bugün

bir insanı kafir olarak nitelemenin eğer haksızsa bir müslümanın kendisini çok büyük günaha sokacağının farkında olan bir müslümanın hiç kimseye ya da hiçbir yazara neyse işte yapıştırmayacağı etikettir. ayrıca kimsenin dini kimseyi ilgilendirmez. hem ne demiş atalarımız:

(bkz: parayla imanın kimde olduğu belli olmaz)

edit: başlık başımıza kalmış haberimiz yok.*
(bkz: ne var bok mu var)
kafirligi tercih etmis yazardir, kafirlikte bir seyler bulmustur. mutludur.

edit: ne yani sütcü mü olsaydi.
bir insan bir başka insana kafir dese, o da dönüp ona efendim anlamında cevap verse kafir olur. bu küfre girer. küfrün şakası yoktur.
(bkz: parayla imanın kimde olduğu belli olmaz)
sen ne yazarsan yaz.
önyargılı yazarlar,
etiketine kafir yazarlar.
kafirlik anlayışına bağlı. denizleri fenerlerle aydınlatmamak , kadınların bacaklarına önce uzun uzun bakıp fanteziler kurup sonra onları günahkar orospular olarak nitelememek, insanların namus ve din bekçiliğini yapmamak kafirlikse geriye kurulacak tek cümle kalıyor: "baba ben kafir oldum"
yaratıcı bile -inanmasan bile sadece 2 saniye için var olduğunu düşün- "ey insanoğlu sen nasıl olur da benim dinime iman etmezsin" dememişken tarih boyunca 1 defa bile, sen-ben-o kim oluyoruz da insanları inançsızlıkla suçluyoruz ya da dur bir dakika ya kimiz ki biz inançsızlığın suç olduğunu düşünüyoruz?
inanç 2 kişiliktir, yaratıcı ve kul.
inançsızlıkta tek kişiliktir.
eee demek ki neymiş? denklemde bizim yerimiz yokmuş.
(bkz: kime gore neye gore)
(bkz: islam devriminden korkan gunahkarlar/#4917035)
kendilerine kafir demezler. *
salman rüşdi.
kafir derken sizin inandıklarınıza inanmayanlarsa ben.

eğer inandığını anlamayanlarsa çoğunluk.
(bkz: sözlükteki vurun kahpeye başlıkları)
kime veya neye gore kufur ettiklerini merak ettigim yazarlardir. yani varsa bunun bir olculebilirligi ben de olceyim. merak ettim dogrusu iman-kufur durumumu.
(bkz: kime göre neye göre)
(bkz: hepsi kesilmiştir)
(bkz: uzaylı gören masum köylü)

reaksiyon gösterebilmek, yaşadığının belirtisidir...
(bkz: bundan sonra gavura gavur denilmeyecek)
(bkz: günahkar mümin)
(bkz: zebani geldi hanım)
bunu yazanların veya söyleyenlerin peygamber efendimizin "bir kimse müslüman kardeşine "kafir" derse, bu söz mutlaka ikisinden birine döner" şeklindeki hadisini okuduk dan sonra bir defa daha düşünmelerini gerektiren kelimedir. Çünkü kelime i şahadet getiren her kez müslümandır ve müslüman olan birine kafir demek sizi kafir yapar.
sözlükte bol miktarda bulunan ateist yazarlardır mide bulandırırlar.
allaha inanmadığını yazan ateist yazarlardır.
Müslüman olsam da çoğu insan kafir diye suçladığından dolayı benim heralde bu. Kafam karışık.