bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız11
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- morkstar2
- olduğundan genç göstermek9
- seksten sonra bira içmek5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- alevilerde muhammed ismi5
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
29 bölüm Puhu tv den Sarp ve Mert için izledim ama 28 de Mustafa Ölmüş olmassa Ben artık Dışardayım...
Az önce verdiği "evet, evet, evet" mesajı gözden kaçmayan dizi.
Daimi izleyicisi olmamak iyi bir kararmış. Bundan sonrasında hiç izlememek daha iyi bir karar olacak.
Daimi izleyicisi olmamak iyi bir kararmış. Bundan sonrasında hiç izlememek daha iyi bir karar olacak.
Ellerinde Bu kadar kaliteli oyuncu varken şu senaryoya bak.
Çetin tekindor'u orospu karı gibi bağırtıyorlar.
Tuğba Ünsal gibi melek bir kadının rolüne gel...
Çağatay Ulusoy'un oyunculuğu acayip sırıtıyor.
Çetin tekindor'u orospu karı gibi bağırtıyorlar.
Tuğba Ünsal gibi melek bir kadının rolüne gel...
Çağatay Ulusoy'un oyunculuğu acayip sırıtıyor.
büyük ihtimal haziranda final yapacak dizi..
ilk başlarda senaryo çok iyiydi sonra boka sardi..
ilk başlarda senaryo çok iyiydi sonra boka sardi..
Mustafa kesinlikle ölmeli. Dizinin izlenebilitesi bu ölüm olur. Ha gine kurtulacaktır kesin.
çağatay ulusoy'un oyunculuğunu 109'a çıkardığı dizi.
dizideki önde gelen kötü adam karakterlerine genelde avrupai veya amerikanvari havalar verilen dizi (özellikle kebapçı celal, yaşar ve şimdi de kudret'in dış görünüşleri babında). ama ilave not olarak, kötü adam tiplemelerinin oyunculukları genelde başarılı.
coşkun kudret'e gerçeği söyleyecek. saygılarımla.
diziyi izlemiyor olmama rağmen o ikisinin kardeş olduğunu anlamıştım. izleyicisini aptal yerine koyan klasik bir türk dizisi işte.
final bölümünde öğrenip sarılırlar hahah.
final bölümünde öğrenip sarılırlar hahah.
3 numara sacin gundeme " bi denesem mi " ler ile dustugu dizidir. Aksiyonu cividi mevzuda tekrara duse duse yaprak dokumu leyla necla koca kavgasina dondu ilk reytingler hak isi gerisi millette kalan aliskanlik .
oyuncularından biri sosyal medyada şöyle bir paylaşımda bulunmuş:
"10 yıl sonra bu referandumda oy kullananların hepsi çocuklarına referandumda hayır oyu verdiklerini söyleyecekler. ama ne yazık ki bir kısmı doğru, bir kısmı yalan söylüyor olacak."
"10 yıl sonra bu referandumda oy kullananların hepsi çocuklarına referandumda hayır oyu verdiklerini söyleyecekler. ama ne yazık ki bir kısmı doğru, bir kısmı yalan söylüyor olacak."
30 metreden keskin nişancı tüfeğiyle adam kesen, yarım saat bakıp bakıp vurmayan bir dangoz içeren dizi.
Melek adli karakterin yayinlanacak olan bolumde vuruldugu dizi
Melek, Sarp'a kardeşini söyleyemeden vurulacak. at Fava bekle.
Şuan izliyorum. Celal babanin kizi füsun teyzeye umutun kim oldugunu soyleyecegim dedi telefonda ama tabi ki füsun teyzeye gitmeden birseyler olur kesin.
Güzel dizidir, oyuncuları çok yetenekliler ve izlemeye değer. Tak tak taka tak.
Hayır yani çok sağlam iki dizi koydular aynı saate diye reklamsız yayınlıyorsunuz yeni bölümü anladıkta. Altımıza yapacaz kardeşim bu nedir yahu?
Neyse kaçırdığım kısmı netten izlerim artık.
Neyse kaçırdığım kısmı netten izlerim artık.
ohooooo hadi kardeşler bulsun artık birbirini birader. bu nedir yani? uzatmanın bokunu çıkarmanın manası ne? millet aksiyon istiyor. güzel şeyler istiyor.
Bu diziyi izleyen net bir şekilde geri beyinlidir.
kardeşin kim olduğunu söyleyemedi gitti. ''telefonda konuşurken söylesene be orospu'' diyesi geliyor insanın. illa yüz yüze söyleyecek.
kardeşin kim olduğunu söyleyemedi gitti. ''telefonda konuşurken söylesene be orospu'' diyesi geliyor insanın. illa yüz yüze söyleyecek.
30 Bölüm sırf çağatay ve Aras için izledim Çünkü ikisi de Çok başarılı Bir oyunculuk sergiliyor Ama Artık daha fazla dayanamıyorum normalde küfür etmem Ama Yeter Be Kardeşim bu kadar Orospu Çocugu olunmaz Bir seyirciyle Bu kadar Alay edilmez Bundan sonra Her Bölümün sadece sonunu izlemeyi düşünüyorum... 30. Bölümün sadece sonunu izledim birşey kaybetmedim...
Unutmadan dip not : Senaristlerin kendi yarattıkları Celal duman'dan Daha büyük P... Olduğu dizi ! Ayrıca ımdb'de Rate'i 1 yıldız Yapıyorum bunu bir de Türkiye televizyonculuk Tarihinin en Efsane yapımı Ezel ile kıyaslıyorlardı hokkabazlar... Zaten dizinin tek iyi yanı görselliği o da Ezel'in yönetmeni Uluç bayraktar yönettiği için !
Unutmadan dip not : Senaristlerin kendi yarattıkları Celal duman'dan Daha büyük P... Olduğu dizi ! Ayrıca ımdb'de Rate'i 1 yıldız Yapıyorum bunu bir de Türkiye televizyonculuk Tarihinin en Efsane yapımı Ezel ile kıyaslıyorlardı hokkabazlar... Zaten dizinin tek iyi yanı görselliği o da Ezel'in yönetmeni Uluç bayraktar yönettiği için !
iyice saçmalayan ve gittikçe konu tıkanıklığı yaşayan dizidir. En fazla ömrü bir sezondur.
Malesef boka saran dizi. Guzeldi ilk zamanlar ama sonradan hep ayni mevzu.
Mestan ölünce izlemeyi bıraktığım dizidir.
Uzun zaman sonra Senaryoda hareketlenmeler başladı.
Dizide ilk 3 bolum disinda sadece bu bolum heyecanli olacak gibi fragmanda mert karadagin calalin adami oldugu ortaya cikiyor. Kesin ruyadir amk.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar