bugün

iphone 6

Geçmiş olsundur, fakir iphonu kullanıyorum tavsiye ederim. Gm discovery 2.

edit: ne eksiliyorsunuz lan! başlık "iphonu düşürdüm kırıldı ne yapabilirim" di.
© copyright 2005 - 2026