bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
eğer her günah bir bedene girecek olsaydı şüphesiz kibir rte'ye girerdi.
(bkz: ekber/#20124113)
güzel bir şeydir. mutluluğun sırrıdır bu.
hayatımda aşık olduğum, sevdiğim tüm kızların aşırıya kaçan; belirgin bir şekilde fark edilebilen bir kibiri vardı. bu beni cezbederdi dostlarım. ilginç bir şekilde hayranlık duyardım böyle tiplere. çıldırırdım. nasıl benden iyi bir oyuncu olduğunu düşünebilirdi ki bu kadın.
kendisinden daha güçlü birini tanımaya ihtiyacı vardı. her bakımdan daha donanımlı olduğum bu kadın beni nasıl küçük görürdü. onu sarsmam gerekiyordu. kendisinden daha iyi bir oyuncuyu görmeye ihtiyacı vardı. üstelik kibiri de makuldü. beni tanıdı. bir şekilde benim oldu o kibirli kadın. ama mutsuzdu. bana bakarken kusurlarını görüyordu. aşağılık olma duygusu onu bunaltmıştı. nasıl bu kadar iyisin diye sordu? gülmüştüm. o kafamda büyüttüğüm kadın bu muydu? uğruna kendimi harcadığım.
ayrıldık, çünkü mutsuzdu. gerçekleri görmek istemiyordu. bir yere kadar dayanabildi. ancak kibiri törpülenmişti. artık daha bir farkındaydı. olgunlaşmıştı. ama neden mutsuzdu ki?
cahillik mutluluktur . kibirli olmak da öyle.
hayatımda aşık olduğum, sevdiğim tüm kızların aşırıya kaçan; belirgin bir şekilde fark edilebilen bir kibiri vardı. bu beni cezbederdi dostlarım. ilginç bir şekilde hayranlık duyardım böyle tiplere. çıldırırdım. nasıl benden iyi bir oyuncu olduğunu düşünebilirdi ki bu kadın.
kendisinden daha güçlü birini tanımaya ihtiyacı vardı. her bakımdan daha donanımlı olduğum bu kadın beni nasıl küçük görürdü. onu sarsmam gerekiyordu. kendisinden daha iyi bir oyuncuyu görmeye ihtiyacı vardı. üstelik kibiri de makuldü. beni tanıdı. bir şekilde benim oldu o kibirli kadın. ama mutsuzdu. bana bakarken kusurlarını görüyordu. aşağılık olma duygusu onu bunaltmıştı. nasıl bu kadar iyisin diye sordu? gülmüştüm. o kafamda büyüttüğüm kadın bu muydu? uğruna kendimi harcadığım.
ayrıldık, çünkü mutsuzdu. gerçekleri görmek istemiyordu. bir yere kadar dayanabildi. ancak kibiri törpülenmişti. artık daha bir farkındaydı. olgunlaşmıştı. ama neden mutsuzdu ki?
cahillik mutluluktur . kibirli olmak da öyle.
aslen bir yetersizlik duygusuzdur. kendimize başaramayacağız dek büyük hedefler koyup önemli olma arzumuzdur. sonuç ara ara gelen mutsuzluk olur, kibrimiz yetersizliğimize dönüşür.
hayatım boyunca türkçe poptan uzak durdum.türkçesini geçtim yabancı bile dinlemedim o metal grubu senin bu metal grubu benim dinledim.ama bu şarkı harbiden kaliteli lan üzerinden 6 yıl geçmiş ya ben değiştim ya bu şarkı çok iyi.
açık ara en güzel günah.
günahların en büyüğü olduğu yönünde bir söz vardır. bu sözü hemen herkesin ışık hızıyla ve içtenlikle kabul edişindeki "kibir" de ayrıca hoş tabii.
insanoğlunun sahip olduğu en boktan karakteristik özellik. kibir denen illet öyle bir şey ki insanı kendi yalanına inandırır, kendini dünyanın merkezine alıp ben ne diyorsam o şeklinde düşünmeye sebep olur. kibir bencillikle yan yana yaşar zaten. bu yüzden kibirli insanlarla arkadaşlık edilmez. yalnızca kendini düşünür, işine geldiği gibi davranır, hiç bir zaman haksızlığını kabul etmez. işine gelmediğinde çeker gider. ama en iyisi de budur. çıkarın hayatınızdan kibirli insanları - ego abidelerini -, daha mutlu yaşarsınız*. o koca kibirli burunları belki de sizden daha iyi arkadaşlık eder ona.
Kalbinde zerre kadar kibir olan cennete giremez. (Hadis işerif)
Şeytan boşuna ' Kibir benim en gözde günahımdır.' dememiş olsa gerek.
fazla kibirin nelere yol acacagını cok iyi bilen yazarlarımız mevcut. hukmu ayet hadis destekli konu.
Yap bakalım biraz zikir kalıyor mu kibir ?
insanların en büyük zaaflarından biridir. kendini büyük görme, herksten üstün tutma..falan. ne kadar çirkin şeyler bunlar. kibir insanın olgunlaşmasını engeller. göremez çünkü insan kusurlarını. ya da görür de yüzleşmek istemez. ben en iyiyim havasıyla gizlemeye çalışır eksikliğini.
fiziksel görünüş, para, başarı..bunlar bi anda kibir sahibi yapabilir insanları. eğer o insanda kişilik oturmamışsa bunlardan birine sahip olduğu an bambaşka bi kişiliğe bürünebilir. egosu kendini esir alır.
kibir kendiyle barışık olması değildir insanın. arada ince bi çizgi vardır aşılmaması gereken. geçici olan şeylerle övünmek, kibre kapılmak bana çok saçma geliyor. geçecek ya, bitecek. en fazla 80 yılı falan var. sonra toprağın altındasın.
kibir bir kere geldiği zaman insan övündüğü şeyleri çok daha fazla zanneder. atıyorum güzelse, kendini dünyanın merkezine koyar. samimi olmayan iltifatlardan bile haz duyar-ki bu olgun insan işi değildir-
kibirli insan çevresinde yalaka birileri olsun ister. çünkü doğruları söyleyen insan onun egosunu zedeler, gerçekleri gösterir. herkesin yanında yöresinde acı da olsa gerçeği söyleyen bi dost olması çok özeldir.
mevlana bununla ilgili şöyle der:
--spoiler--
kibir, kendinden habersizliktir. tıpkı güneşten haberi olmayışı gibi buzun.
--spoiler--
fiziksel görünüş, para, başarı..bunlar bi anda kibir sahibi yapabilir insanları. eğer o insanda kişilik oturmamışsa bunlardan birine sahip olduğu an bambaşka bi kişiliğe bürünebilir. egosu kendini esir alır.
kibir kendiyle barışık olması değildir insanın. arada ince bi çizgi vardır aşılmaması gereken. geçici olan şeylerle övünmek, kibre kapılmak bana çok saçma geliyor. geçecek ya, bitecek. en fazla 80 yılı falan var. sonra toprağın altındasın.
kibir bir kere geldiği zaman insan övündüğü şeyleri çok daha fazla zanneder. atıyorum güzelse, kendini dünyanın merkezine koyar. samimi olmayan iltifatlardan bile haz duyar-ki bu olgun insan işi değildir-
kibirli insan çevresinde yalaka birileri olsun ister. çünkü doğruları söyleyen insan onun egosunu zedeler, gerçekleri gösterir. herkesin yanında yöresinde acı da olsa gerçeği söyleyen bi dost olması çok özeldir.
mevlana bununla ilgili şöyle der:
--spoiler--
kibir, kendinden habersizliktir. tıpkı güneşten haberi olmayışı gibi buzun.
--spoiler--
Bir Aslanı bir kediye boğdura bilecek duygu.
"Abdal ata binince bey oldum sanır; şalgam aşa girince yağ oldum sanır." atasözünde ifade edilen kendini beğemişlik hali.
7 gunahtan biridir.kibir tuzagina insan oyle hizli oyle hissetmeden duser ki farkina vardiginizda; yalnizliginizin caresi yoktur artik.
en sevdiğim günah.7 günahtan en tehlikelisi.
on sofdoğom gonoh.
Kibir her iyiliğe engeldir.
kibirden sakının. Topraktan yaratılıp, yine toprağa dönecek olan bir varlığın kibirlenmesi, bugün var, yarın yok olan bir varlığın kendini beğenmesi ne kadar da anlamsız.
kibirden sakının. Topraktan yaratılıp, yine toprağa dönecek olan bir varlığın kibirlenmesi, bugün var, yarın yok olan bir varlığın kendini beğenmesi ne kadar da anlamsız.
Her kesimden insanın dusebilecegi bir çukurdur. imanı kamil olmayanlar için yaratana sığınmak hayırlı olur, çünkü aklen kibrin tespiti eksik kalır; Kalbleri ancak allah bilir.
kibirli insanların çoğu yalan huyuna sahip olurlar.
insanoğlunun bir dakika yapmadan duramadığı şey.
dağları devirecek güçtedir. bütün o başlar da eğilecektir bir gun.
egoizm ile farklı şeylerdir. belki de aynıdır.
kibirli insanların yüzde 99'u göt bilgisiz ve kafatascıdır sadece yüzde bir'lik kısım bu kibiri hakedecek donanıma sahiptir.
örneğin:tesla einstein kibirli olsa kim ne diyebilir fazıl say da vinci kibirli olsa kim ne diyebilir ?
ama 31ci internet yazarları kibirli olunca götümle gülüyorum.
örneğin:tesla einstein kibirli olsa kim ne diyebilir fazıl say da vinci kibirli olsa kim ne diyebilir ?
ama 31ci internet yazarları kibirli olunca götümle gülüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar