüzünü insanlardan çevirme ve yeryüzünde çalım satarak yürüme! Allah, kibirle kasılan, kendini beğenmiş ve kendini övüp duran hiç kimseyi sevmez."
-lokman suresi/18
"Kibir ve başkalarını küçümseme içinde yüzünü insanlardan çevirme ve yeryüzünde çalım satarak yürüme! Allah, kibirle kasılan, kendini beğenmiş ve kendini övüp duran hiç kimseyi sevmez."
-lokman suresi/18
değiştirir.
Önemli olmaya ya da başkaları tarafından önemsenmeye ya da kendisini aşırı sevme isteği. (Dante’ye göre komşunu küçük görme ve aşağılamaya duyulan sevgi) Latince karşılığı superbia dır. Jacob Biederman’ın ünlü ortaçağ oyunu Cenodoxus ta superbia bütün günahların en kötüsüdür ve Paris’in ünlü doktoru Cenodoxus’un mahvına sebep olur.
Ayrıca lucifer'ın vasfıdır.
Ayrıca lucifer'ın vasfıdır.
Bende olmaması için çok cabaladigim günah. Zaten ne zaman kibirlensem cezam kesiliyor şiddetli bir şekilde.
-olum neyin kibirini yapıyon sen, her saniye atan kalbin 1 dk grev yapsa nalları havaya dikersin. denilesi insan tipidir.
insan aşağılamak en büyük hobim olduğundan kendimde bolca bulduğum özellik. iyi bir şey mi? Hayır. Eğlenceli mi? Evet.
insanoğlunun en çok korkması gerekendir.
herkeste vardır, cahil cühelada ve sonradan görme zenginde fazladır.
kullanabilen insanda iyidir. her insan kaldırabildiği kadar kibire sahip olmalıdır diğer insanlardan farklı olduğunu düşündürür, özgüven verir başarıya kapı açar.
kullanabilen insanda iyidir. her insan kaldırabildiği kadar kibire sahip olmalıdır diğer insanlardan farklı olduğunu düşündürür, özgüven verir başarıya kapı açar.
Sakındığım insan özelliğidir. Bir bu bir de bencillik. Kıskançlık yapınca çok ortaya çıkıyor onu daha tam kontrol edemesem de deniyoruz bakalım.
Kibir çok büyük günah. https://www.youtube.com/watch?v=HCHMwGncQlk
Kabiri görünce söner.
Bir gelişmiş uzaylı gelse incelese şu gezegeni, ne ekonomiyi ne savaşları ne kıtlığı ne doğal afetler dert eder. Bunların hepsi artan bilgi birikimiyle üstesinden gelinebilecek şeyler. Fakat kibir öyle değil. insanı tamamen bitirene kadar durmayan bir pislik. Diğer her kötü şey bir yana da insanlık bir şekilde cehenneme dönüşecekse ki öyle görünüyor sebebi kibri olacak.
En pis şeyleri düşünün, pedofili, tecavüz, sadizm, vs. en pislerini. Bunların hepsi işte kibir bir bina olsa o binada bir taş bile olamaz insanın felaketi olacak diğer şeyler.
Hayatımda çok sayıda inanılmaz zeki olduğunu düşündüğüm insanla tanıştım. Kibri birçoğunu yedi bitirdi. bir zamanlar sizin seviyenizde hatta sizden daha zeki olduğunu düşündüğünüz birinin acınacak hale gelmesi ne acı.
Çok basit de bir kurtuluş reçetesi vardır. Kendinizi hiç övmeyin, birisi överse de estağfirullah diyip işinize devam edin. Zaten akıllılar fikirlerle aptallar kişilerle, güruhlar olaylarla uğraşır.
daha basit bir çözümü var, açlık.
En pis şeyleri düşünün, pedofili, tecavüz, sadizm, vs. en pislerini. Bunların hepsi işte kibir bir bina olsa o binada bir taş bile olamaz insanın felaketi olacak diğer şeyler.
Hayatımda çok sayıda inanılmaz zeki olduğunu düşündüğüm insanla tanıştım. Kibri birçoğunu yedi bitirdi. bir zamanlar sizin seviyenizde hatta sizden daha zeki olduğunu düşündüğünüz birinin acınacak hale gelmesi ne acı.
Çok basit de bir kurtuluş reçetesi vardır. Kendinizi hiç övmeyin, birisi överse de estağfirullah diyip işinize devam edin. Zaten akıllılar fikirlerle aptallar kişilerle, güruhlar olaylarla uğraşır.
daha basit bir çözümü var, açlık.
insana ait gelisen bir duygudur ,bir cok insan gelistirmediginden mal mal dolanip ,kendini gelistirenlere söyledigi hakaret kelimesidir.
kibiri farkli yönler de gelismis iki insan bir araya gelirse , birbirlerini besleyebilir sıkınti olmaz , bu anca gelistirmeyenlere dert olur.
(birde araya karisan kolpacilar var onlar hariç.)
kibiri farkli yönler de gelismis iki insan bir araya gelirse , birbirlerini besleyebilir sıkınti olmaz , bu anca gelistirmeyenlere dert olur.
(birde araya karisan kolpacilar var onlar hariç.)
işlenen ilk günah.
kötü huydur.
Hadis-i şerifte buyuruluyor ki:
(Kibir, hakka, razı olmamak ve insanları küçük görmektir.) [Müslim]
Hadis-i şerifte buyuruluyor ki:
(Kibir, hakka, razı olmamak ve insanları küçük görmektir.) [Müslim]
Önüne gelene günah diyen bir cahiller ülkesiyiz (bkz: günah nedir).
Kibir altında psikolojik travmalar olan bir davranış şeklidir.
Kibir altında psikolojik travmalar olan bir davranış şeklidir.
insanda bulunan büyüklenme duygusu.
Onda da vardır. Evet o.
kibirli insanlardan uzak durun.
kibir bele bağlı taş gibidir
onunla ne koşabilirsin, ne uçabilirsin.
onunla ne koşabilirsin, ne uçabilirsin.
Ya zekayla doldururlar, ya da egoyla(kibirle).
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar