bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- küfreden kız iticiliği6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- yürüyüş partisi8
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- wine me dine me2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bugün de meme atan olmaması13
- ilgi3
- türkiye6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- saba makamı ile okunan ezan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ibne penis nah3
- anın görüntüsü15
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- chp'deki değişimciler3
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
şirin bir yermiş. merak ediyorum. hem de çook sevdiğim birinin memleketi.
iskenderun doğumlu olmak, antik zamanda Atlantisli olmak gibi birşey benim gözümde, üst insan falan oluyorsunuz. Havasından mıdır suyundan mıdır nedir?
Not: Bu görüş kürtler için geçerli değildir.
Not: Bu görüş kürtler için geçerli değildir.
son üç yıldır kısa süreli ziyaretlerim oluyor bu ilçeye. akdeniz'in incisi diyenler falan var da denizi desen pis, havası desen duman. Fabrikaların havayı kirletmesi yüzünden nefes alınmaz bir yer haline gelmiş. sabahları uyandığınızda damağınızda bi metal tadı oluyor. denizi pırıl pırıl bir deniz değil. körfeze giren gemilerden kaynaklanıyor gibi gözüksede karasal anlamda da denizin kirletildiğini düşünüyorum.
gelelim yeme-içme kısmına. o abartılı hatay mutfağı buraya hiç uğramamış. tek bilinenler birkaç çeşit kebap ve künefe. sorduğumuzda yöresel yemek en iyi nerede yeriz diye; hasan baba adında bir kebapçıyı önermişlerdi. mekan temiz, yemekler güzel, eh fiyat da uygun sayılır ama çeşit çok azdı. künefe için kral künefe adında bir yeri önerdiler. iyiydi. bu arada sakın sabaha karşı bir ciğerciye uğramadan dönmeyin iskenderun'dan. o ekşili mezelerden hala tadıyorum rüyalarımda.
gece hayatı küçük beyoğlu denen bir caddeden ibarettir. yine bu caddeye yakın bir yerde, bir iş merkezinin en üst katında bir mekan var(adını hatırlayamıyorum). vasatın altı. birde şalen bar diye bir yer var, sakın diyim gitmeyin. zaten şehrin bir ucunda. kendimi güvende hissetmediğim nadir yerlerden biridir. hepsi içinde bir seçim yapacak olursak, kesinlikle küçük beyoğlu derim.
gelelim yeme-içme kısmına. o abartılı hatay mutfağı buraya hiç uğramamış. tek bilinenler birkaç çeşit kebap ve künefe. sorduğumuzda yöresel yemek en iyi nerede yeriz diye; hasan baba adında bir kebapçıyı önermişlerdi. mekan temiz, yemekler güzel, eh fiyat da uygun sayılır ama çeşit çok azdı. künefe için kral künefe adında bir yeri önerdiler. iyiydi. bu arada sakın sabaha karşı bir ciğerciye uğramadan dönmeyin iskenderun'dan. o ekşili mezelerden hala tadıyorum rüyalarımda.
gece hayatı küçük beyoğlu denen bir caddeden ibarettir. yine bu caddeye yakın bir yerde, bir iş merkezinin en üst katında bir mekan var(adını hatırlayamıyorum). vasatın altı. birde şalen bar diye bir yer var, sakın diyim gitmeyin. zaten şehrin bir ucunda. kendimi güvende hissetmediğim nadir yerlerden biridir. hepsi içinde bir seçim yapacak olursak, kesinlikle küçük beyoğlu derim.
Gerçekten güçleri olduğuna inandığım ilçe. Oradayken kaçmayı isteseniz dahi, henüz ayrılırken bile bir iç kırıklıkla ayrıldığınız şehir..
nem oranının çok yüksek olduğu yerdir. *
özlediğim yer. arsuz'u özledim, künefeyi, dürümü, akrabaları, sahile gidip "kız kesmeyi", pac meydanında sevgiliyi beklemeyi özledim. özledim beyler.
döneri güzeldir.
faşizmin şehri.
15 yıl yaşadığım şirin küçük bir ilçedir. merkezde oturuyorsanız 15 yıl içinde şehir içi dolmuşa 1 kere bile binmeyebilirsiniz. merkezde bile mahalle kültürü vardır herkes birbirini bilir. döneri enfestir hele mavi köşe de yerseniz. künefesini anlatmaya gerek yoktur ama mekan olarak sahildeki petek i tercih etmelisiniz. ve örneğini daha göremediğim bir özelliği vardır sahilin kenarında belediyeye ait bir spor kompleksi bulunmaktaydı. 2 basketbol sahası 1 futbol sahası 1 tenis kortu 1 voleybol sahası vardı ve çok uygun fiyata kiralanabiliyordu. denize karşı basket oynamanın tadı başkaydı. düşündüm de en güzel yıllarım orada geçmiş herhalde.
hem dağ hem deniz havası alabileceğiniz, giderek kalabalıklaşan, insanların sıcak kanlı olduğu, yemekleri ile ünlü harika bir memleket. manzara isterseniz buluttepesi var. sahili, yazlık mekanları, yaylaları vs vs. anlatmakla anlatılmaz yaşamak lazım iskenderunu.
Yıllarca ve de halen çoğunlukla il merkezi olan antakya'dan nüfus olarak büyük olduğu zannedilen bir çok ilden büyük ilçe.
290bin kusur nufusuyla çoğu ilden büyük ilcedir. Akisina bırakırsanız sizi tamamıyla içine alan güzel memleketim.
Yamaç Paraşütü yapabileceğiniz yerlerden biri. meşhur iskenderun döneri belediye karşısında kırmızı adlı mekanda sırrrık döner olarak sunuyorlar 45-50 cm arasında. sahil petek denize sıfır kesinlikle harika bir mekan gidin görün.
Küçük iskenderiye.
hayatimda kandigim tanidigim iyi bir sey sandigim yillarimi verdigim en serefsiz en adi en nankor en namussuz kiza ev sahipligi yapmis ilce az gitmedik dolasmadik sokaklarinda. onun yerinde olsam insan yasamaya utanir
Hatayın en güzel ilçelerinden biri sayabiliceğimiz kendi çapında bir yer.Bir aralar il olmak için uğraşmışlardı.
Artık il olmayı hak eden ilçe. Gelişmişliği açısından gelişmiş, sahili de gerçekten sosyal bir mekan. Ama kızları çok tiki ya, gerçi böyle bir değerlendirme yapmak doğru mu bilmem ama gözlemlerim bu yönde.
Hatay'ın Güzel bir Körfez ilçesi.
Hatay'in merkeze göre bence daha guzel olan ve ilkbahar Sabahlarında kahvaltı için ideal olan ilçesi.
Ulan hatay sevdigimi elimden aldın bee.
bağlı olduğu antakya'dan * katbekat güzel olan sahil ilçesidir.
büyüklüğü de antakya ile aşağı yukarı aynıdır.
hem sahilinin oluşu, hem limanı ve sanayisi ile gelişmiş, türkiye'nin çoğu şehrinden büyük bir ilçedir.
kültür olarak adana ile hatay'ın karışımıdır.
dörtyol, erzin, payas ve arsuz ilçeleri de hatay'dan çok iskenderun'dur. *
isminin anlamı küçük iskenderiye'dir.
(bkz: iskenderiye)
büyüklüğü de antakya ile aşağı yukarı aynıdır.
hem sahilinin oluşu, hem limanı ve sanayisi ile gelişmiş, türkiye'nin çoğu şehrinden büyük bir ilçedir.
kültür olarak adana ile hatay'ın karışımıdır.
dörtyol, erzin, payas ve arsuz ilçeleri de hatay'dan çok iskenderun'dur. *
isminin anlamı küçük iskenderiye'dir.
(bkz: iskenderiye)
sahilinin en ortasına, mimari açıdan doğu ortodoks kiliselerine benzeyen ilginç bir cami inşa edilmekte olan ve son yıllarda yüksek kulelerle doldurulan ilçe.
ayrıca güneyinde bulunan arsuz tarafına doğru sahil yolundan gittikçe, sıcaktan kaçmak ve denize koşmak isteyen sahipleri tarafından yol-deniz kenarına çekilmiş yüzlerce araba görebileceğiniz efsanevi sıcaklıktaki (hem insanlar hem de hava açısından) bir yerdir ki bu nedenle buraya gelmeden önce güneşe karşı önleminizi alınız.
ayrıca güneyinde bulunan arsuz tarafına doğru sahil yolundan gittikçe, sıcaktan kaçmak ve denize koşmak isteyen sahipleri tarafından yol-deniz kenarına çekilmiş yüzlerce araba görebileceğiniz efsanevi sıcaklıktaki (hem insanlar hem de hava açısından) bir yerdir ki bu nedenle buraya gelmeden önce güneşe karşı önleminizi alınız.
Hatay içinde ayrı bir cumhuriyet.
Hatay in izmir i diyebiliriz.
Hatay in izmir i diyebiliriz.
Dağları sürekli sisli. Keşke bu kadar buyumeseymis dedirtiyor. Küçük bir sahil ilçesi olarak cennet gibi kalsaymis keşke.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar