bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- herkesle iyi anlaşan insan15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- göte giren şemsiye4
- kitap alıntıları2
- frt2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- ciguli kral7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- durduk yere ağlamak2
- japonya8
- gta 62
- kadir inanır'ın vefatı7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- saraca finch house7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- fransa5
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- mısır3
bir kibarcık yaklaşımı. kalabalık bir barda atılan vücut çalımının eklentisi.
on birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
on birinci nesil yazar, ama yazmasa daha iyi, koduğumun troll'ü.
Sanırım 97'li olan yazar. biraz eleştirince 97'li erkekleri tuhaf ve anlaşılmaz bir mesaj atmıştır.
(bkz: excusez moi)
cep telefonundan daha yaşlı olan arkadaş. bu bir dramdır.
kesinlikle tuhaf yazarlar listesine girmesi gereken bir yazar. tuhaflık iyidir.
ne garip bir yazar lan.
izin vermesende gitcek kişidir esasen lakin kibar ayagındadır.
açıkça kafamı karıştıran yazar.
Başlık açıp kaçan,
Trollük ile diğer şey ( anladınız onu) arasındaki farkı idrak edemeyen,
Muhtemelen ergen bir yazar.
Suç sende değil, seni yazar yapanda.
Edit: bana yaşamı sordu, senden büyüğüm demeye gerek bile duyamadım.
Trollük ile diğer şey ( anladınız onu) arasındaki farkı idrak edemeyen,
Muhtemelen ergen bir yazar.
Suç sende değil, seni yazar yapanda.
Edit: bana yaşamı sordu, senden büyüğüm demeye gerek bile duyamadım.
yazık yazarı.
allaha küfür edecek kadar seviye yerlerde gezen saygısız yazar. inanmıyorsan bile kutsal şeylere küfür edilmez.
(#29321858) allah a küfür edecek kadar lanet yazar.
Keşke hesap açmasaydım da o sözü görmeseydim dedirtmiştir.
Keşke hesap açmasaydım da o sözü görmeseydim dedirtmiştir.
Yazılarının bir kısmını takip ettiğim yazardır neyse izninle.
Adam hala caylak. Moderasyonu ilk defa takdir ediyorum. Bir de silseniz tam olacak.
(#29479284) Ne saçma bir bağlantı kurmaktır bu arkadaşım. Seyahat edenlerin çoğunun nereli olduğunu aklına bile getirmediğine eminim. Aa bu Denizli firması hadi ona binelim diye mi koşuyor yani insanlar.
Ayrıca kalite adına daha ne yapacaklar? Kanatlı otobüs mü koyacaklar? Bugün Türkiye şartlarında en iyilerden bir tanesi.
Ayrıca kalite adına daha ne yapacaklar? Kanatlı otobüs mü koyacaklar? Bugün Türkiye şartlarında en iyilerden bir tanesi.
Allahsız, kitapsız yazar.
ateist yazarımız.
dinle ilgili açılan tüm başlıklarda boy gösteren yazar.
Bu yazari sevmem. Hatta caylak yaptirmisligim var. Ama bu konuda hakli.
Türkiyede yeni ateist olan çocuk. Ateistlik sürekli islamı eleştirmek, allaha hakaret etmek değildir. Inanmıyorsan bile saygılı olacaksın. Ülkenin yüzde 96'sı müslüman Dışarda böyle şeyler söylesen seni sokakta linç ederler. Nickinin arkasına sığınırsın işte korkaklar gibi.
(img:#842735)
Silinmesi için şikeyette bulunmanızı rica ettiğim yazarımsı.
Başkaları kendisine saygı duymayınca ortak değerlere saygısızlık eden yazarımsı.
Başka bişeyi beni ilgilendirmez yazarımsı.
Edit: silik yemiş .
Allah onu affetsin.
Silinmesi için şikeyette bulunmanızı rica ettiğim yazarımsı.
Başkaları kendisine saygı duymayınca ortak değerlere saygısızlık eden yazarımsı.
Başka bişeyi beni ilgilendirmez yazarımsı.
Edit: silik yemiş .
Allah onu affetsin.
Lan rahat birakin lan adami!! Ateisttir candir... nasıl ki islamiyetin ateizme saygı duyması gibi bir durum yok ise, ateistlerin de islama saygı duymasi zorunluluk olmamalidir...
Dinlere saygi duymak zorunda degiliz.. he insanin inanma özgürlüğüne saygimiz sonsuzdur ama inandiginiz seye saygili olmak zorunda degiliz.
Adamin birinin atla aya çıktıgını soyleyen şey benim aklımla alay ediyorsa ben de onunla alay edeblirim net...
Dinlere saygi duymak zorunda degiliz.. he insanin inanma özgürlüğüne saygimiz sonsuzdur ama inandiginiz seye saygili olmak zorunda degiliz.
Adamin birinin atla aya çıktıgını soyleyen şey benim aklımla alay ediyorsa ben de onunla alay edeblirim net...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar