bugün
- tüm çıplaklığımla burdayım9
- herkesle iyi anlaşan insan13
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- paraguay2
- japonya8
- güney afrika3
- fransa4
- deprem3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- galatasaray2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- cüneyt arkın3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- anın görüntüsü24
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı2
- istanbul6
- kemalist dünya26
- ekşi ekşi kokan kezo2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- almanya5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- 2026 dünya kupası28
- 28 haziran 20263
- elon musk3
- gönül adamı2
- kucaklaşma günü3
- thereads2
- başkan3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
bir kibarcık yaklaşımı. kalabalık bir barda atılan vücut çalımının eklentisi.
on birinci nesil yazar. iyi yazmalar.
on birinci nesil yazar, ama yazmasa daha iyi, koduğumun troll'ü.
Sanırım 97'li olan yazar. biraz eleştirince 97'li erkekleri tuhaf ve anlaşılmaz bir mesaj atmıştır.
(bkz: excusez moi)
cep telefonundan daha yaşlı olan arkadaş. bu bir dramdır.
kesinlikle tuhaf yazarlar listesine girmesi gereken bir yazar. tuhaflık iyidir.
ne garip bir yazar lan.
izin vermesende gitcek kişidir esasen lakin kibar ayagındadır.
açıkça kafamı karıştıran yazar.
Başlık açıp kaçan,
Trollük ile diğer şey ( anladınız onu) arasındaki farkı idrak edemeyen,
Muhtemelen ergen bir yazar.
Suç sende değil, seni yazar yapanda.
Edit: bana yaşamı sordu, senden büyüğüm demeye gerek bile duyamadım.
Trollük ile diğer şey ( anladınız onu) arasındaki farkı idrak edemeyen,
Muhtemelen ergen bir yazar.
Suç sende değil, seni yazar yapanda.
Edit: bana yaşamı sordu, senden büyüğüm demeye gerek bile duyamadım.
yazık yazarı.
allaha küfür edecek kadar seviye yerlerde gezen saygısız yazar. inanmıyorsan bile kutsal şeylere küfür edilmez.
(#29321858) allah a küfür edecek kadar lanet yazar.
Keşke hesap açmasaydım da o sözü görmeseydim dedirtmiştir.
Keşke hesap açmasaydım da o sözü görmeseydim dedirtmiştir.
Yazılarının bir kısmını takip ettiğim yazardır neyse izninle.
Adam hala caylak. Moderasyonu ilk defa takdir ediyorum. Bir de silseniz tam olacak.
(#29479284) Ne saçma bir bağlantı kurmaktır bu arkadaşım. Seyahat edenlerin çoğunun nereli olduğunu aklına bile getirmediğine eminim. Aa bu Denizli firması hadi ona binelim diye mi koşuyor yani insanlar.
Ayrıca kalite adına daha ne yapacaklar? Kanatlı otobüs mü koyacaklar? Bugün Türkiye şartlarında en iyilerden bir tanesi.
Ayrıca kalite adına daha ne yapacaklar? Kanatlı otobüs mü koyacaklar? Bugün Türkiye şartlarında en iyilerden bir tanesi.
Allahsız, kitapsız yazar.
ateist yazarımız.
dinle ilgili açılan tüm başlıklarda boy gösteren yazar.
Bu yazari sevmem. Hatta caylak yaptirmisligim var. Ama bu konuda hakli.
Türkiyede yeni ateist olan çocuk. Ateistlik sürekli islamı eleştirmek, allaha hakaret etmek değildir. Inanmıyorsan bile saygılı olacaksın. Ülkenin yüzde 96'sı müslüman Dışarda böyle şeyler söylesen seni sokakta linç ederler. Nickinin arkasına sığınırsın işte korkaklar gibi.
(img:#842735)
Silinmesi için şikeyette bulunmanızı rica ettiğim yazarımsı.
Başkaları kendisine saygı duymayınca ortak değerlere saygısızlık eden yazarımsı.
Başka bişeyi beni ilgilendirmez yazarımsı.
Edit: silik yemiş .
Allah onu affetsin.
Silinmesi için şikeyette bulunmanızı rica ettiğim yazarımsı.
Başkaları kendisine saygı duymayınca ortak değerlere saygısızlık eden yazarımsı.
Başka bişeyi beni ilgilendirmez yazarımsı.
Edit: silik yemiş .
Allah onu affetsin.
Lan rahat birakin lan adami!! Ateisttir candir... nasıl ki islamiyetin ateizme saygı duyması gibi bir durum yok ise, ateistlerin de islama saygı duymasi zorunluluk olmamalidir...
Dinlere saygi duymak zorunda degiliz.. he insanin inanma özgürlüğüne saygimiz sonsuzdur ama inandiginiz seye saygili olmak zorunda degiliz.
Adamin birinin atla aya çıktıgını soyleyen şey benim aklımla alay ediyorsa ben de onunla alay edeblirim net...
Dinlere saygi duymak zorunda degiliz.. he insanin inanma özgürlüğüne saygimiz sonsuzdur ama inandiginiz seye saygili olmak zorunda degiliz.
Adamin birinin atla aya çıktıgını soyleyen şey benim aklımla alay ediyorsa ben de onunla alay edeblirim net...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar