bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
iphone 7 çıkınca yarı fiyatına düşücek alet.
yalama entrylerine kanılmaması gereken iphonedur.
nasıl mı? açın ekşi yi açın uludağnın ilgili başlığını ve iphone 5 için ilk 10 sayfada neler denmiş son 10 sayfada neler denmiş.
iphone 5 , hepimizin bildiği üzere kronik olarak sorunlu bir alettir. apple da bunu kabul etmiştir zaten. kilit tuşu ve şarjın kendi kendine bitivermesi gibi durumları vardır.
ha işte ilk başta ölümüne yalanmış bu alet.
apple iphone 5 de batırmıştır, neden? çünkü ilk kez boyunu büyüttü, yeni alet yaptı eski kasadan bağımsız.
şimdi iphone 6 da kasa yine değişti ve ben iddia ediyorum ki 1 sene sonra şimdiki yalama entrylerinden bambaşka şeyler denecek, artık ölen batarya mı? tırtlayan ekranlar mı hayal gücünüze bırakıyorum.
şimdi kısaca özetlemek gerekirse iphone 5, ilk büyük ekranlı iphone taslağı idi, ağzına kadar hata doluydu. ve hepsi iphone 5s ile düzeltildi.
şimdi iphone 6 da aynı şekilde taslak, büyük ekranlı telefon konusunda -yani samsung s3-4 gibi büyük ekranlı- hiçbir tecrübesi olmayan apple ın ilk büyük ekranlı deneme taslağı.
bundada 1 seneye kadar 1000 tane kronik sorun çıkacak ve hepsi iphone 6s ile düzeltilecek.
nasıl mı? açın ekşi yi açın uludağnın ilgili başlığını ve iphone 5 için ilk 10 sayfada neler denmiş son 10 sayfada neler denmiş.
iphone 5 , hepimizin bildiği üzere kronik olarak sorunlu bir alettir. apple da bunu kabul etmiştir zaten. kilit tuşu ve şarjın kendi kendine bitivermesi gibi durumları vardır.
ha işte ilk başta ölümüne yalanmış bu alet.
apple iphone 5 de batırmıştır, neden? çünkü ilk kez boyunu büyüttü, yeni alet yaptı eski kasadan bağımsız.
şimdi iphone 6 da kasa yine değişti ve ben iddia ediyorum ki 1 sene sonra şimdiki yalama entrylerinden bambaşka şeyler denecek, artık ölen batarya mı? tırtlayan ekranlar mı hayal gücünüze bırakıyorum.
şimdi kısaca özetlemek gerekirse iphone 5, ilk büyük ekranlı iphone taslağı idi, ağzına kadar hata doluydu. ve hepsi iphone 5s ile düzeltildi.
şimdi iphone 6 da aynı şekilde taslak, büyük ekranlı telefon konusunda -yani samsung s3-4 gibi büyük ekranlı- hiçbir tecrübesi olmayan apple ın ilk büyük ekranlı deneme taslağı.
bundada 1 seneye kadar 1000 tane kronik sorun çıkacak ve hepsi iphone 6s ile düzeltilecek.
yıllardır bir telefon almak istediğim zaman dur şunun fiyatı düşer zaten diye bekledim. almak istediğim telefonlar çıktıktan 8-12 ay sonra onları alabiliyordum. ama bilmiyorum hepsinde arızalanma oldu, hepsi de beni servis yollarında aşındırdı. insanlardan telefonum servisteyken yedek telefon istemekten yada telefoncuya gidip şöyle 1 ay kullanmalık dandik telefonlara para vermekten cidden bıktım. insanların ''iphone al rahatla'' demesinden de bıktım. keramet var mı diye bir de üstüne o kadar para bayıldım.
umarım yüz üstü bırakmaz.
umarım yüz üstü bırakmaz.
Verilen parayı kesinlikle hak etmeyen telefon. Pardon akıllı telefon diyelim de kavga çıkmasın.
Aldığıma pişman oldum. internetten note 4'ün özelliklerine baktım hepsi 2 katı.
Aralarında da baya fark var 1000 lira kadar fazla verdim bu lanet telefona.
Aldığıma pişman oldum. internetten note 4'ün özelliklerine baktım hepsi 2 katı.
Aralarında da baya fark var 1000 lira kadar fazla verdim bu lanet telefona.
şu anda piyasanın en iyisi.
apple'ın cıkardığı en iyi telefon.
128 gb modelini 2.949,00 TL verip aldım. ancak kıçımı yıkamasını istemedim hiç. kıçımı kendim yıkayabiliyorum.
bir galaxy note 3 olamayacak telefon. marka takıntısı olan fakirler bile bu telefonu almak için evini arabasını satıyor. psikopatmısınız olm siz?!
gerçekler acıtır ey epılcılar:)
ha bi de: http://kiyas.la/tr/cep-te...msung-Galaxy-Note-3-N9000 *
acı gerçek vol.2.0: apple marka kisvesi altında milleti çok güzel vazelinsiz düdüklüyor.
acı gerçek vol.2.1: apple alacagınız parayla daha güçlü telefonlardan 2x alabileceğiniz gerçeği de var.
gerçekler acıtır ey epılcılar:)
ha bi de: http://kiyas.la/tr/cep-te...msung-Galaxy-Note-3-N9000 *
acı gerçek vol.2.0: apple marka kisvesi altında milleti çok güzel vazelinsiz düdüklüyor.
acı gerçek vol.2.1: apple alacagınız parayla daha güçlü telefonlardan 2x alabileceğiniz gerçeği de var.
Pek memnun kalmadığım telefon. Sadece ismi var. iphone 4S ten sonra apple telefonları bozdu.
kendisini samsung marka herhangi bir telefonla kıyaslamak bir uçak modeliyle bir traktör markasını kıyaslamaya benzer. ya da bir elmayla bir semizotunu. biraz izan. lütfen.
telefon ürettiği günden beridir de iphone kullanıcısıydım. sadece iphone 5 çıktığında almadım ve samsung s4 kullandım. şimdi iphone 6 nın dış tasarımı, görselliği, vs tartışma götürmez ama kusura bakmayın da arkadaşlar ios sıçmaktadır. bir defa kendini yenileme anlamında steve reis hakkın rahmetine kavuştuktan sonra hiçbir ilerleme olmamış .Nfc gibi, akıllı kelime algılayıcı, göz sensörü, el sensörü gibi özellikler bile, bırakın ters çevirince sessize alması bile, samsungla birleştiğinde iphone a fark atmaktadır. fakirliğinizi zenginliğinizi siktirtmeyin adama, adam gibi anlatın dinleyelim. alabilenler kullanabilenler anlatsın ki, okuyan insanlar tercihlerini bu doğrultuda yapsınlar.
şahsi fikrim; dış görünüş, hız vs on nomero ancak ios sıçıyor abi. bildiğin sıçıyor. yeni olan hiçbirşey yok. hah var var son geliştirdiği şey "rahatsız etme" özelliği eklemişler. aman çok lazımdı.
özetle hanım a devrettiğim s4 ümü geri almakta acele edeceğim.
şahsi fikrim; dış görünüş, hız vs on nomero ancak ios sıçıyor abi. bildiğin sıçıyor. yeni olan hiçbirşey yok. hah var var son geliştirdiği şey "rahatsız etme" özelliği eklemişler. aman çok lazımdı.
özetle hanım a devrettiğim s4 ümü geri almakta acele edeceğim.
görgüsüz, entel ve zengin piç telefonu.
bana gore dis tasarimda arka taraf htc one kenarlar samsung galaxy serisine benzemis kilit kenardan ekran koseli degil oval kasasi komple bu iki telwfondan ozenilmistir arkadaki alt usr cizgi bile ici beni ilgilendirmez.
Lg g2 den iyi olmayan telefon.
iphone 4s ve 5s. in bi üst modelidir.
Kronik olarak büyük bir kısmında wifi bağlantısı kopması ve kendini resetleme sıkıntısı gösteren yeni bir yazılım ile çözüm geleceği söylentilerinin arttığı cihazdır.
Hayatımın telefonunu bulmak için bu kadar yıl beklemişim sanırım. Maddi durum varsa bi dakika düşünmeden alınması gereken telefondur. Entry yi girerken bile telefonu yalamak istiyorum.
dünyada en pahalı alan bizmişiz.
http://www.esaspark.com/e...e-en-ucuzu-taylandda.html
http://www.esaspark.com/e...e-en-ucuzu-taylandda.html
Parayı daha kaliteli - özellikli ve bir çok şeyli bir akıllı telefona harcayabilecek iken , neden acaba iphone 6 ya harcıyorlar ? Sorusunu sormama sebep olan telefon modelidir.
Geçmiş olsundur, fakir iphonu kullanıyorum tavsiye ederim. Gm discovery 2.
edit: ne eksiliyorsunuz lan! başlık "iphonu düşürdüm kırıldı ne yapabilirim" di.
edit: ne eksiliyorsunuz lan! başlık "iphonu düşürdüm kırıldı ne yapabilirim" di.
Apple sevmeseniz bile kendisini size sevdiren alet. Elinizi her attığınız yerde farklı bir özellik keşfediyorsunuz.
Siri robot, mükemmel bir asistan. Entry girerken bile sesli entry girmemize olanak sağlıyor. Bu sayede parmaklarımız yorulmamış oluyor.
Siri robot, mükemmel bir asistan. Entry girerken bile sesli entry girmemize olanak sağlıyor. Bu sayede parmaklarımız yorulmamış oluyor.
çabuk kırılan alettir.
çıktıktan bir hafta sonra almıştım.
hızlıca bir yere giderken düştü ve Tuzla buz oldu.
bende bu bir işaret diyerek 5s ime geri döndüm.
çıktıktan bir hafta sonra almıştım.
hızlıca bir yere giderken düştü ve Tuzla buz oldu.
bende bu bir işaret diyerek 5s ime geri döndüm.
Paralarını nereye harcayacağını bilemeyen zengin kısmın alıp kullanmaya başladığı telefondur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar