bugün
- sözlüğün aptal kaynaması9
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- sözlüte karı var mı3
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle28
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- almanya7
- paraguay4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- breko brek kara kuş2
- volkswagen2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- iş hayatı3
Kızları güzeldir lafıyla ünlü sehir.Niye oranın kızları Guzel hiç düşünmediniz tabii.Butun göçmen aileler izmir de toplanmış sonra izmirin kızları guzel.Kars'ınkiler niye değil.Dunya çok adaletsiz oğlum.Hiç bunları düşünmüyorsunuz.
Not : Göçmenim.
Not : Göçmenim.
yobazların adını dillerinden düşürmediği şehir.
kızlarıyla adından çok söz ettirmiş,güzide illerimizden birisidir.
(bkz: izmir kızları)
(bkz: izmir kızları)
laik şehir.
bozyaka gibi tarfiğin mına koyan bir semte sahip olan şehir. iki arabanın yan yana geçebileceği kadar bir genişlik var fakat yola sağlı sollu park etmiş araçlar olduğu için beş dakikada çıkacağınız bozyaka'dan yaklaşık yarım saatte çıkıyorsunuz.
türkiye'nin batısında bulunan önemli bir liman kentidir.
(bkz: izmir enternasyonal fuarı)
canımdan bezdirmiştir. bir yanda sevenleri bir yanda çekemeyenleri. hergün soframa meze ediliyor yazarlarca.
başımı alıp, madagaskar kıyılarına yerleşeceğim.
başımı alıp, madagaskar kıyılarına yerleşeceğim.
cakma istanbullularin sevmedikleri güzel mi güzel huzur ve aci veren sehir. rüzgari yok mudur kordon da, hani böyle insanin yüzüne yüzüne carpan. bir tek o deli rüzgar yeter izmiri sevmek icin gerisi zaten hikaye.
egenin incisi türkiye nin en modern şehri.
orospu çocuğu turnusoludur, açık ve net.
yobazi sevmez, ser sakallisi sevmez, atatürk düsmani sevmez, cumhuriyet düsmani sevmez bu güzel sehri. ama bilmezler ki kurtulus savasinin öldürücü darbesi burada vurulmustur.
ne ensest, ne pedofili, nekrofil, yada zoofili... tabunun allahıdır.
tek kötü söz söyletilmez, fanatizanları vardır. ve bu fanatizanların bir teki bile, izmiri düşünen gerçek izmirli değildir.
tek kötü söz söyletilmez, fanatizanları vardır. ve bu fanatizanların bir teki bile, izmiri düşünen gerçek izmirli değildir.
Diğer illerden farklıdır izmir. insan bir kere havasını teneffüs etti mi bir daha vazgeçemez olur.
insanları rahattır. Etliye sütlüye pek karışmazlar. Ama her şehirde olduğu gibi izmirde de numunelik insanlar çıkmıştır. istisnalar kaideyi bozmaz elbet.
Şehir düzenlemesi güzeldir izmirin. Ulaşımı kolay ve ucuzdur.
Birçok ilde olmayan bilet uygulaması izmirde vardır.(90 dakika içinde belediyeye ait tüm olaşım ağları ücretsizdir)
Halkı öğrencileri sever, yardımcı olurlar.
insanları rahattır. Etliye sütlüye pek karışmazlar. Ama her şehirde olduğu gibi izmirde de numunelik insanlar çıkmıştır. istisnalar kaideyi bozmaz elbet.
Şehir düzenlemesi güzeldir izmirin. Ulaşımı kolay ve ucuzdur.
Birçok ilde olmayan bilet uygulaması izmirde vardır.(90 dakika içinde belediyeye ait tüm olaşım ağları ücretsizdir)
Halkı öğrencileri sever, yardımcı olurlar.
ulaşım ağı bok gibidir kesinlikle. ne ankarada ne de bursada böyle trafik keşmekeşi asla yaşanmaz. koskoca şehirde trafiği akıcı hale getirecek doğru düzgün geçit yoktur. raylı sistem ağı çok zayıftır. ulaşımın ucuz olmasının nedeni kalitesiz olmasıdır.
şehir düzenlemesi bok gibidir. kentin neredeyse % 75'i gecekondu yapılaşmasıdır. kadifakalede kıçı kırık 15-20 tane evi yıkıp limontepe'ye aktarma yapınca şehir düzenlemesi oldu sananlara yeşildere'den yukarıya doğru bakmalarını öneririm.
halkı öğrencileri falan sevmez, kiralar gereğinden fazla yüksektir. yemekleri desen lahmacun 3.5-4 lira, en tırto pide 7-8 liradan başlar, döner desen hak getire yoktur doğru düzgün yapan yer. kültür dedikleri sosis salam kızartması sandvich ve boyoz çok lezzetsizdir. kumru idare eder, hakkını yemeyelim.
sözlükteki ve çevremdeki bilumum izmirli dostlarım bazı gerçekleri görmemek için ellerinden geleni yapsalar da izmir şehir merkezi - bazı lüks semtler haricinde - hatalarla dolu bok gibi bir kenttir. sürekli izmirden bahsedilmesinin nedeni izmirden beklentilerin yüksek olmasıdır belki. burda izmiri savunacağınıza şehrinizin güzelliklerini yok edenlerle mücadele etmeniz ve güzel izmiri tekrar yaşatmanız daha akıl karı sayın izmirliler.
şehir düzenlemesi bok gibidir. kentin neredeyse % 75'i gecekondu yapılaşmasıdır. kadifakalede kıçı kırık 15-20 tane evi yıkıp limontepe'ye aktarma yapınca şehir düzenlemesi oldu sananlara yeşildere'den yukarıya doğru bakmalarını öneririm.
halkı öğrencileri falan sevmez, kiralar gereğinden fazla yüksektir. yemekleri desen lahmacun 3.5-4 lira, en tırto pide 7-8 liradan başlar, döner desen hak getire yoktur doğru düzgün yapan yer. kültür dedikleri sosis salam kızartması sandvich ve boyoz çok lezzetsizdir. kumru idare eder, hakkını yemeyelim.
sözlükteki ve çevremdeki bilumum izmirli dostlarım bazı gerçekleri görmemek için ellerinden geleni yapsalar da izmir şehir merkezi - bazı lüks semtler haricinde - hatalarla dolu bok gibi bir kenttir. sürekli izmirden bahsedilmesinin nedeni izmirden beklentilerin yüksek olmasıdır belki. burda izmiri savunacağınıza şehrinizin güzelliklerini yok edenlerle mücadele etmeniz ve güzel izmiri tekrar yaşatmanız daha akıl karı sayın izmirliler.
ana kucağıdır izmir...
denize karşı, denize hiç karşı olmayan;
hani ikinci bardağı çayın, mutlu olmak için yettiğidir.
onca paragraf içindeki altı çizgili cümledir.
hani ikinci bardağı çayın, mutlu olmak için yettiğidir.
onca paragraf içindeki altı çizgili cümledir.
tadından yenmez, kendine hayran bıraktıran şehir.
güzel memleketim. Her daim özlenir. Her gördüğünde ise daha bi güzelleşmiştir sanki.
işimin düşmemesi için dua ettiğim şehirimsi. laikçi görünme çabaları ve 'biz çağdaşız her haltı yeriz' hareketleri yok mu, gerçekten çok yapmacıklar. kınıyorum...
ayrıca şöyle bir şey de var maalesef;
(bkz: türkiyede en çok günah işlenen şehrin izmir olması)
ayrıca şöyle bir şey de var maalesef;
(bkz: türkiyede en çok günah işlenen şehrin izmir olması)
atamızı rahmetle andığımız bu günde güzel bir yürüyüş gerçekleştirdiğimiz il.
Yürüyüş esnasında balkonlardan bizlere eşlik eden teyzelerin ellerinden öperim.
AKP"lisi de CHPli"si de candır bu ilin.
Yürüyüş esnasında balkonlardan bizlere eşlik eden teyzelerin ellerinden öperim.
AKP"lisi de CHPli"si de candır bu ilin.
Çok güzel bir şehirdir. Yalnız bazı sıkıntılar bulunmakta.
1. izmir'de çayı çok kötü yapıyorlar. iyi çay içebileceğim 1 yer bile görmedim.
2. çok fazla seyyar satıcı var buna çözüm bulunması gerek.
3. bağırtkan esnaflardan kurtulmak zorunda, hiç kimse onların mekanına oturmak zorunda değil.
tüm bunlara rağmen izmir'den vazgeçemiyorum ve çok seviyorum.
not: sakaryalıyım.
1. izmir'de çayı çok kötü yapıyorlar. iyi çay içebileceğim 1 yer bile görmedim.
2. çok fazla seyyar satıcı var buna çözüm bulunması gerek.
3. bağırtkan esnaflardan kurtulmak zorunda, hiç kimse onların mekanına oturmak zorunda değil.
tüm bunlara rağmen izmir'den vazgeçemiyorum ve çok seviyorum.
not: sakaryalıyım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar