1. 1.
    her insanın mutlaka bikere çözmeye çalıştığı , bol bol müptalası olan bulmaca türü. isminden anlaşılacagı üzere kare filan bulmak için uğraşmıyorsunuz. * aslında kare doldurmaca dense daha dogru bir isim olacaktır.
    2 ... exonotzor
  2. 2.
    ingilizcesi crossword puzzle olan bu bulmacalarin ilki liverpolllu gazeteci arthur wayne tarahından hazırlanmış ve 21 aralık 1913 yılında the new york world adlı pazar gazetesinde yayınlanmıştır.
    ... syda
  3. 3.
    müptelası iseniz şayet, insanların sizden nefret etmeleri için çok geçerli sebepleri var demektir...
    her bulmaca çözene balıklama atlar; "bak şurası şu, şurası da şu." diyerekten, yırtık dondan çıkar gibi her muhabbete dalarsınız.
    kimi insanların sadece soldan sağa çözdüğü, gördüğümüzde "hassiktir!" dediğimiz, genelde hep benzer soruların çıktığı, bulmacayı hazırlayan kişinin genel kültürü düzeyinde bir bulmaca çeşididir.
    (bkz: ateşböceği ercan)
    ... kisisel ileti
  4. 4.
    meşgul olunacak binlerce şey varken artık abesle iştigal haline gelen zaman öldürgeci.
    ... ebu kalel
  5. 5.
    bulmaca olayına kişisel tarihimde hiç ısınamamışımdır. nedir? biri sorular hazırlamıştır. abidik gubidik karelere bizlerde cevap yazacağızdır. neden efendim başka iş güç mü yok, ki olmasa ne olur yat öyle boş boş tavanı izle daha iyi. gıcığım açıkçası. (sanki diğer cümlelerde hiç açık değilmiş gibi)

    kare bulmaca nefret katsayısını en fazla arttıran tiptir. çengel hadi neyse resim var, renk var, cevaplar hemen soru yanlarına yazılmakta. ama bu kare bulmacadaki meymenetsizlik değme teletubby'ye taş çıkartır. renk yok, bişey yok. git soruyu oku, gel o soru hangi karenin komşusu onu bul. vay vay vay. ölme lütfen ölme!

    bir de şu sorular var: "eski dilde hödö" pardon da nerden eski dil oluyor aradığımız kelimenin geçtiği dil? yani babacım eski derken, köklüyü falan kastetmiyorsun ki? ölmüş bitmiş demek istiyorsun. eski dilde su: nedir? ab. ne eskisi bildiğin farsça bu! sen artık kullanmıyorsun diye eski olmaz ki be böcek kafalı! (oha nihat genç tandansı yakaladım). eski mısır tanrısı: niye eski kardeşim. inanan varsa ne olacak? adam gelse benim tanrım eskimiş vs. diye ağlasa, üzülse kim pışpışlayıp avutacak? ayıp. bir de son olarak boru sesinin ti olmadığına dair kesin kanıya sahibim. ti sesini dinleyebileceğim bir boruyla beni tanıştıranın yüz yıl kölesi olurum.

    sözüm sana ateş böceği ercan! bir zamanlar çıkardın, ali şen yalakalığı yapardın. sonra baktık ud çalarak star gazetesinin bulmacalarını hazırladığını ve bunları çözenin atom bombasının formülünü çözmüş kadar sevineceğini söylüyorsun; resimdeki sanatçın olayım, bul beni!
    1 -1 ... gamer
  6. 6.
    kendi beyincağızımla hazırladım.
    vaktiniz varsa beklerim efenim.
    http://sefacimin.wordpres...om/category/kare-bulmaca/
    http://www.kahramanlarsin...om/category/kare-bulmaca/
    ... der ve uzaklasir genc adam
  7. 7.
    genelde kahvehanelerde yalnızken çözülen bilmecelerdir.
    ... willgraham