bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- geceye bir ayet bırak4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- gün gelecek dün olacak5
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- gülüm diyen kız10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- sözlük kızlarının vücutları15
- yılmaz güney12
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kuzenin içine boşalmak14
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- sarıklı yahudi3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- anın görüntüsü18
- 25 haziran 20262
- sözünden dönen2
- iveco daily2
- grand theft auto vi3
- egay sucukcu7
- erken uyumak2
- çorapla uyuyan insan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- black mirror3
- otopsiraporlari6
- türkiye6
- mutsuz olalım3
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- dünya3
- ankara5
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- adana2
kız ve erkek öğrencilerin beraber yaşadıkları yer.
Yani sanırım öyle, bizim yaşadığımız öğrenci evi de karma sayılır.
(bkz: hunharca gülmek)
Yani sanırım öyle, bizim yaşadığımız öğrenci evi de karma sayılır.
(bkz: hunharca gülmek)
pamukkale üniversitesinde de uygulanan yurt tipidir.
mantıksız bir sistemdir.
huzursuz olur her iki taraf da.
tabii seksten başka bir şey düşünemeyen andavallar bunu çılgınca savunur.
yurdundan çık karşı bloktaki kızlara istersen cam aç... kime ne.
ama aynı yurtta. saçma.
huzursuz olur her iki taraf da.
tabii seksten başka bir şey düşünemeyen andavallar bunu çılgınca savunur.
yurdundan çık karşı bloktaki kızlara istersen cam aç... kime ne.
ama aynı yurtta. saçma.
gece 11 den sonra kapıların kapanması neticesinde yurttan sevgiliniz varsa esprisi olacak yurt. oda arkadaşım hunharca eyleniyor sevgilisi ile...
private a.ş.'nin işlettiği yurtlardır.
hayli anı biriktirdiğim, yerine göre avantajları, yerine göre dezavantajları olan yurttur.
erkek kız bir arada yaşama kültürü edinebileceğiniz yurttur her şeyden önce.
her kızla yatma zihniyetinin ötesine geçtiğiniz yurttur.
kankanız olur en hatunundan, art niyetsiz seversiniz.
erkek kadın dayanışmasının sadece yatakta olmadığını öğretir insana.
erkek kız bir arada yaşama kültürü edinebileceğiniz yurttur her şeyden önce.
her kızla yatma zihniyetinin ötesine geçtiğiniz yurttur.
kankanız olur en hatunundan, art niyetsiz seversiniz.
erkek kadın dayanışmasının sadece yatakta olmadığını öğretir insana.
yok artık LeBron james dedirtir.
gereksiz bir tartışmadır. toplum buna hazır değil. böyle bir uygulamaya geçildiği taktirde kızların üniversite hayali sıfırlanacaktır. şimdi bile üniversiteye giden kızlara otamatik olarak orospu etiketi yapıştırılıyor iken karma yurt sistemine geçildiğinde toplu tecavüzler dahi yaşanması muhtemeldir kısacası hiç bir aile kızını üniversiteye göndermek istemeyecektir gönderenler ise pezevenk ve gavat olarak yaftalanacaktır. ayrıca eğitim de çok daha ciddi sorunlarımız varken bu en son tartışılacak konudur.
sigara içmeye ortak balkona çıkarken mini şhortlu devuşkalar görmeye vesile olan yurt. sokakta taş gibi görünen cıvır kişisi yurtta deri değiştirir adeta... salar kendini... soğutur adamı...
Ama gelin görün ki sevdiceğinizi uyurken ziyaret etme lüksünü sunar size... dizi izlerken uyuya kalmış halde bulabilirsiniz onu... oda arkadaşları mutfaktadır. laptopu alır masaya koyar, üstünü örter, bi koklar (kendi ten kokusu(ev hali olduğundan hani) )öpersiniz...
Bazende birlikte yaşama deneyimini sunar size...
Ama gelin görün ki sevdiceğinizi uyurken ziyaret etme lüksünü sunar size... dizi izlerken uyuya kalmış halde bulabilirsiniz onu... oda arkadaşları mutfaktadır. laptopu alır masaya koyar, üstünü örter, bi koklar (kendi ten kokusu(ev hali olduğundan hani) )öpersiniz...
Bazende birlikte yaşama deneyimini sunar size...
bir süre kaldığım yurttur. çirkin görüntülere sebep olur.
kız ve erkek öğrencilerin bir arada kaldığı yurt tarzıdır. bir arada denilenden kasıt ortak kullanım alanlarıdır; yemekhane, bahçe gibi.
bu ne kadar doğru bir uygulama, ne kadar yanlış; tartışılır. yerine göre iyi ve kötü tarafları olabileceğini düşünüyorum. ama son zamanlarda karma yurt sisteminden çıkıp bunları tek cinsiyete çevirmeye başladı devlet.
bence karma yurt sistemi toplumuza göre bir sistem değil en azından şimdilik. biz, nerde ne yapması gerektiğini bilmeyen, her şeyin bokunu çıkarmaya bayılan bir toplumuz. örneğin, elbette insanın sevgilisiyle nerede öpüşeceğine kimse karışamaz ama bu konuda kişinin kendisine düşen bir takım dikkat edilesi şeyler olduğunu düşünüyorum. kalabalık bir otobüste iki genç, devamlı öpüşmekteyken bu manzaraya küçük çocukların da şahit olup durması hoş bişey değil. ailece gidilen bir sinema salonunda ön koltukta oturan çiftin sevişmesi de hoş değil. çünkü bunların yeri orası değil. hadi gençleri geçtim, bunu yapan koskocaman insanlar da var. sevişeceksen evine gidersin. kimseyi belediyenin otobüsünden ya da sinema salonundan, 'rahatsız oluyorsan gelme, binme, bakma' şeklinde kovamazsınız mesela. karma yurtlardaki çirkin görüntülerin sebebi de budur. o yurdu öğrencilere; karşı cinsle beraber yaşamayı, bazı alanları ortak kullanmayı, arkadaşlık kurmayı, yardım etmeyi/istemeyi öğrensinler diye veriliyor. gizli kapaklı ağaç altlarında sevişirken diğer yurt sakinlerine yakalansınlar diye değil. bunu hepsi yapıyor demiyorum ama yapan çok fazla insan var.
x şehrindeki y üniversitesi öğrencisiyim mesela, buranın devlet yurdu bir önceki yıl karma yurtmuş. ben de benden daha kıdemli arkadaşlara sordum bu konuyu... yurt, kampüsün içinde üç bloktan oluşuyor, bloklardan biri erkek diğer ikisi kız yurduymuş zamanında. erkek öğrencilerin işgal etmesinden dolayı yurdun internet kafesinde kızlar kendilerine yer bulamaz, işlerini halledemezlermiş. yemekleri şaplıymış falan filan ama en rahatsız edici olanı, kız diyor ki bahçede yürüyorum... (ağaçlı bir bahçesi var) akşamın saat bilmem kaçında birden bir erkek ve bir kız, ağaç altından üstünü başını toplayarak çıkıveriyorlar. şimdi nedir bu? işte bunlar hep sekstir. sırf şu konu yüzünden yurt müdürü erkek ve kız yurtlarını ayırmış. kız diyor ki biz kendimiz şikayet ettik çünkü artık bahçede yürüyemez olmuştuk.
şimdi bazı kişiler namus bekçiliği muhabbeti yapacak, burası özgür ülke, herkes istediğini yapar, istediğiyle yatar vs diye de o öyle değil arkadaşlar. her şey beyinde başlar. sen kendin düşüneceksin, bu iş burada olmaz, bunun yeri burası değil... bunu yapmak burada uygun olmaz diye kendin düşüneceksin. kendi özgürlüğünü yaşarken diğer insanların özgürlüğünü kısıtlamayacaksın.
bu ne kadar doğru bir uygulama, ne kadar yanlış; tartışılır. yerine göre iyi ve kötü tarafları olabileceğini düşünüyorum. ama son zamanlarda karma yurt sisteminden çıkıp bunları tek cinsiyete çevirmeye başladı devlet.
bence karma yurt sistemi toplumuza göre bir sistem değil en azından şimdilik. biz, nerde ne yapması gerektiğini bilmeyen, her şeyin bokunu çıkarmaya bayılan bir toplumuz. örneğin, elbette insanın sevgilisiyle nerede öpüşeceğine kimse karışamaz ama bu konuda kişinin kendisine düşen bir takım dikkat edilesi şeyler olduğunu düşünüyorum. kalabalık bir otobüste iki genç, devamlı öpüşmekteyken bu manzaraya küçük çocukların da şahit olup durması hoş bişey değil. ailece gidilen bir sinema salonunda ön koltukta oturan çiftin sevişmesi de hoş değil. çünkü bunların yeri orası değil. hadi gençleri geçtim, bunu yapan koskocaman insanlar da var. sevişeceksen evine gidersin. kimseyi belediyenin otobüsünden ya da sinema salonundan, 'rahatsız oluyorsan gelme, binme, bakma' şeklinde kovamazsınız mesela. karma yurtlardaki çirkin görüntülerin sebebi de budur. o yurdu öğrencilere; karşı cinsle beraber yaşamayı, bazı alanları ortak kullanmayı, arkadaşlık kurmayı, yardım etmeyi/istemeyi öğrensinler diye veriliyor. gizli kapaklı ağaç altlarında sevişirken diğer yurt sakinlerine yakalansınlar diye değil. bunu hepsi yapıyor demiyorum ama yapan çok fazla insan var.
x şehrindeki y üniversitesi öğrencisiyim mesela, buranın devlet yurdu bir önceki yıl karma yurtmuş. ben de benden daha kıdemli arkadaşlara sordum bu konuyu... yurt, kampüsün içinde üç bloktan oluşuyor, bloklardan biri erkek diğer ikisi kız yurduymuş zamanında. erkek öğrencilerin işgal etmesinden dolayı yurdun internet kafesinde kızlar kendilerine yer bulamaz, işlerini halledemezlermiş. yemekleri şaplıymış falan filan ama en rahatsız edici olanı, kız diyor ki bahçede yürüyorum... (ağaçlı bir bahçesi var) akşamın saat bilmem kaçında birden bir erkek ve bir kız, ağaç altından üstünü başını toplayarak çıkıveriyorlar. şimdi nedir bu? işte bunlar hep sekstir. sırf şu konu yüzünden yurt müdürü erkek ve kız yurtlarını ayırmış. kız diyor ki biz kendimiz şikayet ettik çünkü artık bahçede yürüyemez olmuştuk.
şimdi bazı kişiler namus bekçiliği muhabbeti yapacak, burası özgür ülke, herkes istediğini yapar, istediğiyle yatar vs diye de o öyle değil arkadaşlar. her şey beyinde başlar. sen kendin düşüneceksin, bu iş burada olmaz, bunun yeri burası değil... bunu yapmak burada uygun olmaz diye kendin düşüneceksin. kendi özgürlüğünü yaşarken diğer insanların özgürlüğünü kısıtlamayacaksın.
lüks değil ihtiyaçtır.
(bkz: boğaziçi üniversitesi)
bir sorun teşkil etmeyen yurttur.
herkes işinde gücündedir gayet.
kimse öyle aman duştan çıkan havlulu kızları keseyim derdinde değildir.
kısıtlamalar ilgi uyandırmaz mı asıl?
bir sorun teşkil etmeyen yurttur.
herkes işinde gücündedir gayet.
kimse öyle aman duştan çıkan havlulu kızları keseyim derdinde değildir.
kısıtlamalar ilgi uyandırmaz mı asıl?
karma yurtlarda kız ve erkek öğrenciler (bırakın aynı odayı) aynı blokta kalmazlar.
aynı bahçe içinde iki ayrı blokta kalırlar.
yemekhane, kütüphane, kafeterya ve (varsa) spor alanları ortaktır.
karşı cinsin bloğuna girmeye yeltenmekse, doğrudan yurttan atılma nedenidir.
aynı bahçe içinde iki ayrı blokta kalırlar.
yemekhane, kütüphane, kafeterya ve (varsa) spor alanları ortaktır.
karşı cinsin bloğuna girmeye yeltenmekse, doğrudan yurttan atılma nedenidir.
olması gerekendir.
apartmanları da ayıralım isterseniz amk.
apartmanları da ayıralım isterseniz amk.
(bkz: orayı yıkarlar)
Bunu da yaşadık. Ne aynı blok yasağı ya alt katım kızdı benim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar